Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ostoksia piilottelet perheeltä?

Vierailija
10.01.2018 |

Minä lankoja :) Tänään juuri kävin hamstraamassa Novitan Elegiaa Tokmannin alesta ja pistin äkkiä kassin kaappiin piiloon. Sopivan hetken tullen voi aloittaa työn kerä kerrallaan, ei ne sitten mitään huomaa mutta yhtäkkiä useamman kerän ilmestyminen ei jäisi kyllä huomaamatta :)

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinitonkat

Vierailija
2/35 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karkkia. Hävettää kuinka paljon syön karkkia. Oon ihan hoikka silti (vielä), liikun paljon, enkä joinain päivinä syö sit mitään muuta kun sitä karkkia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään, koska ei tarvitse. Miksi sinun pitää piilotella rahankäyttöäsi jos käytät ostoksiin omia rahojasi? Eihän se ole normaalia.

Vierailija
4/35 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi piilotat lankakeriä? Sehän on vain hyvä, että osaat ja haluat kutoa.

Vierailija
5/35 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mitään, koska ei tarvitse. Miksi sinun pitää piilotella rahankäyttöäsi jos käytät ostoksiin omia rahojasi? Eihän se ole normaalia.

No ihan siksi kun niitä lankoja on jo niin paljon! Eikä perhe erota laatuja että on eri lankoja eri tarkoitukseen ym. Ei tarvitse selitellä kun pistää kaappiin vaan.

Vierailija
6/35 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan silloin tällöin vauvanvaatteita mutta piilotan ne aina mieheltä. Ollaan lapsettomuushoidoissa eikä välttämättä ikinä saada lasta, vaatteiden osto on itselleni sellaista pientä salaista haaveilua.

Vierailija
7/35 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varsinaisesti piilottele, mutta kaunistelen niihin käytettyjä rahasummia. Kyseessä siis lahjat puolisolleni :D Minkäs teet, kun antaminen tuottaa suurinta mahdollista iloa, ja toinen tykkää saada. Ja ei mitään kaksimielistä tässä.

Vierailija
8/35 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pringlesejä. Jos jätän purkin näkyville, vaimo syö ne jättäen jäljelle vain pari lastua. 😤

Vierailija
9/35 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karkit pistän piiloon jos olen ne nimenomaan itselleni ostanut. Syön karkkia ehkä kerran kuussa ja silloin kun sitä mieli tekee, niin silloin sitä on myös oltava! Jos jätän namut näkyville, niin loppasuumieheni syö ne hetkessä.

Vierailija
10/35 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoja. Piilotan osan hyllyyn muiden taaksen ja kaivan sitten jossain vaiheessa esiin kirja kerrallaan ja jos kysytään, sanon että se on ostettu jo aikoja sitten.

Vierailija
11/35 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvanvaatteita. Vauvaa aletaan yrittämään syksyllä ja toivottavasti noille vaatteille on ensi vuonna käyttöä. Tiedän kuitenkin, ettei mies tajua, miksi hamstraan vaatteita nyt jo. Olen vain niin pitkään odottanut tätä elämänvaihetta, että vauvalle annetaan lupa tulla, että enää en pysty pitämään näppejäni kurissa vauvanvaatteiden suhteen kun asiat alkavat edetä toivottuun suuntaan. 4-vuotias tyttö myös ihmettelee, mitä varten ostan vauvanvaatteita ja pelkään että kertoisi päiväkodissa tai sukulaisille että äiti ostaa vauvanvaatteita vaikkei meillä ole vauvaa.

Vierailija
12/35 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi snickersejä :)

Vierailija
13/35 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lankoja ja kirjoja. Langat tungen muovilaatikkoihin, ongelmana silloin että en muista mitä minulla jo on ja saatan ostaa lisää samanlaista.

Vierailija
14/35 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivi-tuikkuja :D

Vierailija
15/35 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteita. Minua ärsyttää ’esitellä’ vaatteita joita olen ostanut ha mahdollisesti kuulla jonkun ’Eiks toi oo vähän tiukka/löysä/lyhyt/kirjava/samanlainen kuin se mikä sulla jo on/tms.’ Ollaan puhuttu tästä. Ja Mä luulen, että mies aidosti ei noilla kommenteilla anna kritiikkiä vaan hän kuulee ne täysin neutraaleina toteamuksina. Joka tapauksessa, useimmiten laitan vaatteen kaappiin ja otan sieltä sitten käyttöön ja kun joku perheessä sitten kysyy että ’onko toi uusi paita’(tms) niin sitten voin vaan olla että eei, kyllä mulla on tämä ollut jo jonkin aikaa, en vaan ole juuri käyttänyt...

Ja tällä ei ole mitään tekemistä sen kanssa, ettenkö voisi omilla rahoillani ostaa vaikka uudet vaatteet joka viikko, ainoastaan en todellakaan pidä siitä uusien vaatteiden esittelystä :)

Vierailija
16/35 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaata. Mies ei tykkäisi jos tietäisi että vedän 200g päivittäin. Toivoo mun laihtuvan. Olen yli 100kg. Siitä tulee vaan niin hyvä olo kun se sulaa suussa, parempaa kuin orgasmi :)

Joskus sitten prigles purkkeja, lapsilta siis piilotan, jotta saan yksin syödä.

Vierailija
17/35 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenkiä..

Vierailija
18/35 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä alentunut piilottamaan mitään, mutta syön salaa karkkia... koiralta salaa. Se olis kans semmoinen pohjaton herkkupersus...

Vierailija
19/35 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt piilottelemalla piilottele, mutta en kyllä välttämättä esittelemäänkään rupea jos olen jotain meikkejä ostanut. Varsinkaan kerro hintaa jos on joku hintavampi ollut...

Vierailija
20/35 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joululahjoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi