Mikä on sinun first world problem tällä hetkellä?
Liian monta vaihtoehtoa ruokaa pakastimessa enkä tiedä mitä kokkaisi.
Kommentit (990)
Tipaton tammikuu ja alkoholin himo. Vasta puolessa välissä mennään!
Vierailija kirjoitti:
Fidel Astro kirjoitti:
Hola amigos,
Kun työksenikin tutkin tutkin näitä ajan ilmiöitä ja ihmisten asenteita first world -maissa - ja mikäs siihen tarkoitukseen olisikaan parempi paikka kuin tämä vauvan.fi:n av - tein työvirettä ylläpitääkseni yhteenvetoa parista kymmenestä ensimmäisestä sivusta tätä mielenkiintoista ja pikku ongelmiamme monitahoisesti luotaavaa keskustelua. Olkaapa hyvät, s'il vous plait. (Pahoittelen tilapäistä junttiuttani, tämänhetkisessä päätteessäni on käytössä vain suomenkielinen kirjaimisto, mutta huuhaasaarta en sentään aio äänestää 😂 )
Kyllähän tästä nyt on oltava sitä mieltä, että aika kuulkaas pieniä nämä meidän ongelmamme ovat. Mutta mitä ihmettä noille teidän miehille saisi tehtyä, pitäisiköhän av-mammojen vaan seuraavalla kaukomatkalla jättää toinen paluulento salaa ostamatta, leikkikööt miehet selviytyjää tropiikissa kun kerran hallitsevat kaikki tilanteet teitä paremmin :D Ja olisihan siellä varppina kiitollisempiakin ottajia sille paluulipulle(kin)...lämpiäisi vähän muutkin paikat kuin auto talvella, eikä se mies sitäkään jaksanut...hmmm :D 356 alapeukkua teidän miehille, ei jatkoon ne miehet :D :D
Sincerely,
FidelMon ami, Fidel! Merci beuacup! Kiitos Fidel-kultaseni! Tämä oli hyvin tiivistetty. Onneksi tajusin eilen saunottaa miehen, se ei enää haise, eikä maalikaan. Se oli se pressu! Kyllä nyt on hyvin. No problems!
Tico tico...ayy carambola, vaakamambo😘
Näin ne ongelmat ratkeaa, kun ei turhasta nillitä ja viitsii vähän yrittää.
Besos,
Fidelito
Korvaan sattuu koska en käyttänyt eilen töissä korvatulppia.
Makkarin kattolamppu syttyy viiveellä. Ärsyttävää, kun haluaa etsiä sieltä jotain ja napauttaa katkaisijaa, mutta valon tulo viipyy : [
Tarkoitatko {first world} problem erotuksena {third world} problemista?
Vai tarkoitatko first {world problem}?
Taas se aika kuusta, kun Marilyn-tyylisestä kauneuspilkustani työntäytyy ilmoille
kolme paksua, mustaa viiksikarvaa. Menopaussi armahti kainaloiden sheivaukselta, muttei tältä.
Rattoisa ehtoo peilin edessä pinsettien kanssa ähräten. Kuka kade?
Äitee toi tuliaisiksi semmosen Domino-lajitelman enkä pysty arpomaan, mitä makua ensin maistaisi.
Jos ei nainen syö keksiä, keksit syö naista...
Ollaan lähdössä lomalle eikä kotiapulainen tule mukaan. Joudun huolehtimaan lapsista ihan itse!
Tekee mieli tilata ruokaa kotiinkuljetuksella, mutta suosikki thaimaalainen ravintola on jo kiinni.
Sain mieheltä synttärilahjaksi keltakultaisen rannekorun, vaikka nimenomaan toivoin valkokultaista.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mitä tekisin rahalla. Tienaan liikaa. Tarkoitukseni oli olla töissä vain sen verran että rahat riittää välttämättömyyksiin, ja nauttia enemmän vapaudesta. Mutta töitä on vaan tullut niin paljon tarjolle.
En tiedä mihin sijoittaisin rahat. Olen todella nuuka. Lahjoitan jo nyt säännöllisesti.
Lähetän tilinumeron.
Lapsi valitti, että opettaja haisee tupakalta.
Lohdutin ja laitoin opelle valistavaa Wilma-viestiä.
Nyt kyykin pakkasessa parvekkeen nurkassa hartiat korvissa ja
nautin omista iltasauhuista peläten, että rintaperillinen saa tietää äitinsä
tervanmustan salaisuuden ;)
No niin. Mikään ei riitä. Turhaa hötkyilyä kaikki kunnon kansalaisena oleminen - älä edes yritä :(
Tarkkailen säännöllisesti palovaroittimen punaisen merkkivalon vilkkumista
ja kiipeilen kuukausittain apinana painelemaan testinäppäintä
(kyllä huutaa värkki - ja minulla korvat monta päivää jälkeenpäin!)
Pariston vaihdan kerran vuoteen, tietenkin.
Nyt sitten joku valopää jossain lehdessä heristelee, että pitää testata, pelittääkö häly
ihan oikeasti. Siis... pitääkö nyt ihan oikeasti simuloida savua tai tulipalo, mitä??
Mikä siinä on, ettei naapurit osaa sulkea postilaatikoidensa kansia?
Oli taas pakko lonksauttaa koko lootarivistön kannet kohilleen, kun ohi menin;
niin pahasti särki silmää se vinksin-vonksin -meininki!
Luottosukkahousuista oli oma koko loppu. Astetta avarammassa "norsukoossa" (anteeksi) oli paketit tarjolla puoleen hintaan ja minähän ostin.
Valmistauduin siihen, että kainaloihin asti venyvät, mutta lycra on aina lycraa.
Istuvat kuin toinen iho... Muuten olisin tyytyväinen, vaan jäätävä epäilys jäytää:
pituuskasvu tässä iässä ei ole luultavaa, joten voiko olla, että olen--- laajentunut muilta osin,
kenties muutenkin kuin henkisesti..? :)
Pitäis mennä nukkuu mutta ei jaksa
Ärsyttää kun koira järsi upouudesta joogamatosta palasen jo ennen kuin sain sen pakkauksesta pois. Mielessä kävi että kävisin kaupassa vaihtamassa ja väittäisin sen olleen rikki jo ostohetkellä... mutta omatunto ei sitä salli.
Olin tuossa tilanteessa 3 vuotta sitten. Niin surullista. Sitten jotenkin aloin tajuta että erota pitää. Oli viisaasti tehty.
Nyt mulla mies joka himoitsee mua eikä himoltaan jää ihmettelemään kauheaa vatsaani joka sektioiden jälkeen on R U M A. En ehdi sitä kiihkeinä hetkinämme itsekään huomaamaan. Olen tämän miehen kanssa tajunnut etten ollutkaan pilalla vaan olen hänen polttavan haluavan katseensa alla kaunis. Mieti haluatko jäädä tuohon sisko.