Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko parisuhteen eteen enää mitään tehtävissä...

Vierailija
10.01.2018 |

Tuntuu että olemme miehen kanssa onnettomia tällä hetkellä.
Meillä ei ole yhteisiä harrastuksia, ei kiinnostuksen kohteita. Hän haluaisi matkustella yhdessä mutta mulla ei ole lomaa eikä rahaa. Paitsi Minä haluaisin tehdä arkisia asioita kuten pitkiä kävelyretkiä koiran ja miehen kanssa. Mies haluaisi vain koirastani eroon eikä ymmärrä etten voi vain yhtäkkiä lähteä jonnekin, sanoo että hanki koiralles hoitaja.
Emme puhu asioista enää sillä emme pääse yhteisymmärrykseen mistään, ikinä.
Ajattelen eroa koko ajan. Mutta en jaksaisi sitäkään. Suoraan sanottuna olen erittäin masentunut nykyisin. En usko että löydän edes koskaan parempaa miestä vaikka olen 25 ja nätti. En ole ainakaan parempaa miestä vielä missään nähnyt, ei ole tullut vastaan. Haaveilen myös jo omasta perheestä.
Minulla on itsetuhoisia ajatuksia usein.
En tiedä enää mistä aloittaisin tai mitä tekisin.
Olisiko kenelläkään neuvoja tai vertaistukea tarjolla?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdet pois vaan. Ethän sitä perhettäkään alkaisi perustamaan miehen kanssa, josta haluat eroon? 

Vierailija
2/3 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et lähde, et  varmasti tapaa miestä joka haluaa pitkille kävelylenkeille sun ja koirasi kanssa. Mietipä sitä.

Sinä olet tällä  hetkellä täysin väärän ihmisen kanssa ja siksi olet itsetuhoinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin sitten pakkasin tavarani miehen luota ja palautin avaimen, sanoin etten tiedä palaanko enää.

Sydän on hajalla. En tiedä miten tässä käy... Rakastan häntä niin paljon mutta näemme tuelvaisuuden niin eri tavalla, kumpikaan ei kykene joustamaan, en missään tapauksessa aio enkä voi koirastani luopua vaikka mies sanoo sen olevan yhteenmuutonkin isoin este :'(

Mitenkähän tässä nyt jaksaa... pakko mennä töihinkin

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän