Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Typerin laihdutusvinkki

Vierailija
09.01.2018 |

Mikä typerin tai huonoin neuvo, jonka olette saaneet tai kuulleet jostain koskien painonhallintaa? Semmoinen, jonka joku besserwisser esittää ja jos itse on yhtään aiheeseen perehtynyt, niin tietää että metsään mentiin ja rytinällä.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liiku enemmän. Käy jumpassa. Osta salikortti.

Liikunta ei kuluta niin paljon kuin ihmiset yleisesti ajattelevat. Liikunta on ihan kiva lisä ja tuo hyvää oloa, mutta painonpudotuksessa on kyse siitä, mitä pistää suuhunsa.

Vierailija
22/30 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"syö alle 500 kaloria päivässä ja käy salilla parin tunnin ajan niin paino putoaa nopeasti" näin sanottiin minulle, entiselle syömiahäiriöiselle. Mikäs siinä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Karppaus poistaa makeanhimon". Paskat ainakaan mulla poisti.

Syöt liian vähän, osta voi paketti ja vedä veden kanssa alas

Mä söin rasvaista ruokaa niin paljon kuin maha veti eikä auttanut. Silti teki mieli herkkuja.

Rasva ja rasvainen ruoka ei tarkoita samaa asiaa.

Vierailija
24/30 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs työpaikan kaikkitietävä lihava ihminen selitti, että porkkanaraasteeseen pitää lisätä rypsiöljyä koska porkkanaraasteessa olevat vitamiinit ovat rasvaliukoisia ja näin vitamiinit imeytyvät paremmin elimistöön.

Tämähän on aivan totta, olettaen, että syöt pelkkää porkkanaraastetta. Tietysti, jos syöt muutakin ruokaa, joka sitten sisältää rasvaa, niin kyllähän nämä ruuansulatuksessa sekaisin menevät, ja vitamiinit imeytyvät.

Vierailija
25/30 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän antoi tämän vinkin kun keskusteltiin painonhallinnasta. Itselläni on pituutta 170 cm ja painoa yli 100kg joten olen täysin varma ettei minun tarvitse lisätä ainakaan rasvaa salaattiin jotta terveyteni kohenisi.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eräs työpaikan kaikkitietävä lihava ihminen selitti, että porkkanaraasteeseen pitää lisätä rypsiöljyä koska porkkanaraasteessa olevat vitamiinit ovat rasvaliukoisia ja näin vitamiinit imeytyvät paremmin elimistöön.

Tämähän on aivan totta, olettaen, että syöt pelkkää porkkanaraastetta. Tietysti, jos syöt muutakin ruokaa, joka sitten sisältää rasvaa, niin kyllähän nämä ruuansulatuksessa sekaisin menevät, ja vitamiinit imeytyvät.

Vierailija
26/30 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Karppaus poistaa makeanhimon". Paskat ainakaan mulla poisti.

Syöt liian vähän, osta voi paketti ja vedä veden kanssa alas

Mä söin rasvaista ruokaa niin paljon kuin maha veti eikä auttanut. Silti teki mieli herkkuja.

Rasva ja rasvainen ruoka ei tarkoita samaa asiaa.

Osaisin kyllä karpata eli siitä homma ei ollut kiinni. Se ei vaan toiminut mulla. Vähärasvainen, mutta hiilaripitoinen ruoka sen sijaan toimii.

Vierailija
27/30 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän antoi tämän vinkin kun keskusteltiin painonhallinnasta. Itselläni on pituutta 170 cm ja painoa yli 100kg joten olen täysin varma ettei minun tarvitse lisätä ainakaan rasvaa salaattiin jotta terveyteni kohenisi.

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko joku mutantti, jonka elimistö toimii omanlaisesti, vastoin luonnonlakia?

Vierailija
28/30 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajatella, saattaisit jopa laihtua, jos söisit rasvaa.

Vierailija
29/30 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä nyt ei mikään besserwisser kertonut, mutta äitini osti joskus tri Tolosen laihdutuspillereitä. Ohje oli jotenkin että joka toinen päivä tms saa syödä normaalisti mitä vain ja muina päivinä otetaan vain niitä pillereitä.

Olin vasta 16-vuotias silloin, tosi liikunnasta innostunut ja itse söin terveellisesti. Äiti taas ei harrastanut silloin mitään liikuntaa ja söi kauheasti herkkuja. Muistan kuinka räjähdin äidille että tuommoista p*skaa et kyllä syö.

Vierailija
30/30 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienennä lautaskokoa. Ei mua niin helpolla huijata, otan sitten lisää.

Niinpä. Ja varsinkin kun onhan siinä lautasella tilaa pystysuuntaan vaikka kuinka. Paitsi jos syö keittoa.