Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihailen kokoomusta ja kuninkaallisia

Vierailija
10.01.2018 |

Haluaisin olla kuin he, siksi äänestän kokoomusta. Tahtoisin joskus myös päästä kuninkaalliseksi, yritän aina raskautua samoihin aikoihin kun kuulen että Katherine tai Madeleine on raskaana. Olen silti vuosi vuodelta työttömänä ja rahaa ei tule mistään lisää. Taas vaan tulen menettämään 35€.
Uskon silti vakaasti, että kokoomus ihailtavilla ideoillaan työllistää minut vielä jotenkin ja pääsen asumaankin Kaivopuiston taloihin täältä Hakunilasta. Siihen voi mennä vähän aikaa, ja sitä ennen aion putkautella lisää pikku Madeleineja ja Juhanoita, ihanaa!
Rahan asialla, kokoomus, jesss!

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Ihailen yli kaiken kuninkaallisia ja kaikkea kaunista ja glamouria, mitä kokoomuskin edustaa. Jokainen on oman onnensa seppä ja kaikista voi tulla vaikka kuninkaita, tai kuningattaria jos vaan kovasti haluaa. Vaikka olenkin köyhä työtön, niin silti minäkin voin nousta vaikka mihin, kun vaan uskon Kokoomukseen, niin varmasti kaikki unelmani toteutuu. Petteri Orpo on niin tyylikäs mies, että varmasti hän ajattelee myös meidän köyhienkin etua.

Vierailija
2/25 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä putkimies Myyrmäestä. Jaan kanssa saman näkemyksen kanssanne. Ihailen kokoomusta; hyvin istuvia pukuja, tervettä pyrkimistä rikkauteen, ylitsevuotavaa karismaa. Haluan tulla vahvaksi elämän menestyjäksi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ahkerana medianomiopiskelijana tiedän, että kokoomus on ainoa oikeasti dynaaminen ja moderni puolue. Muut vaan valehtelee ja käyttää kuluneita iskulauseita. 

Vierailija
4/25 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen köyhä työtön Kontulasta.

Elämäni olisi harmaata ja ikävää ilman Kuninkaallisia.

Pidän kotona päässäni jäljitelmädiadeemia ja pukeudun vanhojen tanssit -iltapukuuni.

Luen naistenlehtiä ja äänestän Kokoomusta, sillä Sauli ja Jenni ovat Suomen Kuninkaallisia.

Kohta me saadaan Prinssi tai Prinsessa. 💕

Vierailija
5/25 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen entinen telakan levyseppähitsaaja , nykyinen työtön. En ole lainkaan huolissani asemastani, koska Kokoomus hoitaa varmasti minulle töitä, sillä sanoihan upea presidenttimmekin aikoinaan, että Kokoomus on työväenpuolue, joten ovathan he silloin minunkin asialla.

On myös hienoa nähdä, kuinka meillä on paljon upeita kokoomuslaisia menestyjiä, jotka ajelevat hienoilla autoillaan. Kerrankin eräs kokoomuslainen kunnanvaltuutettu sanoi minulle tavalliselle köyhälle päivää juuri ennen kuntavaaleja. Kyllä sellaisen kokoomuslaisen täytyy olla lämmin ja hyväsydäminen ihminen.

Vierailija
6/25 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme saa myöskään unohtaa Kokoomusnuoria, jotka jo nuorella iällä ovat nostaneet itsensä parrasvaloihin ja rohkeasti esittelevät ideoitaan rahvaalle. Kyllä siinä saa isät ja äidit olla kerrassaan ylpeitä valiokansalaisten vanhempia.

Mielestäni jokaisen rahvaan tulisi ottaa määränpääkseen nostaa itsensä tähän eliittiluokkaan. Yhdessä olemme tulevaisuus. Yhdessä olemme Kokoomusnuoret!

Vierailija
7/25 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin olla rikas, kaunis ja menestyvä kuten kaikki kokoomuslaiset. Harmi vain etten ole. Mutta silti ääni Kokoomukselle.

Vierailija
8/25 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääni Kokoomukselle on aina mahdollisuus.

Äänestän Kokoomusta, että menestyisin ja rikastuisin joskus.

Kunhan vain saisin ensin töitä vaikkapa puhelinmyyjänä.

Vierailija
9/25 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tajunnut miten joku voi ylipäätään kiinnostua ”kuninkaallisista” vain koska kuninkaallisuus. Jonkinlainen korostunut alamaisuustarve? Tarve auktoriteetin kunnioitukseen? Persoonallisuuproblematiikkaa noin muutenkin?

Vierailija
10/25 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole muita kuin Kokoomus <3

Vierailija
11/25 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan tajunnut miten joku voi ylipäätään kiinnostua ”kuninkaallisista” vain koska kuninkaallisuus. Jonkinlainen korostunut alamaisuustarve? Tarve auktoriteetin kunnioitukseen? Persoonallisuuproblematiikkaa noin muutenkin?

Mutta äänestät kai kuitenkin Kokoomusta niin kuin mekin?

Vierailija
12/25 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta äänestät kai kuitenkin Kokoomusta niin kuin mekin?

Siis ehdottomasti. Ei tulisi edes mieleeni kyseenalaistaa sellaista asiaa. Tai miettiä mistä psykopatiaan vivahtava kokoomusaatteen ihannointini johtuu.

Vierailija
13/25 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten mikroskoopin tarkkuudella nähdään nyt... yli innokkaat väärin voimavaroin kasvatetut ihmiskissat voitaisiin tunkea ihmis kameleiden perseenreikään... mutta ei... uteliaalla suomalaisella luonnolla on siitäkin edistyksellisempi mikroskooppiversio taskusuurennuslasista.

Vierailija
14/25 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdys teille aateveljet ja sisaret! Mukavaa nähdä, että meitä on tälläkin palstalla näin paljon :) 

Olen 50 vuotias osa-aikainen siivooja Hervannasta. Olen aina äänestänyt kokoomusta, koska siten uskon myös oman tilanteeni paranevan, koska kokoomuslaiset päättäjät on kaikki hyvin pukeutuneuta ja hyväkäytöksisiä, joten he kyllä varmasti tietävät mikä tällaiselle siivojallekin on parhaaksi. Vaikka palkkani nyt onkin 7 euroa tunnilta, niin uskon, että se nousee ainakin eurolla, kunhan vaan jaksan sinnikkäästi äänestää kokoomusta.

Kuninkaallisia ihailen totta kai myös. Minulla on seinälläni vierekkäin Ruotsin kuningasperheen, sekä Saulin ja Jennyn potretit. Odotan myös innolla presidenttiparimme lasta, sillä hänestähän tulee valtakuntamme ikioma prinssi, tai prinsessa. Elämme ihania aikoja. 

Vierailija
15/25 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomuksella on myös kauneimmat naiskansanedustajat. Äänestän aina laihinta.

Kukaan kuninkaallinenkaan ei ole koskaan lihava tai ruma.

Vierailija
16/25 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Senkin porvarit. Minä äänestän keskustaa!

Vierailija
17/25 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Reps :D:D:D

Vierailija
18/25 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokoomuksella on myös kauneimmat naiskansanedustajat. Äänestän aina laihinta.

Kukaan kuninkaallinenkaan ei ole koskaan lihava tai ruma.

Mä äänestän periaatteesta aina miestä!

Kokoomuslaiset miehet pukeutuu hyvin ja kalliisti.

Vierailija
19/25 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomuslaiset tuoksuvat hyvälle. Lentoemännätkin äänestävät heitä, niin unohtuu pienipalkkainen työ epämukavissa olosuhteissa.

Vierailija
20/25 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljet ja siskot pidetään tämä ketju kuumana! Kokoomuksen hohto ei saa himmetä. Maamme kauniit ja viisaat; lippu pystyyn ja asentoo!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi