Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PSYKOLOGIA 2018

Vierailija
08.01.2018 |

En nopealla vilkaisulla löytänyt keskustelua vuonna 2018 psykaa hakeville, joten eiköhän laiteta keskustelu pystyyn!
Oletteko hakemassa, monennetta kertaa, miltä kevät näyttää?
Itse olen hakemassa Joensuuhun ensimmäistä kertaa.

Kommentit (901)

Vierailija
201/901 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei taida tulla Jyväskylän tulokset tänään..

Onko se oikeesti mahdollista ettei tulis vaikka ovat ilmoittaneet päivämäärän tälle päivälle?

Samaa alan itse pelätä. Luulisi, että tulokset lähetetään virastoaukioloaikojen sisällä eli, jos eivät ole klo 16 mennessä tulleet, niin tuskin tulevat tänään. Vielähän tässä on n. 1,5h aikaa, mutta saa nähdä... Tosin, jos niin käy, etteivät tulokset tulekaan tänään, niin aika syvältä kaikkia hakijoita kohtaan, kun puoli päivää viettää hermostuneesti odottaen, eikä voi keskittyä kunnolla mihinkään muuhun. Ilmoittaisivat sitten edes vaikka nettisivuillaan, että nyt on viivettä ja tulokset tuleekin myöhemmin.

Vierailija
202/901 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mm ehkä jotkut ovat jo saaneet mutteivät vaan ole yhteyksissä foorumeille? Hakijoita kuitenkin +1900 vissiinkin tänä vuonna ja kokeeseen varmasti osallistui joka tapauksessa reilu 1000..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/901 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaakohan olla kuinka väärin soittaa yliopistolle ja kysyä, että tulevatko tulokset tänään vai eivät? Voisi olla edes rauhassa sitten loppupäivän.

Vierailija
204/901 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin se rangaistava teko on mutta ottaen huomioon hakijoiden määrän ja sen jos useat lähtisivätkin/lähtevätkin soittelemaan ennen iltaa niin juttu saattaa paisua. Tää on tuskaa mutta onneks vaan yks päivä (toivottavasti), kohta tää on ohi!

Vierailija
205/901 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei taida tulla Jyväskylän tulokset tänään..

Onko se oikeesti mahdollista ettei tulis vaikka ovat ilmoittaneet päivämäärän tälle päivälle?

Samaa alan itse pelätä. Luulisi, että tulokset lähetetään virastoaukioloaikojen sisällä eli, jos eivät ole klo 16 mennessä tulleet, niin tuskin tulevat tänään. Vielähän tässä on n. 1,5h aikaa, mutta saa nähdä... Tosin, jos niin käy, etteivät tulokset tulekaan tänään, niin aika syvältä kaikkia hakijoita kohtaan, kun puoli päivää viettää hermostuneesti odottaen, eikä voi keskittyä kunnolla mihinkään muuhun. Ilmoittaisivat sitten edes vaikka nettisivuillaan, että nyt on viivettä ja tulokset tuleekin myöhemmin.

Todellakin olisi syytä ilmoittaa jossain, jos viivästys tapahtuu. Kiva olla töissä saamatta mitään aikaiseksi kun ajatukset harhailee jännityksestä. - Ja sitten vielä turhaan? 

Vierailija
206/901 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tänään juuri muuta malttanut tehdä, kuin päivittää sähköpostia. Entä, jos tulokset ei tuu tänään tai huomennakaan? Plaah.

Vierailija
207/901 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli tulokset jyväskylästä tänään, soveltuvuuskokeet kutsuu!

Vierailija
208/901 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ois kyllä hyvä vaan jos joku täältä soittaisi ja kirjoittaisi vastauksen sitten tänne. Siinähän saisi useampi sitten jo tiedon ja tiedä vaikka googlellakin joku löytäisi tiedon täältä. 

Vierailija
209/901 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle tuli tulokset jyväskylästä tänään, soveltuvuuskokeet kutsuu!

Eikä ihanaa onnea!! ♥

Vierailija
210/901 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekkin tuli kutsu sovareihin, jännittävää..

Vierailija
211/901 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä pisteillä pääsit?

Vierailija
212/901 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä pisteraja, millä päässyt soveltuvuuskokeeseen?

Vierailija
213/901 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee voi ei oon hirveen ilonen teidän puolesta!! Ite en uskalla avata sähköpostia, katon sitten illemmalla minkä sortin viestiä on mulle pudonnut :'D

Vierailija
214/901 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ei ole oikea ala niille, jotka eivät osaa yhtä päivää odottaa pidempään tuloksia vaan hermoromahduksen partaalla sen takia. Ymmärrän, että jännittää, mutta kyllä varsinkin jos psykologiksi haluaa niin pitäisi olla jonkinlaista kykyä kestää painetta ja jännitystä. 

Vierailija
215/901 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, no nyt vasta alkoikin jännittää ja heti iski varmuus ettei itse tule kuitenkaan pääsemään. Onnea teille! ♥

Vierailija
216/901 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni ei ole oikea ala niille, jotka eivät osaa yhtä päivää odottaa pidempään tuloksia vaan hermoromahduksen partaalla sen takia. Ymmärrän, että jännittää, mutta kyllä varsinkin jos psykologiksi haluaa niin pitäisi olla jonkinlaista kykyä kestää painetta ja jännitystä. 

Aika uskomaton heitto kyllä. Psykologit ovat ihmisiä siinä missä muutkin ja se, että kertoo vauvapalstalla jännittävänsä itselle merkityksellistä asiaa, ei varsinaisesti kerro ihmisen toimintakyvystä paineen alla. Itse en toisaalta myöskään ole kovin hyvä kestämään oman elämän stressitekijöitä, mutta uskon että olisin loistava terapeutti (ajattelin jatkokouluttautua aikanaan) ihan muiden ominaisuuksieni takia. 

Vierailija
217/901 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleekohan kutsut aakkosjärjestyksessä? Ei oo vielä kutsua kuulunut, mut oon kyl loppupäässä aakkosis.. ootteko alku vai loppupäässä jotka kutsun jo sai?

Vierailija
218/901 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedoksi että ne, jotka eivät pääse soveltuvuuskokeisiin, eivät saa viestiä. Eivät tietenkään ilmoittele kaikille 1000:lle.

Vierailija
219/901 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei vieläkään tuloksia! Saitteko soveltuvuuskokeisiin päässeet tiedon vasta hetki sitten, vai jo aiemmin päivällä? Mietin, et tarkottaako tää sitä, että itselle ei ole kutsua tulossa...

Vierailija
220/901 |
30.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykoilija kirjoitti:

Tiedoksi että ne, jotka eivät pääse soveltuvuuskokeisiin, eivät saa viestiä. Eivät tietenkään ilmoittele kaikille 1000:lle.

Minulla on kyllä muistikuva, että pääsykokeissa olisi lukenut että lähettävät kutsut ja ilmoittavat niille, jotka eivät saa kutsua. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi