Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mies sanoi että ei tunne minuun enää mitään fyysistä vetoa

Vierailija
10.01.2018 |

Eikä halua enää seksiä kanssani. Edellinen seksikerta on ollut vuosi sitten.

Silti hän ei halua erota, koska välittää minusta.

En ehkä ole pitänyt itsestäni muuten hirveästi huolta, laittautunut jne, mutta olen hoikka ja liikun.

En tiedä enää mitä pitäisi tehdä. Tunnen itseni huonoksi ja kelpaamattomaksi jatkuvasti. Halutako jatkaa tällaista suhdetta enää....

Kommentit (81)

Vierailija
61/81 |
10.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se ero sitten auttaa? Onko oletus että heti löytää kumppanin joka on yhtä hyvä kuin edellinen mutta lisäksi haluaa sitä seksiäkin?

Ei välttämättä heti, mutta viimeistään parissa vuodessa kyllä. Ja yksin oleminen nyt tietenkin voittaa aina sen, että tulee jatkuvasti torjutuksi. Sinkkuna on mahdollisuus myös kevyeen tapailuun ja irtoseksiin. Jo yYksi yö oikeasti himokkaan, taitavan ja sinua haluavan partnerin kanssa tekee uskomattoman hyvää.

tekee hyvää vain heikkoitsetuntoisille.

Seksi harvoin on kuin ei seksiä ollenkaan. Ei siitä ole mitään iloa saa joskus ja jouluna ja erikseen sitä etsimällä. Ainoastaan huomionkipeät ja heikkoitsetuntoiset hyötyvät tuollaisesta.

Onko muka ihme, jos itsetunto on saanut kolauksen kun oma puoliso sanoo ettei pidä enää haluttavana? Onko huomionkipeää haluta tuntea olonsa halutuksi ja viehättäväksi? Mitä pahaa siinä on? Kyllä pitkästä seksittömästä suhteesta eronneelle voi olla yhdelläkin hyvällä yhden yön jutulla ihan järisyttävän iso merkitys, eikä siinä ole mitään väärää.

Vierailija
62/81 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä tunne itseäsi huonoksi jos mieheltä kyky kadonnut.

Mieheltähän on kyky kadonnut jos ei halua panna naista kuin naista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/81 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se ero sitten auttaa? Onko oletus että heti löytää kumppanin joka on yhtä hyvä kuin edellinen mutta lisäksi haluaa sitä seksiäkin?

Ei välttämättä heti, mutta viimeistään parissa vuodessa kyllä. Ja yksin oleminen nyt tietenkin voittaa aina sen, että tulee jatkuvasti torjutuksi. Sinkkuna on mahdollisuus myös kevyeen tapailuun ja irtoseksiin. Jo yYksi yö oikeasti himokkaan, taitavan ja sinua haluavan partnerin kanssa tekee uskomattoman hyvää.

Seksi harvoin on kuin ei seksiä ollenkaan. Ei siitä ole mitään iloa saa joskus ja jouluna ja erikseen sitä etsimällä. Ainoastaan huomionkipeät ja heikkoitsetuntoiset hyötyvät tuollaisesta.

Onko muka ihme, jos itsetunto on saanut kolauksen kun oma puoliso sanoo ettei pidä enää haluttavana? Onko huomionkipeää haluta tuntea olonsa halutuksi ja viehättäväksi? Mitä pahaa siinä on? Kyllä pitkästä seksittömästä suhteesta eronneelle voi olla yhdelläkin hyvällä yhden yön jutulla ihan järisyttävän iso merkitys, eikä siinä ole mitään väärää.

Itsetuntoa pitää kehittää aivan muulla tavalla kuin sillä miten kelpaava vastakkaiselle sukupuolelle on panohommiin. Peili on aivan hyvä väline siihen. Katso itseäsi peilistä ja päätä sitten mitä mieltä olet. Oletko nätti ja viehättävä, kelpaisitko kenties miehille panemiseen? Jos mielestäsi et, niin tee jotain asialle mutta ei sitä että kerjäät mieheltä kelpaavuutta seksiin. Ymmärrä ja sisäistä, että et kelpaa kaikille miehille koska Monet Syyt. Stressi, haluttomuus, yhteensopivuus, kyllästyminen, vaihtelun halu. Vika voi olla myös henkinen, onko miehen mielestä seksi hänelle työläs/painostava? Ehkä runkkaaminen on rentouttavampi korvike. Jos näin on, niin miksi? Miettikää sitä yksin tai yhdessä.

Lyhyesti, kehittäkää naiset itsetunto ja realismi muuten kuin seksin ja miehille kelpaamisen kautta.

M. 38v

Vierailija
64/81 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No todennäköisesti juuri näin. Yleensä siitä sitten vielä vieritetään syy kumppanille, eikä haeta apua. Kysymyksessä ei ole randomi nainen vaan oma kumppani.

Vierailija
65/81 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana olin ehdottomasti sitä mieltä, että jos seksi loppuu, se on ero. Olen aina tykännyt seksistä, se on ollut tärkeä osa suhdetta.

Nyt reilu nelikymppisenä, parinkymmenen vuoden yhdessäolon jälkeen, seksiä on äärimmäisen harvoin. Viime kerrasta yli vuosi. En ole enää haluttava, enkä jaksa laihduttaa tms. vain, koska saisin sitten EHKÄ kaks kertaa vuodessa seksiä. Mies on aina ollut vähemmän kiinnostunut seksistä, kuin minä.

Silti en haluaisi koskaan erota tästä seksittömästä liitosta. Rakastan miestäni yli kaiken. Hänessä on niin paljon hyviä puolia, että pystyn elämään ilman seksiä. Miksi vaihtaisin panopupuun, jossa ei välttämättä olisi muita hyviä puolia? Mulla on leluni ja fantasiani ja pysyn tyydyttyneenä ihan omasta toimestani :D

Vierailija
66/81 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No todennäköisesti juuri näin. Yleensä siitä sitten vielä vieritetään syy kumppanille, eikä haeta apua. Kysymyksessä ei ole randomi nainen vaan oma kumppani.

Juuri näin. Miesten haluttomuus on yleisempää kuin naisten. Onhan tästä tehty tutkimuksia.

Ja kun mies ei pysty myöntämään tosiasiaa, eikä hakeudu hoitoihin, syy vieritetään naisen harteille. Tyypillinen kuvaus ap. mies, ei siitä huolimatta haluta erota.

Vierailija
67/81 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä tilaisuudessa yksi n. 60 v mies esitteli itsensä että on avioliitossa mutta siellä asunnossa asuu hänelle aivan vieras nainen, varmaankin hän eli seksittömässä liitossa? Mies iski sitten tietenkin silmänsä tilaisuuden nuorimpaan naiseen, niinpä niin.

Vierailija
68/81 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai vastaavasti olet samaa mieltä naisesta? Tai miksi et olisi? Nainen on kuivunut korpuksi ja sairastunut vaginismiin jos ei halua miestään?

Pitäisikö "omalla kumppanilla" olla joku laillinen perusoikeus seksiin miehensä kanssa?

Vierailija
69/81 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko minkä ikäinen? Entäs oisko avoin suhde mahdollisuus? Eihän ketään voi pakottaa seksittömään elämään... Jos sulle seksi on tärkeää, niin ehkä teidän pitää sitten erota. 

Kaikkein idioottimaisin lause mitä olen av:lta koskaan kuullut. Käytännössä yhteiskunta pakottaa yksinelävän ihmisen seksittömään elämään jos on sattunut saamaan geenilotossa huonot kortit.

Vierailija
70/81 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsetuntoa pitää kehittää aivan muulla tavalla kuin sillä miten kelpaava vastakkaiselle sukupuolelle on panohommiin. Peili on aivan hyvä väline siihen. Katso itseäsi peilistä ja päätä sitten mitä mieltä olet. Oletko nätti ja viehättävä, kelpaisitko kenties miehille panemiseen? Jos mielestäsi et, niin tee jotain asialle mutta ei sitä että kerjäät mieheltä kelpaavuutta seksiin. Ymmärrä ja sisäistä, että et kelpaa kaikille miehille koska Monet Syyt. Stressi, haluttomuus, yhteensopivuus, kyllästyminen, vaihtelun halu. Vika voi olla myös henkinen, onko miehen mielestä seksi hänelle työläs/painostava? Ehkä runkkaaminen on rentouttavampi korvike. Jos näin on, niin miksi? Miettikää sitä yksin tai yhdessä.

Lyhyesti, kehittäkää naiset itsetunto ja realismi muuten kuin seksin ja miehille kelpaamisen kautta.

M. 38v

Mulla on syy "haluttomuuteen" miehen ilkeä ja nalkuttava luonne. On aina törkeä ja piilokettuilee heti aamulla. Seksiä noin kerran viikossa.Masturboin kuitenkin 1-3 kertaa päivässä.

Vierailija
71/81 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähes kaikilla se seksi vähenee ja loppuukin iän myötä. Varmasti esim. alle 30-vuotiaalle seksitön liitto olisi kauhistus, mutta jo yli 40-vuotiaana sellaista voi pitää tilanteesta riippuen jopa täysin onnellisena liittona.

Minkä ikäinen itse olet? Ettet vain ole joku tosi nuori joka pitää yli 40- v ikäloppuna jolla on jo toinen jalka haudassa.

Seksi loppuu iän myötä, sairauden takia tai leskeydyttyä normaalisti ihan toisilla kymmenillä kuin 40-v.

Vierailija
72/81 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No toki jos ei ole yhteistä taloa, yhteistä lapsia yms. niin ero voi olla ihan hyväkin.

Mitä ero auttaa???

No saa mahdollisuuden löytää uusi kumppani ellei halua pettää.

Voi viedä lapset pois paskasta ilmapiiristä .

Siinä nyt pari juttua alkajaisiksi jos ei sulla mielikuvitus riitä.

Vierailija
73/81 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Miesten haluttomuus on yleisempää kuin naisten. Onhan tästä tehty tutkimuksia.

Ja kun mies ei pysty myöntämään tosiasiaa, eikä hakeudu hoitoihin, syy vieritetään naisen harteille. Tyypillinen kuvaus ap. mies, ei siitä huolimatta haluta erota.

Laitappa tähän linkki tutkimukseen.

Vierailija
74/81 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

http://www.vaestoliitto.fi/tieto_ja_tutkimus/vaestontutkimuslaitos/seks…

Sitten vielä faktaa fantasioiden sijaan.

Tulosten mukaan vähän yli joka toisessa parisuhteessa mies oli seksiä useammin haluava puoliso ja nainen vastaavasti noin 15 prosentissa suhteista.

Vierailija
75/81 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai vastaavasti olet samaa mieltä naisesta? Tai miksi et olisi? Nainen on kuivunut korpuksi ja sairastunut vaginismiin jos ei halua miestään?

Pitäisikö "omalla kumppanilla" olla joku laillinen perusoikeus seksiin miehensä kanssa?

Kenelläkään ei ole oikeutta pakottaa tai painostaa toista seksiin. Se on outoa, että miehillä tulee niin usein sellainen vaihtoehto edes mieleen.

Jos on tyytymätön parisuhteen seksielämään eikä toinen halua kohentaa sitä, täytyy sopia yhteisymmärryksessä avoimesta suhteesta tai erota ja etsiä sopivampi puoliso.

N47

Vierailija
76/81 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiväthän naisetkaan tunne keneenkään mieheen fyysistä vetoa eikä sekään haittaa ketään.

Vierailija
77/81 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorempana olin ehdottomasti sitä mieltä, että jos seksi loppuu, se on ero. Olen aina tykännyt seksistä, se on ollut tärkeä osa suhdetta.

Nyt reilu nelikymppisenä, parinkymmenen vuoden yhdessäolon jälkeen, seksiä on äärimmäisen harvoin. Viime kerrasta yli vuosi. En ole enää haluttava, enkä jaksa laihduttaa tms. vain, koska saisin sitten EHKÄ kaks kertaa vuodessa seksiä. Mies on aina ollut vähemmän kiinnostunut seksistä, kuin minä.

Silti en haluaisi koskaan erota tästä seksittömästä liitosta. Rakastan miestäni yli kaiken. Hänessä on niin paljon hyviä puolia, että pystyn elämään ilman seksiä. Miksi vaihtaisin panopupuun, jossa ei välttämättä olisi muita hyviä puolia? Mulla on leluni ja fantasiani ja pysyn tyydyttyneenä ihan omasta toimestani :D

Juuri näin. Meilläkin on seksiä todella harvoin, mutta kun sitä on, on se myös hyvää seksiä. Nuorempana sitä oli enemmän kuin riittävästi. Ehkä täytimme silloin varantomme ;). Rakkaus välillämme on kuitenkin syvä, edelleen kymmenien vuosien jälkeen. Myös minä osaan tyydyttää omat tarpeeni, kun ne ilmoittavat olemassaolostaan.

Meidän elämämme on hyvin rikasta kaikin puolin, uusia kokemuksia, tapahtumia, ihmisiä, tilaisuuksia, vaikka mitä... seksi on usein mielessä ja päätämme, että aktivoidutaan vähän, mutta tapahtumarikkaan päivän päätteeksi kumpikaan ei enää saa aikaiseksi, on hyvä vain käpertyä toisen kainaloon nukkumaan. Kyse ei ole haluttomuudesta vaan kai jaksamisesta/aikaansaamisesta? Näillä mennään ja nautitaan elämästä!

Olen usein miettinyt tätä palstaa lukiessani, että kun eroon ja pettämiseen vedetään yleensä syyksi se, ettei ole kotona saanut seksiä, on sellaisten ihmisten elämä varmaan muuten aika tylsää, jos seksi on kaiken a ja o. Miten sellaiset ihmiset pärjäisivät suhteissa, joissa toinen tai molemmat tekevät matkatöitä? Tuskin mitenkään, kun on pakko saada sitä seksiä, kun muutakaan sisältöä ei oikein elämäänsä löydä.

Vierailija
78/81 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Meilläkin on seksiä todella harvoin, mutta kun sitä on, on se myös hyvää seksiä. Nuorempana sitä oli enemmän kuin riittävästi. Ehkä täytimme silloin varantomme ;). Rakkaus välillämme on kuitenkin syvä, edelleen kymmenien vuosien jälkeen. Myös minä osaan tyydyttää omat tarpeeni, kun ne ilmoittavat olemassaolostaan.

Meidän elämämme on hyvin rikasta kaikin puolin, uusia kokemuksia, tapahtumia, ihmisiä, tilaisuuksia, vaikka mitä... seksi on usein mielessä ja päätämme, että aktivoidutaan vähän, mutta tapahtumarikkaan päivän päätteeksi kumpikaan ei enää saa aikaiseksi, on hyvä vain käpertyä toisen kainaloon nukkumaan. Kyse ei ole haluttomuudesta vaan kai jaksamisesta/aikaansaamisesta? Näillä mennään ja nautitaan elämästä!

Olen usein miettinyt tätä palstaa lukiessani, että kun eroon ja pettämiseen vedetään yleensä syyksi se, ettei ole kotona saanut seksiä, on sellaisten ihmisten elämä varmaan muuten aika tylsää, jos seksi on kaiken a ja o. Miten sellaiset ihmiset pärjäisivät suhteissa, joissa toinen tai molemmat tekevät matkatöitä? Tuskin mitenkään, kun on pakko saada sitä seksiä, kun muutakaan sisältöä ei oikein elämäänsä löydä.

Pystytkö ymmärtämään, että tilanteesi on sitten täysin erilainen kuin ap:n, jonka mies on sanonut, ettei enää pidä ap:ta lainkaan puoleensavetävänä ja halua häntä? Miltä tuntuisi, jos miehesi ilmoittaisi sinulle niin?

Vierailija
79/81 |
11.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äh, oliko sen miehen pakko olla rehellinen? Tuo on hyvin tavallinen tilanne pitkissä suhteissa mutta ei sitä sanota ääneen.

Niin. Tämä. Vaikka olen vaistonnut asian, sen kuuleminen oli kamalaa. Olen ehkä mielessäni elätellyt toivoa seksin paluusta suhteeseemme, mutta jos hän ei vain pidä minua enää haluttavana, en tiedä voiko se olla mahdollista. On hirveää kuulla, kun toinen toteaa, että en ole hänen mielestään vain haluttava enää.

Jotenkin kun kuulin tuon, tunnen melkein suuttumusta miestäni kohtaan. Miksi en kelpaa? Olen halunnut ottaa etäisyyttä häneen. Jotain hellyyttä meillä on ollut, esimerkiksi halailua, mutta suudellakaan hän ei ole tahtonut vuosiin. Kyllä, omassa päässäni se epävarmuus on, että olen huono ja en kelpaa. Ei hän sitä suoraan ole sanonut, mutta toisaalta jos sanoo että ei koe enää fyysistä vetoa minuun, niin kyllähän se aika musertava kannanotto on.

Joku puhui miehen mahdollisesta pettämisestä, mutta tästä ei ole kyse.

Ap

Ei suutelua vuosiin?

Rehellisesti: mitä teet tuossa suhteessa?

Tää on jännä! 

Miehelle tällä palstalla vastaavanlaisessa  tilanteessa tarjotaan vaihtoehdoiksi:

-odottamista, vaikka seuraavat viisitoista vuotta, jospa se vaimo jossakin välissä taas innostuu

-siivoamista ja muita kotitöitä kyllä ne himot herää kun parketti kiiltää

-kukkia ja suklaata vaikka vaimolla olisi allergia, hmm tämä kyllä saattaisi jollakin tavalla toimia

-hIerontaa, lomamatkaa, omaa aikaa ....

Vierailija
80/81 |
19.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voiko se mies yksin sanella teidän kahden ihmisen välisen suhteen ehdot?

"Älä koske minuun!"

"Mikä sinä olet suhteemme ehtoja sanelemaan!?"

Enpä haluaisi olla siippasi, jos et ymmärrä seksin vaativan molemman osapuolen suostumusta!