en ole puoleen vuoteen käynyt ulkona edes roskia viemässä.
tajusin tänään, että kävin viimeksi kaupassa elokuussa ulkona. Tänään aion uskaltautua katsomaan mten talvi on jo tullut ja menen astelemaan lumen päälle :)
Kommentit (37)
Minkä lumen?
Varo ettet pyörry kun saat raitista ilmaa asuntosi löyhkän jälkeen.
Minä olin nuorena kolme vuotta sisällä, en uskaltanut roskapussiakaan viedä. Oli niin paha sos.tilanteiden pelko, paniikkihäiriö.
Maailma näytti uskomatytoman isolta ja upealta kun ensi kertaa uskalsin siskoni pitelemänä ulos ja käveltiin sellasta puiden reunustamaa kävelykujaa..
Siitä on yli kakskytä vuotta, sos.tilanteiden pelkoa vieläkin ja viihdyn parhaiten sisällä, mutta nykyään pystyn hoitamaan asiani, käymään kaupassa jne, mutta vieläkin joudun kurkkimaan ikkunasta ja kuuntelemaan rappukäytävää, että reitti on selvä. Tää on ihan normaalia elämää mulle kun en muusta tiedä.
Mutta voimia sulla ja iloa ulkoiluun, kyllä se hyvin menee!!
Vierailija kirjoitti:
Minkä lumen?
Varo ettet pyörry kun saat raitista ilmaa asuntosi löyhkän jälkeen.
Mistä päättelet että aapeen asunto löyhkää. Minä olen ollut ihan samassa tilanteessa ja sillon asuin vielä kotona äitini kanssa, eikä koti läyhkännyt miltään.
ap:kin voi asua jonkun kanssa, tai joku ainakin hänestä huolehtii ja käy kaupassa ja vie roskat.
Joten pidä turpasi kiinni sinäkin.
Vierailija kirjoitti:
Minä olin nuorena kolme vuotta sisällä, en uskaltanut roskapussiakaan viedä. Oli niin paha sos.tilanteiden pelko, paniikkihäiriö.
Maailma näytti uskomatytoman isolta ja upealta kun ensi kertaa uskalsin siskoni pitelemänä ulos ja käveltiin sellasta puiden reunustamaa kävelykujaa..
Siitä on yli kakskytä vuotta, sos.tilanteiden pelkoa vieläkin ja viihdyn parhaiten sisällä, mutta nykyään pystyn hoitamaan asiani, käymään kaupassa jne, mutta vieläkin joudun kurkkimaan ikkunasta ja kuuntelemaan rappukäytävää, että reitti on selvä. Tää on ihan normaalia elämää mulle kun en muusta tiedä.Mutta voimia sulla ja iloa ulkoiluun, kyllä se hyvin menee!!
Niin, mutta töissä et sitten jaksa käydä.
Turhaa on aktivointi sanokaa mun sanoneen.
Vierailija kirjoitti:
En usko.
Ei ole varmaankaan edes uskon asia.
Miksi alapeukutusta ketjussa viesteille, jotka ei alapeukkua ansaitse, eli ihmisille joilla mielenterveysongelmia.
Kyllä huomaa että monet on ihan pihalla todellisuudesta ja oikeista ongelmista, kun on vara toisten ongelmille alapeukuttaa.
Kuka auttaa sinkkua, joka aloittajan tapaan ei kykene menemään ulos?
Vierailija kirjoitti:
Äänestäkää hallitukseen sellaisia ihmisiä, jotka kannattava yhteisöllisyyttä yksilöllisyyden sijaan.
Heidät erottaa siitä, etteivät he korosta jokaisen olevan itse vastuussa jokaisesta asiasta, oli kysymys työttömyydestä tai sairaudesta.
Vierailija kirjoitti:
Taas näitä pseudosairaita. Hei, kaikkia joskus jänskättää ja pelottaa, mutta se on vaan purtava hammasta ja hoidettava hommat. Sos.til.pelko on itseopittu runotyttö-isinkulta-mielenhäiriö, josta on syytä pyrkiä eroon. Millainen tollo tulee keskustelupalstalle kehumaan, että hei, mullepa on hoidettu ruoat kotiin ja kaikki ihan kuin Manulle illallinen. Helvetin loiset!
Toivottavasti löydät edestäsi sinäkin mitä suustas päästelet, trolli.
Siitä se lähtee pikkuhiljaa. Ei paineista. Tsemppiä.
Vierailija kirjoitti:
Auttaa missä asiassa? Ruuat voi ainakin tilata kotiovelle nykyään, ja lähes kaiken muunkin.
Pienin askelin eteenpäin.
Valoakin alkaa taas tulla maailmaan, taitaa olla ensimmäinen korkeapaine sitten 2017 helmikuun.