Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mies sanoi että ei tunne minuun enää mitään fyysistä vetoa

Vierailija
10.01.2018 |

Eikä halua enää seksiä kanssani. Edellinen seksikerta on ollut vuosi sitten.

Silti hän ei halua erota, koska välittää minusta.

En ehkä ole pitänyt itsestäni muuten hirveästi huolta, laittautunut jne, mutta olen hoikka ja liikun.

En tiedä enää mitä pitäisi tehdä. Tunnen itseni huonoksi ja kelpaamattomaksi jatkuvasti. Halutako jatkaa tällaista suhdetta enää....

Kommentit (81)

Vierailija
1/81 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet hoikka ja liikut? No, ei muuta kuin ajelet pillun sekä ne hirveet karvasääret. Hyppäät sängylle perse pystyssä ja pyydät ukkoa nuolemaan. Jo on kumma jos ei ukkoa kiinnosta.

Vierailija
2/81 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, oliko sen miehen pakko olla rehellinen? Tuo on hyvin tavallinen tilanne pitkissä suhteissa mutta ei sitä sanota ääneen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/81 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettää. Ei halua erota, koska haluaa pitää sen hyvän suhteen siinä, ihmisen jonka luo voi aina tulla. Panee jotakuta toista, sillä selittyy se, ettei haluja yhtäkkiä enää ole. 

Vierailija
4/81 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä halua enää seksiä kanssani. Edellinen seksikerta on ollut vuosi sitten.

Silti hän ei halua erota, koska välittää minusta.

En ehkä ole pitänyt itsestäni muuten hirveästi huolta, laittautunut jne, mutta olen hoikka ja liikun.

En tiedä enää mitä pitäisi tehdä. Tunnen itseni huonoksi ja kelpaamattomaksi jatkuvasti. Halutako jatkaa tällaista suhdetta enää....

Haluttomuus on sinänsä yleistä, eikä välttämättä kuolinisku suhteelle. Haluaako miehesi haluta vai onko ihan hyvä näin? Kysymys on lähinnä siinä, että jos hän ei halua sinua, haluaako hän jotakuta toista.

Antoiko miehesi myös ymmärtää, että ole huono ja kelpaamaton vai oliko se omaa tulkintaasi?

Vierailija
5/81 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voiko se mies yksin sanella teidän kahden ihmisen välisen suhteen ehdot?

Vierailija
6/81 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko minkä ikäinen? Entäs oisko avoin suhde mahdollisuus? Eihän ketään voi pakottaa seksittömään elämään... Jos sulle seksi on tärkeää, niin ehkä teidän pitää sitten erota. 

Vierailija
7/81 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei himo ole välttämätöntä pitkässä suhteessa, enemmänkin harvinaista. Seksiä voi olla ilman sitäkin.

Vierailija
8/81 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen se sun mies on? Jos on jo vanhakin, niin todennäköisesti testot ihan pohjamudissa ja laittaa koko homman sun "syyksi", ihan vaan siksi ettei tuntisi itseään epämiehekkääksi. 

Vierailija
9/81 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äh, oliko sen miehen pakko olla rehellinen? Tuo on hyvin tavallinen tilanne pitkissä suhteissa mutta ei sitä sanota ääneen.

Näinkö on? Surullista jos näin monessa pitkässä suhteessa on. Toki alun himo ja kiihko on menneen talven lumia, mutta eikö seksistä pitäisi saada juuri enemmän irti kun tuntee kumppanin ja tietää mistä tämä nauttii ja saa harrastaa seksiä sen rakkaimman kanssa? Eikö se ole tärkeämpää kuin hetken kiihko ja kiima.

Vierailija
10/81 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko nalkuttanut niin paljon, et halut on hävinneet?

Vierailija
11/81 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jatkaisi.

Meillä meni toisinpäin, Mä menetin haluni miestä kohtaan. Hyvä mies ja isä lapsille. Asiat oli meillä kaikinpuolin kunnossa. 21 vuotta yhdessä vaan sai mut tuntemaan että oltaisiin enemmän sisko ja sen veli, kuin puolisot toisilleen. Miehen ulkonäössäkään ei ollut mitään moittimista.

Yritettiin puhua ja käytiin jopa pariterapiassa. Ei siitä mitään tullut, erottiin mun halusta.

Tänä päivänäkin edelleen välitän lapsieni isästä ja nykyään ex on myös sitä mieltä että ero oli hyvä asia.

Kumpikaan meistä ei ole vakituisessa parisuhteessa vielä, mutta nyt on hyvä olla kaikinpuolin.

Vierailija
12/81 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun viehätys katoaa, se ei tule takaisin.

Olette harrastaneet seksiä viimeksi vuosi sitten. Miksi olet vielä suhteessa?

Vierailija
13/81 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se ero sitten auttaa? Onko oletus että heti löytää kumppanin joka on yhtä hyvä kuin edellinen mutta lisäksi haluaa sitä seksiäkin?

No toki jos ei ole yhteistä taloa, yhteistä lapsia yms. niin ero voi olla ihan hyväkin.

Vierailija
14/81 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pitkistä suhteista tässä puhutaan? Olin eksäni kanssa yhdessä kymmenen vuotta, ja harrastaisin varmaan vieläkin hänen kanssaan seksiä, jos saisin siihen tilaisuuden. (Olen kyllä järjestänyt asiat niin, ettei tilaisuutta synny. En kaipaa ikävyyksiä.)

Tämä kommentti ja sen saamat yläpeukut maalaavat aika lohduttoman kuvan parisuhteista. Itse eroaisin ilman muuta, jos en enää haluaisi puolisoani tai hän paljastaisi, ettei halua minua. Halutuksi tuleminen on juuri se romanttisen suhteen ydin. Lämpimiä tunteita saa ystäviltäkin.

Vierailija
15/81 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko minkä ikäinen? Entäs oisko avoin suhde mahdollisuus? Eihän ketään voi pakottaa seksittömään elämään... Jos sulle seksi on tärkeää, niin ehkä teidän pitää sitten erota. 

Hei valot päälle. Seksi on tärkeää, ja olennainen osa parisuhdetta. Avoin suhde(kin) on luultavasti poissuljettu, ja hyvin harvat tuohon pystyy. Jos mies yksipuolisesti pihtaa seksiä niin ainoa ratkaisu on vaihtaa kumppania, ei ole mitään syytä kärsiä toisen yksipuolisesta seksittömyydestä.

Vierailija
16/81 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se ero sitten auttaa? Onko oletus että heti löytää kumppanin joka on yhtä hyvä kuin edellinen mutta lisäksi haluaa sitä seksiäkin?

Ei välttämättä heti, mutta viimeistään parissa vuodessa kyllä. Ja yksin oleminen nyt tietenkin voittaa aina sen, että tulee jatkuvasti torjutuksi. Sinkkuna on mahdollisuus myös kevyeen tapailuun ja irtoseksiin. Jo yYksi yö oikeasti himokkaan, taitavan ja sinua haluavan partnerin kanssa tekee uskomattoman hyvää.

Vierailija
17/81 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei valot päälle. Seksi on tärkeää, ja olennainen osa parisuhdetta. Avoin suhde(kin) on luultavasti poissuljettu, ja hyvin harvat tuohon pystyy. Jos mies yksipuolisesti pihtaa seksiä niin ainoa ratkaisu on vaihtaa kumppania, ei ole mitään syytä kärsiä toisen yksipuolisesta seksittömyydestä.

Palstalle kirjoittelee paljon aseksuaaleja.

Vierailija
18/81 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei välttämättä heti, mutta viimeistään parissa vuodessa kyllä. Ja yksin oleminen nyt tietenkin voittaa aina sen, että tulee jatkuvasti torjutuksi. Sinkkuna on mahdollisuus myös kevyeen tapailuun ja irtoseksiin. Jo yYksi yö oikeasti himokkaan, taitavan ja sinua haluavan partnerin kanssa tekee uskomattoman hyvää.

No toki jos seksi on prioriteettilistassa nro 1. Monelle se ei ole.

Vierailija
19/81 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pitkistä suhteista tässä puhutaan? Olin eksäni kanssa yhdessä kymmenen vuotta, ja harrastaisin varmaan vieläkin hänen kanssaan seksiä, jos saisin siihen tilaisuuden. (Olen kyllä järjestänyt asiat niin, ettei tilaisuutta synny. En kaipaa ikävyyksiä.)

Tämä kommentti ja sen saamat yläpeukut maalaavat aika lohduttoman kuvan parisuhteista. Itse eroaisin ilman muuta, jos en enää haluaisi puolisoani tai hän paljastaisi, ettei halua minua. Halutuksi tuleminen on juuri se romanttisen suhteen ydin. Lämpimiä tunteita saa ystäviltäkin.

Nuorena ehkä joo mutta iän myötä sitä kaipaa suhteelta niin paljon muutakin. En minä miestä jätä vaikka hänestä tulisi impotentti tai aseksuaali.

Vierailija
20/81 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstalle kirjoittelee paljon aseksuaaleja.

Samoin hyperseksuaaleja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän