Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa, olen niin hukassa. Mies on peliriippuvainen, meillä on kahdet vuokrat maksamatta, pieni lapsi ja asiat solmussa :'(

Vierailija
06.01.2018 |

Mies tahtoi lisäksi muuttaa erilleen. Kuulemma hän tarvitsee sitä voittaakseen riippuvuutensa eikä muutenkaan jaksa enää enempää pientä lapsiperhearkea. Ensi kuun alusta asti mies muuttaa määrittelemättömäksi ajaksi takaisin vanhemmilleen, olemme aika nuoria molemmat. Pelkään, ettei meistä enää ikinä tule perhettä. :'( Olen myös hukassa raha-asioiden kanssa. Mies tuhlasi kokonaan edellisen kotihoidontukeni nettipeleihin tietysti salaa minulta. Onneksi saimme veljeltäni rahaa lainaksi ruokaan. Jään ihan yksin näiden rahaongelmiemme kanssa. Pelkään meidän lentävän pienen lapsen kanssa pihalle asunnosta, kaksi vuokraa tosiaan rästissä miehen peliongelman vuoksi.

Miten päästä ylös tästä suosta? Mihin olla yhteydessä? Kannattaako minun kertoa Kelalle miehen peliongelmasta vai olisiko siitä jotain haittaa? Auttaisiko Kela rästimaksujen kanssa? Stressaan sitäkin, kun en tiedä, onko mies ottanut meidän molempien nimiin jotain velkoja. Ainakin itselleen on ottanut muutaman satasen lainoja välillä pelejä varten. Mistä nuo saisi edes selville? Sieltäkö, mistä oma luottotietojen tilanne muutenkin selvitetään? Siellä ehkä näkyisi kaikki mahdolliset velat. Miehen sanaan en voi luottaa pätkääkään. Olen liian nuori tällaisiin ongelmiin. Tuntuu, että hajoan tämän taakan alle.

Kommentit (102)

Vierailija
101/102 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP ei näköjään  tajua että hän on vakavasti  rakastunut rikolliseen. Hänelle jää ulosotto  ja velkavankeus, kun jatkaa tuon miehen kanssa.Mieshän ei edes  vastaa, vaan suunnittelee lisää  pelaamista. Miksi AP ei soita pankiin ja pyydä uusisa tunnuksia, niinhän se pitäis lain mukaan mennä.  Uhkaileeko mies jotenkin häntä. Äidin pitää huolehtia  ensin ruokaa lapselle, eikä auttaa miestä pelaamaan.  Lähtee miehen mukaan rikolliselle polulle. Miksi hän antaa tehdä  velkaa nimiinsä,  en nyt yhtään ymmärrä. Todella TYHMä.

Vierailija
102/102 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju mutta olisipa mukava tietää miten ap:n kävi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan