Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käyttekö uudessa suhteessa testeissä ennenkuin jätät kondomin pois vai luotatko mieheen?

Vierailija
10.01.2018 |

Nimimm aina testien kautta vasta kumista luopuminen

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

age is just a number kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina olen käynyt ja vaatinut sitä myös partneriltani. Viimeisen kanssa ei tosin tarvinnut, itse olin vastikään testattu ja partneri oli tavatessamme neitsyt (mukaanlukien ei-yhdyntäseksin). 

Sukupuolitaudit voivat tarttua ilman seksiäkin.

Kerrotko, että miten? Kun nimenomaan mainitsin ei-yhdyntäseksin (so. genitaalialueiden koskettelun käsin tai suulla) jo? Mitä muita keinoja on - saunan lauteet vai? :) 

Huulirasva, märkäpyyhe, bikinivahaus, solarium, tatuointi, lävistykset, jne

Märistä ja kosteista pyyheistä voi tosiaan saada maailman yleisimmäksi sukupuolitaudiksi määritelty sairauden. Joten ei tuon saunanlauteista tarttuminen kovin kaukaa haettua ole. Saunailloissa, kun saattaa tulla lainailtua niitä pyyhkeitä ja pyyhkeet luovat ihanteelliset olosuhteet bakteerikasvustoille.

Vierailija
22/31 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina olen käynyt ja vaatinut sitä myös partneriltani. Viimeisen kanssa ei tosin tarvinnut, itse olin vastikään testattu ja partneri oli tavatessamme neitsyt (mukaanlukien ei-yhdyntäseksin). 

Sukupuolitaudit voivat tarttua ilman seksiäkin.

Kerrotko, että miten? Kun nimenomaan mainitsin ei-yhdyntäseksin (so. genitaalialueiden koskettelun käsin tai suulla) jo? Mitä muita keinoja on - saunan lauteet vai? :) 

Huulirasva, märkäpyyhe, bikinivahaus, solarium, tatuointi, lävistykset, jne

Enpä usko että on koskaan toisten huulirasvoja tai pyyhkeitä käyttänyt, kun on aika tarkka jopa omistaan.. :D 

Ei ole vahauksista kiinnostunut, ei tarvitse solariumia kun on tummempi jo luonnostaan, ei tatuointeja tai lävistyksiä. No ehkä ei näillä spekseillä kannata pyytää toista testeihin kuitenkaan :D 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena luotin. Silloin oli myös tapana, että ihmiset kävivät muutenkin testeissä säännöllisesti. Vanhemmiten tulin varovaiseksi ja vaadin testiä ennen kumin pois jättöä. Kumppanilta löytyi piilevä klamydia (mies).

Vierailija
24/31 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin miestenkin testaaminen on niin helppoa että testit on ok. Itse olen nuorempana käynyt ns vanhoissa testeissä joka ei ollut kivaa. Mies

Vierailija
25/31 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nuorena saanut herpekseen mieheltä jolla ei ollut "mitään"

Idiootti luotin ja kaduttaa tosi paljon.

Vierailija
26/31 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mieheen voisin luottaa, mutta naiseen en.

Hankala tilanne biseksuaalille.

Mieheen en luota, joten häneltä vaatisin todistuksen. Oman taustani tiedän.

Naisia en harrasta.

Vierailija
27/31 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miten se on luottamuksesta kiinni. Hyvin moni sukupuolitauti on oireeton. Hyvinkin rehellinen ihminen voi silloin vahingossa valehdella olevansa terve.

Vierailija
28/31 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinä uskoit sokeasti hänen olevan neitsyt...

Vierailija
29/31 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on yleensä parempi kontrolli kun ehkäisy yms asioiden takia ainakin mun täytyy käydä kerran /pari vuodessa antamassa pissanäyte ja papa- kokeita ja gyneä on aika usein. Miehet voi olla monia vuosiakin kantajia jos ei oo oireita, naisilla ne vaan huomataan nopeammin.

Ex-mies kysyi multa kerran että eikai sulla oo mitään tauteja? Niin mä vastasin että ei, kun kävin kk sitten testeissä enkä ole ollut muutakuin sun kanssa sen jälkeen, sitten kysyin, että eihän sulla ole? Ja tää vastaa että ei oo ikinä ollu mitään. Mä kysyin sit vielä et niin ootko sä ikinä käyny testeissä nii vastaus oli en :D 

Vierailija
30/31 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sinä uskoit sokeasti hänen olevan neitsyt...

Mies oli tavatessa 19-vuotias, asui vielä kotona, on muslimitaustainen ja erittäin ujo. Kyllä uskoin, ja sen myös huomasi käytännön tasolla. Söpöä. 

Vierailija
31/31 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

laluaisin hiukkasen selvyyttä aloitukseen. koskisiko testeissä käyminen pelkästään miestä vai pitäisikö kummankin osapuolen käydä niissä? jos testeissä käyminen ei koske naista, niin miksi mies suostuisi niihin.