Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Terveisiä veloille! Tein rationaalisen päätöksen ja hankin lapset jo 25 vuotiaana!

Vierailija
06.01.2018 |

Olin seurustellut kolme vuotta, ei ollut vauvakuumetta minulla, mutta miehellä (saman ikäinen) oli, joten sai lapset 23 ja 25 vuotiaana. Mies sai ekan vakityöpaikansa silloin. Sukulaiset olivat saaneet lähempänä 30 vuotta jo lapsia, mutta minäpä tein ajoissa! Työuran kannalta aivan parhaaseen aikaan! Viimeistelin opintoni vanhempainvapaalla ja siitä sitten työelämään, lapset päiväkotiin ja isovanhemmat lapsille varahoitajiksi ja hoidosta hakemaan. Ennen lasten saantia kysyin, että olisiko halukkuutta isovanhemmiksi ja kun oli, en viivytellyt, sillä kyllä hekin ikääntyvät ja eivät myöhemmin jaksa niin hyvin pienten kanssa!

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, nyt ei vaan lähde. Harjoittele vielä ;)

Vierailija
2/47 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa<3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo ei ole edes nuori, 16- vuotias voisi olla nuori äiti. 

Kyllä lapset kannattaa tehdä alle 3- kymppisenä. 

Vierailija
4/47 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan Mahtavaa!!!  

Vierailija
5/47 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tovin mietin että miten lasten tekeminen auttoi pääsemään veloista...

Vierailija
6/47 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Miten tämä liittyy siihen, ettei halua lapsia?

Vierailija
7/47 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin onnea ja lykkyä pyttyyn perheen lisäyksesi kanssa.

...ei tosin ihan auennut miksi tämä on veloille osoitettu, kun selvästi ylemmyydentunteesi kohdistuu niihin, jotka hankkivat lapset myöhemmällä iällä eikä niihin jotka eivät hanki ollenkaan.

Vierailija
8/47 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon! Olet hyvässä lisääntymisiässä ja hienoa, että saat lapsen kerta sellaista haluat ☺

Vierailija
9/47 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tovin mietin että miten lasten tekeminen auttoi pääsemään veloista...

Ja sitten vielä väitetään, etteivät lapsiperheiden sosiaalituet ole riittävällä tasolla.

Vierailija
10/47 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset olisivat tahoneet koiran, mutta emme ota, koska nautin vapaudestani! Vauva- ja hauva-aika on jo ohi! Varasimme aktiivisen seikkailuloman koko perheelle <3

ap

Vierailija
11/47 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on hyvät palkat. Suoritin juuri ylemmän tutkinnon ja sain paremman työpaikan. Puolison kanssa on tulot ja menot jaettu jo ennen lapsia.

ap

Vierailija
12/47 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän kaikki päätä itse mikä on sopiva ikä lisääntyä. Sitäpaitsi "vela" tarkoittaa vapaaehtoisesti lapsetonta. Kiva kuulla, että elämäsi on luovinut itsellesi miellyttävästi. Mä en vaan velana edelleenkään halua lapsia ja olen ihan tyytyväinen. 

Vierailija
13/47 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä järkeä on olla hankkimatta lapsia? Olen tehnyt hyvän teon suomalaisille, kun kasvatan lapsia, enkä ole itsekään menettänyt mitään, kun tarkastelen asíaa koko elämäni mittakaavassa.

ap

Vierailija
14/47 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimme ottaa kotia etsivän koiran joksikin aikaa, mutta omaa emme. Olisi sopivasti aikaa lomamatkojen välissä.

ap

Vierailija
15/47 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä järkeä on olla hankkimatta lapsia? Olen tehnyt hyvän teon suomalaisille, kun kasvatan lapsia, enkä ole itsekään menettänyt mitään, kun tarkastelen asíaa koko elämäni mittakaavassa.

ap

Paljonkin järkeä, jos se lapsi joutuisi kasvamaan ilman rakkautta, koska vanhempi ei häntä halunnut.

Vierailija
16/47 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnetonta loppuelämää!

Vierailija
17/47 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehuskelet ihmisille joilla ei ole aikomustakaan tehdä lapsia miten hienoa on kun olet lapset jo tehnyt? Koetko itsesi nyt jotenkin paremmaksi ihmiseksi? Onneksi olkoon siitä. Nyt voit jatkaa sitten oman kaveripiirin sisällä niille joilla ei vielä ole lapsia tätä samaa kehumista. Ehkä he tuntevat itsensä huonoiksi ihmisiksi.

Vierailija
18/47 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten hankinnasta oikea seuraus olisi kuolemantuomio.

Vierailija
19/47 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, selitätkö vielä, miten tämä liittyy heihin, jotka eivät halua lapsia? 

Vierailija
20/47 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi puhut tuota veloille?