Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oudoin turn-offisi?

Vierailija
12.01.2018 |

Minulla se on jos minua kutsutaan sanalla "beibi"/"baby", oli sitten puhujan kieli suomi tai englanti.
Muita?

Kommentit (438)

Vierailija
81/438 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne lahkeettomat pikkuhousut miehellä on ihan kamalat. Yllätyin ihan oman reaktion voimakkuudesta, kun unelmien mies riisui päällyshousut ja alla olikin sellaiset pikkupoikien bikinimalliset alushousut. Hrrrr... En osaa edes itsekään selittää, mikä niissä on niin kauheaa.

Vierailija
82/438 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla turn-offina on mm. huono musiikki- ja elokuvamaku (jos mies fanittaa ainoastaan esim. edm:ää, suomiräppiä ja aivottomia kreisikomedioita), liian pitkät kynnet, valkoiset "gigolohousut", liiallinen jääkiekko- ja formula-fanitus (jalkapallo käy, koska siitä pidän itsekin. Ja kaikki muutkin lajit ok), huono hammashygienia, maidon kutsuminen "mammaksi", tyttöystävän kutsuminen "emännäksi", Kiitos-paidat ja leijonakorut, toistuvat yhdyssanavirheet viesteissä, liian suuret lihakset, jatkuva selfieiden ottaminen, sellaiset latinohenkiset viivaksi trimmatut viikset, parransänget ja pulisongit, lakerikengät arkikäytössä, energiajuomien kittaaminen, rumat tatuoinnit, sanojen "häppää", "fäijönii", "buli" jne käyttäminen. Jep, olen pikkumainen :)

Oliko tuossa muka kaikki?,varmasti löytyy lisää,jatka vaan :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/438 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla turn-offina on mm. huono musiikki- ja elokuvamaku (jos mies fanittaa ainoastaan esim. edm:ää, suomiräppiä ja aivottomia kreisikomedioita), liian pitkät kynnet, valkoiset "gigolohousut", liiallinen jääkiekko- ja formula-fanitus (jalkapallo käy, koska siitä pidän itsekin. Ja kaikki muutkin lajit ok), huono hammashygienia, maidon kutsuminen "mammaksi", tyttöystävän kutsuminen "emännäksi", Kiitos-paidat ja leijonakorut, toistuvat yhdyssanavirheet viesteissä, liian suuret lihakset, jatkuva selfieiden ottaminen, sellaiset latinohenkiset viivaksi trimmatut viikset, parransänget ja pulisongit, lakerikengät arkikäytössä, energiajuomien kittaaminen, rumat tatuoinnit, sanojen "häppää", "fäijönii", "buli" jne käyttäminen. Jep, olen pikkumainen :)

Suurin osa ihmisistä varmaan löytäis yhtä pitkän listan turn offeja, jos yhtään alkais miettiä, onhan sitä paljon asioita, joista ei tykkää, mutta onko nää kaikki sun mielestä jotenkin outoja?

Vierailija
84/438 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äänekäs röyhtäisy tai pieraisu ilman anteeksipyyntöä silloin kun ollaan muiden ihmisten seurassa.

Onko tämä todella mielestäsi outo turn off? Mielestäni on aika itsestään selvää, ettei naista miellyttetä pieremällä. Muutenkin ketju on täynnä ihan tavanomaisia turn offeja, jotka yhdistänevät suurinta osaa ihmisistä.

Vierailija
85/438 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ehkä oudoin turn-off on se, kun huomaan deitin käyttävän iPhonea. En voi sille mitään, että minussa Applen tuotteet aiheuttaa pahoinvointia. Niitä hehkutetaan niin paljon ja näkyvyys on liiallista, että se aiheuttaa minussa vastareaktion. Jos miehellä on esim. Samsungin puhelin, kiinnostukseni lisääntyy merkittävästi.

Vierailija
86/438 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka olisi miten kuumat sessiot käynnissä, niin jos mies käyttää omaa sylkeänsä liukkarina. Ehei, tulee stoppi samantien.

Tämä! Hyi hitto! Mun exä kerran teki noin ja sanoin kyllä, että ei tarvitse enää tehdä. Räkäisi siis kunnolla käteensä ja hieraisi kikuliaan... En tiedä koittiko hän sitten olla hyvinkin macho ja sexy.

Vierailija
87/438 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tyttöystävän kutsuminen "emännäksi"

Tämä todellakin 😱

Vierailija
88/438 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne lahkeettomat pikkuhousut miehellä on ihan kamalat. Yllätyin ihan oman reaktion voimakkuudesta, kun unelmien mies riisui päällyshousut ja alla olikin sellaiset pikkupoikien bikinimalliset alushousut. Hrrrr... En osaa edes itsekään selittää, mikä niissä on niin kauheaa.

Olin kyllä itsekin aika järkyttynyt taannoin sellaiset "pikkuhousut" miehen jalassa nähtyäni. En edes tiennyt että niitä enää pitää muut, kuin jotkut vanhat papat, jotka on sellasia tottuneet käyttämään :'D

Vierailija
89/438 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran, onneksi vain yksi mies, D, eräs mies kysyi minulta kun en ollut oikien innokas häneen: etkö sä olekaan kiimassa.

Apua! Sanoin hänelle, että en ole lehmä, ja sanoin myös, että tämän jälkeen en ainakaan ole. Ainakaan sinuun.

Ihmetteli miksi suutuin, kuulemma kukaan muu nainen ei ole suuttunut.

Kysyin sitten vielä, että minkähän tasoisia naisia sulla on mahtanut sitten olla.

Emme tavanneet sen jälkeen, mies kyllä kyseli viesteissään voidaanko tavata.

Tämä ei ehkä joillekin out turn off, mutta outo tapaus minulle.

Vierailija
90/438 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanooko joku mies todella maitoa mammaksi? Onneksi en ollut koskaan ennen tätä edes kuullut koko sanaa. Hyi.

Vierailija
91/438 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syljen käyttäminen minullakin yök.

Uskoakseni juuri tuo kookosöljy on kaikkiin tilanteisiin sopivaa, on ainkin luonnontuote.

Jos on aktiivinen mies tai nainen, niin silloin myös on varautunut muuhun liukkariin kuin siihen sylkeen.

Vierailija
92/438 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen "nössömäisyys". Taisin joskus tämän johonkin toiseen, vastaavanlaiseen ketjuun laittaa. Tarkoitan sillä sitä, että mies ei ole se mies, vaan nössöilee ja livistää tilanteista vedoten lapsellisiin syihin eikä saa naista tuntemaan itseään naiseksi. Enemmänkin itse ottaa sen naisen paikan. Ja ei, mua ei haittaa hellittely, pehmoilu ja romantiikka, mutta juuri vain sellainen munattomuus. :D

Vierailija
93/438 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ympärileikattu sukukalleus ja lättäjalat.

Mulla just toistepäin, ympärileikattu on kauniimpi. Ihmeen moneen olen jostain syystä törmännytkin, ei kai kovin yleistä suomalaisilla. Kai se on kohtalo ;)

Vierailija
94/438 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskonnollisuus on välitön turn off, en vaan voisi olla tekemisissä ihmisen kanssa jolla on niin poikkeava maailmankatsomus.

Vierailija
95/438 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlainen överiksi menevä romanttisuus ja kliseet. Oletus siitä, että pitäisin suklaasta, kukkapuskista, pehmonalleista, pitsihepenistä ja koruista siksi, että "kaikki naiset tykkää".

Vierailija
96/438 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nariseva puheääni.

Vierailija
97/438 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomeksi kiitos ollaan suomessa, haloo! Fackers,

Vierailija
98/438 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanooko joku mies todella maitoa mammaksi? Onneksi en ollut koskaan ennen tätä edes kuullut koko sanaa. Hyi.

Ainakin Ensitreffit alttarilla -ohjelmasta tuttu Petri käytti kyseistä sanaa.

Vierailija
99/438 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parta ja viikset miehellä on turn off.

Kyllä! Ei niinkään ulkonäöllisesti, mutta kutittaa ja ei jotekin voi välttyä ajatukselta, että niihin on tarttunut päivän ruokalista (vaikka mitään näkyviä todisteita tästä ei olisi).

Vierailija
100/438 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiiiiik ki kiii..