Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko joku saanut IG-kuvansa pois Picta/Pictaram-sivuilta?

Vierailija
10.01.2018 |

Googlettamalla oman koko nimeni, tulee omia Instagram-kuviani, jotka kolmannet osapuolet ovat ottaneet Instasta. Vaikka tilini on yksityinen, ko.kuvat on poistettu IG:stä kuten myös sukunimeni. Olen myös muuttanut tilin nimen, mutta silti kuvat tulee näkyviin.
Olen taistellut ko. firmojen kanssa viikon ajan.

Olen onnistunut onkimaan firmojen meiliosoitteet ja saanut allaolevan vastauksen, mutta mitään ei ole tapahtunut. Onko kukaan saanut tätä onnistumaan?

Hi,

Your account will be removed from our website in next 2 hours.

thepicta.com does not store your private information or photos on its own server. System uses Instagram's public API to get your public information and shows it dynamically to the visitors.

Search results on Google Images will also be removed but it could take some time according to Google's re-indexing policies.

Sorry for the inconvenience.

Bests regards
thepicta team

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulevatko kuvasi näkyviin kyseisellä sivustolla, vai googlen kuvahaussa? Jos googlessa, niin kyse on siitä, että kuvat ova yhä googlen välimuistissa, josta niiden poistuminen sieltä kestää jonkun aikaa, saattaa mennä kuukausikin tai enemmän. Muutin tilini yksityiseksi marraskuussa ja osa kuvistani tulee yhä näkyviin googlen kuvahaulla Pictan sivujen kautta, mutta itse Pictan sivuilla kuvia ei enää ole.

Vierailija
2/5 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvista linkit vie firman sivuille, joko sellaiselle, joka on kuvaan liitettyjen hashtagien koontisivu tai sitten sivulle joka sanoo: ”User cannot upload now”. En saa sivuja poistettua googlen removal tool:n kautta koska sivut on olemassa kuitenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tilisi on yksityinen, niin ovat silti saaneet ne kuvat?? Apua, en ikinä halua noin käyvän!

Omiani en ole löytänyt tuolta pictasta, mutta usein olen ihmetellyt, että mikä tuo on, kun on googlen kuvahaussa näkynyt sillä sivulla olevia ig-kuvia.

Vierailija
4/5 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvista linkit vie firman sivuille, joko sellaiselle, joka on kuvaan liitettyjen hashtagien koontisivu tai sitten sivulle joka sanoo: ”User cannot upload now”. En saa sivuja poistettua googlen removal tool:n kautta koska sivut on olemassa kuitenkin.

Kyseessä on siis Googlen välimuisti. Kuvat eivät ole enää Pictan tms. sivuilla, ainoastaan Googlen välimuistissa. Poistuvat sieltä aikanaan, Picta ei voi asialle mitään.

Ja edelliselle kyselijälle (viesti 3), jos tili on ollut julkinen, kuvat saattavat silti näkyä välimuistissa tilin yksityiseksi muuttamisen jälkeen. Jos on alusta asti ollut yksityinen tili, kuvia ei näy missään.

Vierailija
5/5 |
01.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä joka löysit pictamen sähköposti osoitteeseen voitko laittaa tähän? Minulla oli julkinen istatili ja vaihdoin sen yksityiseksi nyt kun näin, että kaikki kuvani näkyvät pictamen julkaisemana googlesta. Mutta vaikka menen kuvasta pictamen sivulle en löydä yhteystietoja sivuston ylläpitoon. En myöskään googlasin...kieroa peliä