Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on sinun first world problem tällä hetkellä?

Vierailija
08.01.2018 |

Liian monta vaihtoehtoa ruokaa pakastimessa enkä tiedä mitä kokkaisi.

Kommentit (990)

Vierailija
341/990 |
15.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri on tehnyt jotain kammottavan hajuista ruokaa, jonka käryä yritän häätää asunnostani hajunpoistosuihkeella ja liesituulettimella.

Vierailija
342/990 |
16.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäis laihtua 20 kg mutta ruoka on liian hyvää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/990 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selaan AV:tä kun on tylsää tai tapan aikaa. Tänään on koulussa useamman tunnin luppoaikaa, valvotaan vaan että homma toimii eli istutaan laitteen vieressä. Enkä voi selata tätä palstaa tylsistymisen estoon! Koska no, kyllähän te tiiätte että tämän palstan selaaminen tapahtuu visusti muiden näkymättömissä.

Vierailija
344/990 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekee mieli kahvia mut en jaksa nousta sohvalta keittämään sitä.

Vierailija
345/990 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stadissa tulee toista päivää täysillä lunta eikä oo lumikolaa, sadana!

Nyt siellä yläkerrassa hana kiinni, kiitos.

Vierailija
346/990 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon hevonkuusessa, ulkona pauhaa vihuri ja vettä tulee terävinä puuskina, sisälämpötila +12C, hampaassa vihlova hermosärky.

Mikä tästä tekee 1.wp on se, ettei mun olis mikään pakko olla täällä. :-/

Vierailija
347/990 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin ongelma just nyt on se, ettei tää vauva synny, kenties ikinä. Noh kaikki sanoo aina, ettei kukaan ole sinne jäänyt. Nyt rv 41+4 ja alkaa jo vituttaa. Kai se ensi viikolla viimeistään on pihalla sieltä. Muuten mun pitää kaivaa se lusikalla ulos tai jotain.

Ei hyvänen aika pissaan kohta housuun, olen aivan liian väsynyt tälle palstalle tänään :''D

Onneksi mun ei tarvinnut turvautua tuohon lusikalla kaivamiseen. Rv 42+0 lääkäri armahti mut ja puhkoi kalvot ja vauva viimein syntyi 11.1. Kyllähän se kysyi, että haluaisinko odottaa vielä enintään pari päivää, no en hemmetissä enää halunnut. Johan se istukka oli jo silloin syntymähetkellä aivan kalkkeutunut ja vauvan iho kesi. Ihan tarpeeksi pitkään oli kohdussa.

Vierailija
348/990 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinkin yksinkertainen klassikko: vessahätä. Ei jaksa nousta kun just istuin sohvalle haettuani villasukat jääkylmiin jalkoihin. On elämä joskus hankalaa. (On mulla isojakin ongelmia elämässä mutta sitä nyt ei kysytty)

Vierailija
349/990 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäis ostaa uusi työmekko, mieheltä runsaskätinen lahjakortti siihen mutta kun ei jaksaisi lähteä sovittelemaan...

Vierailija
350/990 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alpro soija muutti pienten soijasuklaajuomien pillit todella epäkäteviksi. Sellainen oli mukava juoda kun tuli töistä ja pk:sta lasten kanssa että sai nopeasti energiaa, mutta en käsitä miten ne on saaneet aikaan pillin jonka kautta ei saa juotua koko tetraa tyhjäksi.

Vierailija
351/990 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen sukulaiset tulossa taas meille yökylään, onneksi tällä kertaa vain pariksi päiväksi mutta ärsyttää,väsyttää..pieni talo taas täyteen ihmisiä, ruokaan menee rahaa huomattavasti enemmän, kokoajan saa siivota..

Vierailija
352/990 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikonloppumenojen logistiikka ja miten onnistumme yhdistämään kaiken saumattomasti niin, että kaikki säilyy hauskanpitona ja ei ole suorittamista.

Vierailija
353/990 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain joululahjaksi blenderin ja nyt tekisi mieli kokeilla tehdä marjasmoothie, mutta kun blenderi on vielä pakkauksessa, enkä jaksa kaivaa sitä sieltä pois. Ja marjatkin pitäisi kaivaa pakkasesta.:D

Vierailija
354/990 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormissa on punaisia läikkiä enkä saa päätetyksi, miten niitä hoitaisin.

Vierailija
355/990 |
18.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripset osuu silmälasien linsseihin. Ripsien taivuttaminen auttaisi, mutta en jaksa.

Vierailija
356/990 |
19.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein kiharat pidennyksiin mutta ei näyttänytkään hyvältä. Pitäisi suoristaa mutta mun suoristusrauta on huono. Ärsyttää.

Vierailija
357/990 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämähän on todenmukaisia!

Vierailija
358/990 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vaatteita valitsisin hetkeen, jossa haluaisin näyttää menestyvältä, hoikalta, tyylikkäältä mutta samalla vaivattoman simppeliltä, sellaiselta et en ole paljoa ajatusta tuhlannut asialle (vaikka olenkin).

Jatkoprobleemana on se, että valitsemani mekko (tyylikäs, hyvä merkki, silti huoleton) ei sovi yhteen valitsemani takin (kallis, upea, väärän mittainen) takin kanssa ja joutunen valitsemaan toisen takin (vielä kalliimpi, ei niin upea, vähän kylmäkin jo tähän aikaan). Voi voi sentään, olen ihan kermapylly.

Vierailija
359/990 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekis mieli treenata voimanostokisoihin salilla mut en voi koska olen 8 kk raskaana. Joten jumppailen silleen semikovaa vailla mitään vaivoja. Mut on tää raskaana oleminen vaan rankkaa, kun ei voi treenata kunnolla.

Ai mitä, onks jollakin muka rankempaa raskaana?

Joo, ei paljon tästä viitti livenä narista vaikka vähän päähän ottaakin 😆

Vierailija
360/990 |
26.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestäni tämä englannin ja suomen sekoitus keskenään on ongelma.. oletko käynyt äidinkielen tunnilla????

T.jouko

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme