Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ketä äänestää nyt kun Sauli menikin kannattamaan työttömien aktiivimallia

Vierailija
10.01.2018 |

Itse olen työssäkäyvä, mutta ajatuskin sapettaa tuosta hullusta aktiivimallista, joka kyykyttää muutenkin huonossa tilanteessa olevia. Moni työtön ei todellakaan halua olla työtön! Se että töitä ei saa, on ihan arkipäivää monelle. Risuja nyt kyllä Saulille.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestän Merja K. Ehdokkaista pätevin.

Vierailija
2/38 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura vastustaa kansan kahtiajakoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väykkää. Huhtasaaren ja persujen sosiaalipoliittisesta linjasta minulla on epäilykseni, joten eioota sinne.

Ääni jollekin Kyllöselle on kyllä ääni hukkaan.

Vierailija
4/38 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura äänesti hallituksen kansanedustajana kahden vuoden ajan kaikissa äänestyksissä porvarien linjan mukaisesti. Ajoi muun muassa kikyä ja hallintarekisteriä. Missään asiassa ei pitänyt työttömien tai duunarien puolta. Eli ei ainakaan Lauraa.

Vierailija
5/38 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllönen ja Haatainen on parhaita. Kyllönen on taustaltaan laboratoriohoitaja ja Haatainen sairaanhoitaja, joten ymmärtävät tavallisia työntekijöitä ja työttömiäkin ehdokkaista parhaiten.

Vierailija
6/38 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän Niinistöllä ole mitään kosketuspintaa työttömän elämään. Ollut kovapalkkaisissa töissä itse koko uransa ajan. Tuskin koskaan tuntenut edes yhtään työtöntä.

Vierailija
7/38 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kannanotto ratkaisi. En äänestä Niinistöä, vaikka olin jo niin ajatellut. Olen jo eläkkeellä, eikä koske minua nämä aktiivimallit, mutta loukkaa oikeustajua. 

Huvikseni käyn äänestämässä vaikkapa nyt Paavoa.  

Täysin järjettömiä hallituksen päätökset. Nyt tarvittaisi solidaarisuutta  työttömiä kohtaan ja lakkoja.

Vierailija
8/38 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääni ei mene koskaan hukkaan, paitsi nukkuvilla ja äänestyslappuun piirtelijöillä. Ei se ole hukkaan menemistä, jos oma ehdokkaasi ei voita tai jos hän saa vain vähän ääniä. Demokratiassa kannattaa antaa ääni juuri sille, ketä eniten kannattaa. Vain niin tulee näkyville ihmisten todellinen tahto. 

Vierailija
9/38 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo aktiivimallin kannatus tullut selväksi jo silloin kun kokoomuslainen, juristitaustainen Niinistö hyväksyi perustuslain kannalta ongelmallisen työttömien kyykytyksen.

Ainoa jolla on mahdollisuuksia Niinistöä vastaan on Haavisto, ääni hänelle siis.

Vierailija
10/38 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki paitsi kyllöne kannattaa aktiivia, mikä on hyvä

Vierailija
11/38 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menikö jokin ohi vai mikä oli vaikeeta tajuta että sauli kannattaa sitä yhdellä EHDOLLA ja se sattu olemaan se että kaikilla on täysi mahdollisuus aktivoitua eli paikka löytyy jokaiselle.

Vierailija
12/38 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laura vastustaa kansan kahtiajakoa.

Laura Huhtasaari on kovaa oikeistoa, kuten Halla-ahokin, eli ei vastusta.

Vierailija
13/38 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haavisto on järkijätkä, kansainvälinen ja suvereeni heppu. Sääli, että suomalaiset ovat niin homofobisia. Jos Haavisto olisi teeskennellyt koko elämänsä, ja nainut jonkun pöljän blondin, olisi hän aivan saletisti jo presidentti.

Vierailija
14/38 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menikö jokin ohi vai mikä oli vaikeeta tajuta että sauli kannattaa sitä yhdellä EHDOLLA ja se sattu olemaan se että kaikilla on täysi mahdollisuus aktivoitua eli paikka löytyy jokaiselle.

EHTO tarkoittaa sitä että TE-koulutusta antamaan tulevat yksityiset firmat aliresursoidun maakuntahallinnon rinnalle. Tämä on yksityistämishanke, verorahat yksityisten konsulttifirmojen taskuihin.

Vierailija
15/38 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä Saulin kiertely on aivan absurdia. Miksi ei sano suoraan, ettei kannata tai kannattaa, ilman ehtoja.

Kaikki ehdokkaat kiertelee ja kaartelee. Miksi kukaan ei voi sanoa suoraan kantojaan suoriin kysymyksiin. Nyt yritetään nuolla joka suuntaan, josko ääni tulisi. ja aliarvioidaan äänestäjiä.

Vierailija
16/38 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI SUOMEEN HINURIPRESSAA

Vierailija
17/38 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä kannanotto ratkaisi. En äänestä Niinistöä, vaikka olin jo niin ajatellut. Olen jo eläkkeellä, eikä koske minua nämä aktiivimallit, mutta loukkaa oikeustajua. 

Huvikseni käyn äänestämässä vaikkapa nyt Paavoa.  

Täysin järjettömiä hallituksen päätökset. Nyt tarvittaisi solidaarisuutta  työttömiä kohtaan ja lakkoja.

Sama täällä. Olen myöskin eläkkeellä, ollut nyt kaksi vuotta. Allekirjoitin kansalaisaloitteen ihan solidaarisuudesta, työttömän todellisuus on vielä hyvin muistissa.

Niinistö menetti nyt ääneni, äänestän ehkä Kyllöstä tai Haataista.

Vierailija
18/38 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauraa meinasin äänestää, mutta mieli onkin kääntymässä Paavon puoleen.

Vierailija
19/38 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lauraa meinasin äänestää, mutta mieli onkin kääntymässä Paavon puoleen.

Suolipalstalla oli hyvä postaus Paavon vastauksesta hiilijalanjälkeen. Jotain sellaista tenttaaja kysyi, et miten olette omalta osaltanne huolehtineet ruokavalinnalla tms? Vissiin lihansyönnillä.

Paavo luuli olevansa nokkela kun sanoi ettei hänen yhden ihmisen valinnalla ole merkitystä ! Ei siis ole merkitystä missään muussakaan ,ei siis yhden äänestäjän valinnalla. Paavolle ei siten ääntä.

Vierailija
20/38 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mamushka kirjoitti:

Haavisto on järkijätkä, kansainvälinen ja suvereeni heppu. Sääli, että suomalaiset ovat niin homofobisia. Jos Haavisto olisi teeskennellyt koko elämänsä, ja nainut jonkun pöljän blondin, olisi hän aivan saletisti jo presidentti.

NOT.

Mä äänestin Haavistoa viimeks nimenomaan sen takia et se on homo. Ajattelin että olis ollut esteenä maahantunkeutumiselle.