Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Terveisiä veloille! Tein rationaalisen päätöksen ja hankin lapset jo 25 vuotiaana!

Vierailija
06.01.2018 |

Olin seurustellut kolme vuotta, ei ollut vauvakuumetta minulla, mutta miehellä (saman ikäinen) oli, joten sai lapset 23 ja 25 vuotiaana. Mies sai ekan vakityöpaikansa silloin. Sukulaiset olivat saaneet lähempänä 30 vuotta jo lapsia, mutta minäpä tein ajoissa! Työuran kannalta aivan parhaaseen aikaan! Viimeistelin opintoni vanhempainvapaalla ja siitä sitten työelämään, lapset päiväkotiin ja isovanhemmat lapsille varahoitajiksi ja hoidosta hakemaan. Ennen lasten saantia kysyin, että olisiko halukkuutta isovanhemmiksi ja kun oli, en viivytellyt, sillä kyllä hekin ikääntyvät ja eivät myöhemmin jaksa niin hyvin pienten kanssa!

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin voinut jäädä velaksi, mutta onneksi kävi tuuri miehen ja isovanhempien suhteen! En olisi velana tiennyt, että voi myös olla elämän parasta aikaa olla äitinä.

ap

Vierailija
42/47 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin voinut jäädä velaksi, mutta onneksi kävi tuuri miehen ja isovanhempien suhteen! En olisi velana tiennyt, että voi myös olla elämän parasta aikaa olla äitinä.

ap

Sä vaikutat kyllä tosi yksinkertaiselta tapaukselta. No, onneksi lapsilla on isovanhemmat tukena ja kasvattamassa heitä vähän fiksummiksi kuin äitinsä on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hienoa, että jotkut hankkivat lapsia, sillä itse en niitä halua.

Teet tärkeää työtä Suomen pitämiseksi kansoitettuna, hyvä sinä.

t.Vela

Vierailija
44/47 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Niin koska veloilla ei ole hyvät kumppanit ja vanhemmat? Voi pyhä urpo

Meillä on pitkä vakaa parisuhde ollut jo monta vuotta. Molemmat käynee koulut ja urat alussa. Vanhemmat hyviä isovanhempia koska ovat sitä jo sisarusten ollessa vanhempia. Ei olla miehen kanssa haluttu lapsia henkilökohtaisista syistä.

Me emme halua lapsia eikä meitä kiinnosta millainen elämä olisi sen lapsen kanssa kun olemme valinneet elämän ilman.

Vierailija
45/47 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sanonut, että velojen täytyisi haluta lapsia.

ap

Vierailija
46/47 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisiä sinulle! Tein myös rationaalisen päätöksen ja opiskelin yliopistossa maisteriksi nuorena, nyt tienaan yli 7000e/kk vaikka teen nelipäiväistä työviikkoa. Viime vuonna kävin kuudesti ulkomailla ja rakastan elämääni! Olen 30-vuotias ja minulla ei ole lapsia. Kerroin tämän kaiken, koska oletan sen kiinnostavan sinua yhtä paljon kuin sinun aloituksesi kiinnosti minua :)

Vierailija
47/47 |
07.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole sanonut, että velojen täytyisi haluta lapsia.

ap

Mutta velojen pitäis tehdä lapsia koska siinä on sun mielestä järkeä?

Koulujen käyminen ei taida olla toisten ihmisten ymmärtämisen tae. Ehkä olisi kannattanut vielä vähän käydä koulua niin olis ymmärtäminen opinto pisteiden tasalla