Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on sinun first world problem tällä hetkellä?

Vierailija
08.01.2018 |

Liian monta vaihtoehtoa ruokaa pakastimessa enkä tiedä mitä kokkaisi.

Kommentit (990)

Vierailija
441/990 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun tässä otsikossa on käytetty turhaan englanninkielistä ilmaisua. Mikä vika olisi ollut "1. maailman ongelmassa"?

Vierailija
442/990 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa asuminen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
443/990 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies poimii karkkipussista omat lempparinsa heti aluksi eikä jätä yhtään minulle, vaikka tietää, että minä tykkään niistä myös.

Yritän aina päästä avaamaan pussin ennen häntä, että saisin edes 1-2 niitä tiettyjä lajeja.

Vierailija
444/990 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin viime viikolla vahingossa liikaa elintarvikkeita, ja nyt joudun kokkaamaan niistä kiireellä ennen kuin parasta ennen päiväykset tulevat vastaan. Näin ei tapahdu normaalisti. Tarkemmin sanoen en viitsinyt viime viikolla kokata niin paljon kuin oli tarkoitus, kun parina päivänä teinkin vain voileipiä. Eipä tarvitse tällä viikolla täyttää jääkaappia.

Vierailija
445/990 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hoitanut raha-asiani huonosti ja jäänyt äidilleni velkaa. Lisäksi harmittaa iso vakuutusmaksu mikä on tulossa. Ei meinaa riittää rahat niihin.

Vierailija
446/990 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Orava juoksentelee pihalla, ja jemmaa ruokaa pihaan. Laitoin pari rotanloukkua sen käyttämille reiteille, eiköhän kohta lopu moinen pelleily. Ja ei minua se pihalla juoksentelu haittaa, mutta kohta se kuitenkin änkeämässä talomme välikattoon, ja sitä en salli.

Miksi et asenna välikaton aukkoihin verkkoa? Silloin sinne ei pääse jyrsijöitä. Kai olet sen verran oravaa fiksumpi, että osaat verkottaa? Metalliverkko ei edes maksa paljoa. Oma vika, jos eläimillä on vapaa pääsy talon sisälle.

Oletko sama tyyppi jonka jättämään loukkuun meni siilinpoikanen?

Vierailija
447/990 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi ostaa uusi auto, mutta on niin paljon hyviä autoja, jotka kiinnostaisi. Ihan jumissa asian kanssa.

Vierailija
448/990 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittiöremppa.

Kuten etukäteen pelkäsin, se tehtiin huonosti ja jätettiin sieltä täältä kesken. Tekijä epäluotettava luihu, keittiöfirman antama. En suosittele suomenlahden eteläpuolelta tulevia suhareita.

Vierailija
449/990 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitkään toivonut, että korona menisi ohi ja pääsisin ryhmäliikuntaan. Nyt kun vihdoin sinne voisin mennä, niin en millään jaksaisi.

Vierailija
450/990 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamuaurinko paistaa mökillä etätyöpisteeseen niin, että tietokoneen ruutua pitää tihrustaa. 

Vierailija
451/990 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies poimii karkkipussista omat lempparinsa heti aluksi eikä jätä yhtään minulle, vaikka tietää, että minä tykkään niistä myös.

Yritän aina päästä avaamaan pussin ennen häntä, että saisin edes 1-2 niitä tiettyjä lajeja.

Yksinkertainen ratkaisu: Molemmille omat karkkipussit. Mikä estää?

Vierailija
452/990 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua viedä roskia, koska roskakatos on liian kaukana. Saati tyhjiä lasipurkkeja, koska ne kolisee liian äänekkäästi toisiinsa, mutta kyllä noi tiskipöydälle kertyneet tyhjät oliivipurkitkin vituttaa

Vierailija
453/990 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin lenkillä ja joku oli siirtänyt polulle kaatuneet puunrungot pois. Tykkäsin hyppiä niiden yli

Vierailija
454/990 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuuli lennätti tyhjät kukkapurkit ja tarjoiluvaunun omakotitalon terassilta nurmikolle. En viitsisi mennä pihalle keräileen niitä. Kaksi päivää niitä nyt katsellut.

Vierailija
455/990 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhamaisuus ja rupsahtaminen. Leukaperät on alkaneet roikkumaan, eli mulla on ns. "hamsteripussit". Onneksi kohta pääsen plastiikkakirurgille ja ongelma poistuu n. 3000€:lla.

Vierailija
456/990 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elokapinan idiootit. Nyt pitäisi ottaa itänaapurista mallia kuinka nämä hoidetaan.

´

Ei tuo ole mikään first world problem, vaan poliittinen asia jota vastustat.

Haluaisitko oikeasti, että Suomessa olisi samanlaista kuin Venäjällä? Se sama sensuuri ja uhka kohdistuisi myös sinuun ja ajamiisi asioihin, eikä vain niihin joista et itse tykkää. 

Vierailija
457/990 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pankkiautomaatilla kun nostaa rahaa. Ne painikkeisiin sokeita varten laitetut piikit tuntuvat epämukavilta sormissa etenkin jos painasee kiireessä liian lujaa. Eivätkö ne voi käyttää vaikka jotain etuseteleitä tai odottaa että ostokset tuodaan kotiin??

Vierailija
458/990 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajusteyliherkkyys

Vierailija
459/990 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

viiksikarvat

Vierailija
460/990 |