Että mua ällöttää vanhemmat, jotka postaa mm. videoita lapsistaan sotkemassa ruoalla nettiin
Joku pirpana sotkemassa joka paikkaa ruoalla, koska ylpeä vanhempi kuvittelee, että 6 kk osaa jo syödä itse ruokansa lusikalla. Lapselta ei varmaan kysytä mitään, haluaako kuvaansa/videoita itsestään nettiin. Vanhemmat luulevat omistavansa lapsensa ja saavansa tehdä näiden yksityisyydelle mitä vain. Vauvabloggaajat ovat myös todella kuvottavia.
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
En tajua kuka tuollaisia edes haluaa nähdä. Ruoalla sotkeminen on todella ällöttävää, ja kaikkein pahinta on se kun lapsen naamakin on ruoassa. Yööööök.
Koska meidän lapsi ”osaa” syödä itse! Niin taitava!
Se on niin kuvottavaa. Yrjö melkein tulee kun näkee jonkun pennun naama räässä ja banaanissa.
Mua inhotta amerikkalaisissa hääohjelmissa se morsiusparin kakulla sotkeminen. On nuokin kyllä inhottavia, kun kakarat sotkee ruualla.
Ja sitten joku pitää pistoolia niskassa ja pakottaa katsomaan ne videot alusta loppuun moneen kertaan.
Julkaista nyt omasta lapsesta kuvia ja videoita yhteisössä, jossa on yli 30 000 jäsentä. Varmasti kaikki niistä ovat kivoja kotiäitejä ja -isiä ilman mitään kyseenalaisia tarkoitusperiä.
Vierailija kirjoitti:
En tajua kuka tuollaisia edes haluaa nähdä. Ruoalla sotkeminen on todella ällöttävää, ja kaikkein pahinta on se kun lapsen naamakin on ruoassa. Yööööök.
Ilmeisesti sinä ainakin, kun tiedät mitä videoilla tapahtuu. 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä nähnyt yhtään tuollaista videota, mutta ilmeisesti niitäkin on, kun AP niistä kertoo. Sen sijaan olen saanut jopa joulukortteja, joissa lapsen naama on luumusoseessa tai muussa vastaavassa. Olisiko pitänyt tietää mitä kuoressa on ja nakata se avaamatta roskiin?
Joo ja sitten ne ruuat näyttää vielä oksennukselta. Välillä on vaikea päätellä että millä ne uunikit lumihiutaleet oikeen sotkee.
Syötetään niille jotain kovia kurkun paloja ja ihmetellään, miksi meinas tukehtua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä videoista, mutta mulle tulee ihan Facebookissa vastaan kuvia, kun joku purjopetteri 8kk on aivan yltäpäältä puurossa, mustikkasoseessa ja omassa räässään. Ja mamma hehkuttaa kuinka kamalan sotkun se saa aikaiseksi mutta on niin suloinen kun opettelee ihan itse syömään ja rivi nauruhymiöitä ja sydämiä perään. En todellakaan tiedä, että eikö nää mammat tajua, että se tukkaa myöten soossissa oleva kersa on söpö korkeintaan vanhempien ja ehkä isovanhempien mielestä. Muilta menee lähinnä ruokahalu kun tuollainen kuva lävähtää eteen.
- eri
Taidat kuulua vegaanihaasteryhmään 🤣
Mua häiritsee nähdä vahingossa vieraita lapsia ilman paitaa syömässä (sotkemassa) itseään ruoalla kuin alkuihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Taidat kuulua fb-vegaanihaasteryhmään 🤣
Siellä oli joku muori pahoittanut mielen lapsen ruokailukuvasta.