Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaa kaikki huonot puolet vanhemmuudesta ja raskaudesta

Vierailija
06.01.2018 |

Äidit ja isät, kertokaa asioita jotka olette kokeneet rasittaviksi, inhottaviksi tai huonoiksi. Mikä yllätti teidät? Kysyn, jotta osaisin itse tehdä oikean päätöksen.

Nyt saa valittaa!

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaus voi olla tosi vaikeeta ja katkeruus siitä kun itse oot täysin poissa pelistä ja miehen elämä jatkuu normaalisti. Mies käy töissä, tulee kotiin ja relaa samalla kun itse istut vessassa n.15h vuorokaudesta kun oksentaessa tulee kaikki muukin ulos ja oot siinä sitten hehkeenä.

Parisuhteen päällekki käy tommonen kun et oikeesti kykene kotitöihin yms ja mies ei tietenkään ymmärrä.

Vierailija
22/23 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missähän vaiheessa tulee ensimmäinen vela kertomaan kuinka tyytyväinen taas onkaan elämäänsä 😂

En mä viitsi kun kysyttiin nimenomaan vanhempien kokemuksia..

Mutta kyllä, olen tyytyväinen elämääni. Lapsettomuudessa on sekin hyvä puoli, että samalla karsiutuu ensimmäisen miesvastaajan tyyppiset ääliömiehet elämästä, luojan kiitos!

No ehkä jos itse sairastut huomaat miehen todellisen luonteen.

Tavallaan pikkulapsivaiheessa naamiot putoavat, ei jakseta esittää vaan ollaan rehellisesti kusipäisiä ihmisiä.

Eli et vain tiedä miehesi todellista tapaa olla ääriväsähtäneenä ja ankeudessa?

Vain tuo sairaus on uhtä hyvä testi kuin uupuneena kipeän oksentelevan lapsen hoito yms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi neuvo: Älä tee sitä