Onko asperger aina turno off? miehille?
Olen aloittanut seurustelut useamman koeamman luokan työssäkäyvän miehen kanssa. Meilä on ollut kivaa yhdessä ja aälykkäitä keskusteluita. Kaikki on kuitenkin tyssännyt siihen että olen sanonut minulla olevan aspergerin. ONKO TÄMÄ loputun kierre? Mua on sanottu kauniiksi aja älykkääksi. Noh koulutusta ei ole ja eläkkeellä olen ollut jo 15vuotta, mutta tämä ei näy päälle. Vähän onmyös ylipainoa kertynyt mutta ei tämä ole haitannut mitään ennen kun oon sanonut tuosta aspererista. Mitä voisin tehdä? Rupeanko vaan salaamaan diagnoosini. Eihän se edes näy päälle!
Kommentit (26)
Eläkkeellä olosi on turn off, ellet nyt ole halvaantunut jossakin onnettomuudessa tai saanut aivovammaa. Tosin nuokin olisivat minulle turn off.
Minulla on vieläkin hieman huono omatunto siitä että jätin kerran poikaystävän sen jälkeen kun kuulin että hän on eläkkeellä ja ei ole aikomustakaan mennä töihin, muutenkin tuntui vain ajelehtivan ilman mitäön haaveita tai suuntaa.
Haaveilen perheestä ja omasta talosta. Niihin haaveisiin tarvitaan kaksi työssäkäyvää aikuista. Onnistuishan ne ilmankin mutta itse kasvoin köyhässä perheessä ja en tahdo sitä lapsuutta omille lapsilleni.
Vierailija kirjoitti:
Eläkkeellä olosi on turn off, ellet nyt ole halvaantunut jossakin onnettomuudessa tai saanut aivovammaa. Tosin nuokin olisivat minulle turn off.
Olen eläkkeellä vaikean elämän takia. Ikää 30-40
Vierailija kirjoitti:
Käypäs kurkkaamassa peiliin, sieltä löytyy yksi syy.
T. Nainen stadista
Mistä päättelet et asperger olis automaattisestdi ruma! Ei asperger vaikuta ulkonäköön! Paitsi jos herkuttelee kun se tuppaa olemaan aspergereilla tapana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eläkkeellä vaikean elämän takia. Ikää 30-40
Kukaan ei pääse eläkkeelle siksi, että vatuttaa. Joku patologinen vika on oltava, eli sairaus joka estää työnteon. Okei, henkisistä syistä pääsee oravanpyörästä pois, mutta ei kevein perustein, sairas on oltava silloinkin. Eli ehkäpä nuo miehet eivät jätä sinua siksi, että olet kertonut aspergerista vaan siksi, että sulla viiraa ja pahasti.
Ei se helppoa elämä ole kellään eikä töihin lähteminen joka päivä houkuttele, mutta silti sinne normaalit ihmiset raahaa luunsa.
Ihan yhtä törkeitä ne sun tekstit myös on. Yleensä sulla on vielä hullumpia ja asiattomampia tekstejä kuin nää kommentit.