Oletteko huomanneet miten paljon Purraa väheksytään koska hän on nainen?
Lehdet täynnä otsikoita siitä millaiset vaatteet Purralla on, eikä keskustelu pyöri hänen sanomansa ympärillä.
Eiku...
Kommentit (36)
Jos Purra vetäisi verkkosukat jalkaan ja minihameem sekä nahkatakin niin media piippaisi punaisena. Mutta kun pukeutuu asiallisesti, niin voi puhua asiasta.
Olet vissiin samaa mieltä myös että Marinia väheksyttiin koska on nainen, vai onko se ihan eri juttu?
Vierailija kirjoitti:
Jos Purra vetäisi verkkosukat jalkaan ja minihameem sekä nahkatakin niin media piippaisi punaisena. Mutta kun pukeutuu asiallisesti, niin voi puhua asiasta.
Niin... toihan vaan tuhosi Jutta Urpilaisen koko poliittisen uran. Persuilla on "melko" selektiivinen muisti.
Vierailija kirjoitti:
Purra on hyvin miesmäinen nainen. Empatiakyvytön kiihkoilija.
Minun mielestäni ei ole. Onko henkilö mielestäsi miesmäinen mikäli et pidä hänestä?
Vierailija kirjoitti:
Olet vissiin samaa mieltä myös että Marinia väheksyttiin koska on nainen, vai onko se ihan eri juttu?
Se on ihan eri juttu.
Ei se johdu todellakaan johdu naiseudesta, vaan ylimielisestä asenteesta, tietämättömyydestä, laista piittaamattomuudesta, oman agendan jääräpäisestä ajamisesta , sekä täysin vanhentuneesta talouspolitiikasta, joka ajaa Suomen syvään lamaan, ja kurjistaa köyhien, opiskelijoiden , työttömien, vammaisten asemaa, ja tuhoaa monta hyvää järjestelmää, esim ajaa potilasjärjestöt ym avustusjärjestöt alas. Kaikki on vain leikkauksia, mitään oikeita uudistuksia ei ole ohjelmassa: esim verotusken uudistaminen oikeudenmukaisemmaksi, turhista yritystuista luopuminen, verotuksen porsaanreikien tukkiminen.
Purra on sadistinen kusipää. Kyykyttää tavallistaa suomalaista ja hymyilee tyytyväisenä. Purra ei myöskään ole ollut koskaan aiemmin missään töissä. Purra huokuu vihaa ja katkeruutta. Tyyppi on, suoraan sanoen, ihan vtn sekasin.
Purra on kuin Halla-aho hameessa. Hulluus ja viha tässä on se ongelma. Sukupuoli ei tähän liity.
Vierailija kirjoitti:
Purra on sadistinen kusipää. Kyykyttää tavallistaa suomalaista ja hymyilee tyytyväisenä. Purra ei myöskään ole ollut koskaan aiemmin missään töissä. Purra huokuu vihaa ja katkeruutta. Tyyppi on, suoraan sanoen, ihan vtn sekasin.
Purra on kuin Halla-aho hameessa. Hulluus ja viha tässä on se ongelma. Sukupuoli ei tähän liity.
Olen huomannut saman että ihan kuin hänessä olisi sadistisia piirteitä.
Ehkä siksi ettei ole hyvä ottamaan suoraselkäisesti asioista vastuuta
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/nain-riikka-purra-vastasi-kun-hanel…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Purra on hyvin miesmäinen nainen. Empatiakyvytön kiihkoilija.
Minun mielestäni ei ole. Onko henkilö mielestäsi miesmäinen mikäli et pidä hänestä?
Ootpa sä huono argumentoimaan. Purra itse sanoi, että empatia on heikkoutta. Ja se junamur hilla hekumointi ei vai ole kiihkoilua?
Nykyhallituksen toimintatapa: Orpoa pidetään piilossa ja naiset työnnetään etulinjaan.
Olen huomannut, miten Suomen politiikassa nainen valitaan tekemään ikävät päätökset ja lausumaan kansalle ikävät asiaty. Aina ollut näin.
En. Purraa yleisesti yliarvioidaan: vertaukset Thatcherriin ja kuinka Orpo on jäänyt ihan pikkupojaksi Purran varjoon. Tämä nostatatus menee ihan yli.
Vierailija kirjoitti:
Nykyhallituksen toimintatapa: Orpoa pidetään piilossa ja naiset työnnetään etulinjaan.
Viime hallituksessa naiset keräsivät kiitokset ja virkamiehet ottivat haukut vastaan.
Hänestä huokuu vaikka mitä inhottavia asioita. Kostaa pienesti toimeentuleville jotain traumojaan. Sivistys valtiossa ei toimita niin kuin nyt Suomessa hallitus tekee.
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut, miten Suomen politiikassa nainen valitaan tekemään ikävät päätökset ja lausumaan kansalle ikävät asiaty. Aina ollut näin.
Juuri näin, samaa tapahtuu myös muualla, katse vaikka itään. Miehet piiloutuvat naisten taakse ikävien asioiden aikana.
Väheksyminen ei johdu naiseudesta, ennemminkin sen vähyydestä, noloa.