Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki miehet ovat liian mustasukkaisia.

Vierailija
09.01.2018 |

Olen tapaillut muutamaa ihan varteenotettavaa miestä, mutta homma kaatuu aina toisen osapuolen liialliseen mustasukkaisuuteen.

Olen menevä, tykkään käydä clubeilla tanssimassa vaikka en juo lainkaan alkoholia ja ystäväpiirissäni on paljon miehiä, niin sinkkuja kuin varattuja. Paras ystäväni on homomies jonka kanssa olemme kuin paita ja pee. Jos löytyykin mies, joka ei mustasukkaile tanssimassa käymisestä niin sitten ollaan mustasukkaisia tästä homoystävästä ja yritetään rajoittaa hänen tapaamistaan. Mistä helveti..tä löytyy mies jolla on normaali itsetunto?

Kommentit (126)

Vierailija
21/126 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako mies tulla mukaan sinne klubille, kun lähdet persettäsi keikuttamaan? Miksi ylipäätään käyt klubeilla tanssimassa, jos et edes juo?

Tottakai saa! Koska pidän tanssimisesta...? -Ap.

Vierailija
22/126 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei ole mustasukkainen naisestaan kannattaa mittauttaa testot. Nyky nainen haluaa riisua kaikki piirteet mitkä tekevät meistä miehistä miehen. Aikoinaan jos joukko muukalaismiehiä tuli luolan liepeille kärkkymään heimon naisia, miehet valmistautuivat taistelemaan kuolemaan asti. Samalla tavalla miten urosleijona tai mikä vain eläin aloittaa tappelemaan jos toinen uros tulee reviirille. Katsooko naiset nykyään luonto-ohjelmia? Luetteko vain cosmopolitania ja muita aivopesulehtiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/126 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, miksi pitäisi olla mustasukkainen siitä, että tapaat ystäviäsi tai käyt tanssimassa clubeilla. Parisuhteessa pitää olla omia harrastuksia ja omia ystäviä.

M30

Vierailija
24/126 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies ei ole mustasukkainen naisestaan kannattaa mittauttaa testot. Nyky nainen haluaa riisua kaikki piirteet mitkä tekevät meistä miehistä miehen. Aikoinaan jos joukko muukalaismiehiä tuli luolan liepeille kärkkymään heimon naisia, miehet valmistautuivat taistelemaan kuolemaan asti. Samalla tavalla miten urosleijona tai mikä vain eläin aloittaa tappelemaan jos toinen uros tulee reviirille. Katsooko naiset nykyään luonto-ohjelmia? Luetteko vain cosmopolitania ja muita aivopesulehtiä?

Olen siis väärässä laittaessani miehen samalle tasolle naisen kanssa? Eli itsenäiseen ajatteluun kykeneviksi, empaattisiksi, terveellä järjellä varustetuiksi yksilöiksi. Te olettekin eläimiä, jotka eivät kykene hallitsemaan käytöstään? -Ap

Vierailija
25/126 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nykyään täysin erinomainen itsetunto, enkä jaksa olla enää yhtään mustasukkainen. Tämä perustuu pitkälti siihen, kun olen ilmoittanut naisille, että jos aikovat raskautua, niin luonnollisesti sitten on isyystesti edessä. Näin siis aina jos minua väitetään isäksi. Suosittelen tätä kaikille miehille. Pääsette sillä tavoin mustasukkaisuudesta ainakin osittain eroon. Minä kokonaan. 

Vierailija
26/126 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hanki itsellisi nainen, ei koskaan enää itsetunto yms ongelmia.

Buahahahahaa! Lesbot ne vasta mustasukkaisia ovat. Siksi parisuhdeväkivalta on heidän keskuudessaan niin yleistä.

Hyvä, melkein koppasit. Normaalilla itsetunnolla varsutettu mies ei hae parisuhdetta clubeilta itseään kaikille miehille kiehnaavasta naisesta vaan kiertää sellaiset kaukaa. Itseään arvostavalla naisella ei ole tarvetta korostaa kuinka hänen elämässään miehiä riittää, koita kestää.

Ehkä ap käytöksellään pyrkii saamaan miehen mustasukkaiseksi ja näin voi syyttää miestä ja tuntea itsensä suhteessaan paremmaksi ihmiseksi.

Vierailija
27/126 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On meillä pientä mustasukkaisuutta. Ei siinä määrin että tarvitsisi rajoittaa toisen menoja enkä usko että mieheni ikinä pettäisi (tiedetään... eihän sitä koskaan tiedä). Täytyy sanoa että kun joku mainitsi että mies saa nukkua toisen naisen vieressä ja päinvastoin niin kyllä tämä pienen mustasukkaisuuden kipinän ainakin itselle herättäisi. Ja jos mies ääneen kehuu vaikka muita naisia kauniiksi niin kyllä se pienen tunteen herättää sekin, ei riitaa eikä siitä muutenkaan numeroa ikinä tehdä, mutta sellainen pieni kipinä sisällä. Yleensä nuo pienet turhat mustasukkaiset tunteet johtaa kyllä seksiin.

Vierailija
28/126 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen siis väärässä laittaessani miehen samalle tasolle naisen kanssa? Eli itsenäiseen ajatteluun kykeneviksi, empaattisiksi, terveellä järjellä varustetuiksi yksilöiksi. Te olettekin eläimiä, jotka eivät kykene hallitsemaan käytöstään? -Ap

Me emme ole samalla tasolla. Miehen genetiikkaan on koodattu selviytyminen = oman siemenen levitys = suojella omia naisia ja reviiriä. Miehen empatia on koodattu oman ringin sisään jotta oma siemen kukkisi. Mene katsomaan luonto-ohjelmia. Mene oppimaan mitä elämä on.

Vierailija
29/126 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me emme ole samalla tasolla. Miehen genetiikkaan on koodattu selviytyminen = oman siemenen levitys = suojella omia naisia ja reviiriä. Miehen empatia on koodattu oman ringin sisään jotta oma siemen kukkisi. Mene katsomaan luonto-ohjelmia. Mene oppimaan mitä elämä on.

Ai helvetti, ja mulla on sentään vain bilsan perusopinnot :DDD -ohis-

Vierailija
30/126 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittele liika mustasukkaisuus. Tervepäinen ihminen myös kokee mustasukkaisuutta, sillä jokainen sitä kokee. Jos tervettä mustasukkaisuutta ei ole, ei ole rakkauttakaan.

Vierailija
31/126 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli etsit itsellesi sopivaa cuckold miestä.

Laita ilmoitus seksivuille ja siellä parinvaihto/ryhmäseksi osastoihin, saattaa jopa onnistaa.

Vierailija
32/126 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todista väitteeni vääräksi sitten.

Vierailija
33/126 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tilannehan on se, että usein nainen kokee oikeudekseen perseillä miten tahansa. Matkustella miesten kanssa pitkin maita ja mantuja tai tässä tapauksessa pyöriä persettä heiluttamassa. Miehin on joko tyydyttävä cuckin osaan tai on mustasukkainen kusipää. Oma edellinen parisuhdekkin piti pistää poikki, koska naisen kaaliin vaan ei mennyt se, että minun avopuoliso ei nyt vaan yksinkertaisesti lähde minkään sinkkumiesporukan kanssa ulkomaan matkalle. Ihan sama vaikka olisivat kuinka vaan entisiä opiskelijakavereita. Ja tietenkin olin mustasukkainen sika kun asia ei mulle ollut ok.

Vierailija
34/126 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet väärässä. Jokin idea siinä on, että mies on mies ja nainen on nainen. 

Vierailija
35/126 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvittelepa itsesi tilanteeseen, jossa 90% naisista haluaisi maata sinun miesystäväsi kanssa ja miesystäväsi kävisi jatkuvasti iskupaikoissa levittelemässä naisia kiinnostavia ominaisuuksiaan. Silloin sinäkin voisit olla mustasukkainen.

Tuo on ihan verrannollista siihen mitä sinä teet. Suurin osa naisista kelpaa miehille ja ulkona hilluva nainen on aina vaarassa lähteä "paremman" matkaan edes yhdeksi yöksi.

Vierailija
36/126 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Itselläni päättyi ihan lupaavasti alkanut suhde, kun alkoi mustasukkaiseksi ja syyttelemään ennen asian selvittämistä. Oli saanut kaveriltaan viestin, että minä olen baarissa opiskelijabileissä selvästi jonkun opiskelijamiehen kanssa siellä ja se osti mulle juotavaa. Raportoi vielä, että lähdin samalla taksilla. En melkeen ees jaksanut kertoa, että se mies oli mun veli, joka asuu mun kämpästä seuraavalla kadulla eli totta helkkarissa jaettiin taksi.

Vierailija
37/126 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todista väitteeni vääräksi sitten.

No, alkuun: vertaat kahta lajia, ihmistä ja kissapetoa, uskot geenien vaikuttavan vain saman lajin toiseen sukupuoleen ("me emme ole samalla tasolla"), sekoitat eloonjäämisvietin ja lisääntymisvietin, sivuutat paitsi impulssikontrollin, myös yhteiskunnan: sosiaalisen kontrollin, arvot ja normit. Ihminen, edes mies, ei ole vain viettiensä vietävänä.

Vierailija
38/126 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on nykyään täysin erinomainen itsetunto, enkä jaksa olla enää yhtään mustasukkainen. Tämä perustuu pitkälti siihen, kun olen ilmoittanut naisille, että jos aikovat raskautua, niin luonnollisesti sitten on isyystesti edessä. Näin siis aina jos minua väitetään isäksi. Suosittelen tätä kaikille miehille. Pääsette sillä tavoin mustasukkaisuudesta ainakin osittain eroon. Minä kokonaan. 

Sellaista se on kun elelee wt -piireissä.

Älä sekoita tuota touhua normaalien ihmisten toimintaan.

Vierailija
39/126 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hanki itsellisi nainen, ei koskaan enää itsetunto yms ongelmia.

Buahahahahaa! Lesbot ne vasta mustasukkaisia ovat. Siksi parisuhdeväkivalta on heidän keskuudessaan niin yleistä.

Tämä on totta ja särähti tuo "hanki nainen niin ei enää itsetunto yms ongelmia" vaikka totuu on että naisilla niitä itsetunto-ongelmia vasta onkin ja pelaavat aina kieroa sosiaalista peliä.

Vierailija
40/126 |
09.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin tilannehan on se, että usein nainen kokee oikeudekseen perseillä miten tahansa. Matkustella miesten kanssa pitkin maita ja mantuja tai tässä tapauksessa pyöriä persettä heiluttamassa. Miehin on joko tyydyttävä cuckin osaan tai on mustasukkainen kusipää. Oma edellinen parisuhdekkin piti pistää poikki, koska naisen kaaliin vaan ei mennyt se, että minun avopuoliso ei nyt vaan yksinkertaisesti lähde minkään sinkkumiesporukan kanssa ulkomaan matkalle. Ihan sama vaikka olisivat kuinka vaan entisiä opiskelijakavereita. Ja tietenkin olin mustasukkainen sika kun asia ei mulle ollut ok.

Parisuhteessa elävä ei tosiaan voi elää enää niin kuin eleli sinkkuaikoina tai niinkuin sinkkukaverit elää.  Jostakin on "luovuttavakin"  sen parisuhteen vuoksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän