Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuli kutsu puhelinmyyntifirmaan haastatteluun, vaikka yritin kaikkeni tehdä hakemuksesta mahdollisimman huono:( Mitä nyt?

Vierailija
06.01.2018 |

Te-toimiston kehoituksesta haettu paikka siis kyseessä, sisältää myymistä ja ulossoittamista, asiakaspalvelua. Joku takuupalkka on, mutta provisiot varmaan muodostaa suurimman osan kuitenkin. Ilmoitus oli vähän epäselvä.

En ole kiinnostunut, ja ihmettelen todella miksi sain hakemuksellani edes kutsun. Taitaa olla kova pula tekijöistä, kun ko. työhön epämotivoitunut, 32-vuotias ja ilman alan työkokemusta pitää kutsua haastatteluun. Olen ollut paljon kyllä töissä, mutta ihan eri tyyppisissä hommissa. Koulutus luonnontieteiden kandi.

Miksi juuri minä:( Mitä voin tehdä haastattelussa, etten saisi paikkaa? Ko. firmaan haetaan koko ajan työntekijöitä, jo viimeisen kolmen vuoden ajan ollut haku päällä

Kommentit (95)

Vierailija
61/95 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noissa kaiken maailman kissanruokatempuissa ei ole järjen hiventäkään, eikä yhtään paremmalta kuulosta haukkua alaa tai työnantajafirmaa haastattelussa. Sen sijaan on parempi kysellä mahdollisimman tarkkaan myytävistä tuotteista, työehdoista ja palkkauksesta, yrittää neuvotella takuupalkkaa mahdollisimman korkeaksi ja muutenkin ehtoja itselleen edullisemmiksi. Silloin on taatusti tehnyt parhaansa työllistyäkseen, mutta jos firmalla on ns. pahat mielessä niin oikeuksistaan huolta pitävää ei haluta töihin.

Vierailija
62/95 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulle on annettu nyt fantastinen tarjous, ja olet yksi harvoista, joita Sodoma.fi lähestyy tällä iloisella kampanjalla. Kyllä, sinulla on nyt työttömänä on hetki aikaa kuunnella valmista myyntipuhetta iloisella äänellä lukevaa puhelinmyyjää, joka tarjoaa juuri sinulle sen ja sen 100-vuotisjuhlan kunniaksi järjestetyn erikoiskampanjan myötä ainutlaatuisen tilaisuuden saada Me Naiset -lehti 3 kuukaudeksi kotiin kannettuna ilmaiseksi. Kyllä, kuulit oikein, ilmaiseksi. Kyse on Sodoma.fi vanhoille kanta-asiakkaille suunnatusta kampanjasta, joka ei velvoita kestotilaukseen, kylkiäiseksi Sodoma.fi tarjoaa vielä uskomattoman upean kylpypyyhesetin, josta on tarjolla sekä pinkkiä että liilaa pyyhettä. Miltäs kuulostaa? No niin, hyvältähän sen pitäisikin kuulostaa. Laitetaan tällainen setti tulemaan, ja sitten jos siltä tuntuu, tilauksen voi aina perua. Kuukausihinta tässä olisi se 39,90e, mutta sehän ei koske teitä tämän kampanjan vuoksi lainkaan, heheh. Irtisanomisohjeet ovat siinä tilausvahvistuksessa (maksullinen linja, joka ei vastaa), jos tuntuu siltä kuten aluksi jo sanoitkin, ettei tälle huikealle lehdelle löydy sieltä kotipuolesta lukijoita.

Ilmaiset kotisivut mitään, teillähän oli tämä yritys xxxxx? Meillä on täällä Sodomalla sivukampanja Fockme.fi:n kanssa näistä kotisivuista, joista monet yrittäjät ovat todella pitäneet. Kyse on todellakin ilmaisista kotisivuista, jotka teetämme ilmaiseksi (eikä v!ttu), jotka siis teemme yhteistyössä amk-opiskelijoiden kanssa. Kyllä, heillekin se on loistava tilaisuus näyttää taitonsa ja suorittaa harjoittelujaksonsa yhteistyössä meidän ihanan Fockme-yrityksen kanssa. Sivut eivät maksa mitään, vuosisopimukselle tulee sitten hintaa web-hotellista sellaiset 400e, mutta kaikki muu hoidetaan täältä teidän puolesta avaimet käteen -periaatteella. Voitte itse päivittää sivujanne huokeaan sopuhintaan, 60e/kk, tämän erikoistyökalun turvin, joten pistämmekö senkin sivujen kanssa teille pakettiin. Onhan se näppärää, kun kaikki tällaiset tylsät tietotekniset asiat voidaan nyt kätevästi hoitaa niin, ettei yritystoiminnalta mene sellaiseen aikaa. Näille meidän valmiille pohjille (ei v!ttu, hups), siis näille teitä ja yritystänne varten räätälöidyille kotisivuille, voitte halutessanne myös asentaa itse päivitykset oman palvelumme kautta niinkin huokeaan hintaan kuin 25e/kk. We have a winner!

Myyntipuheen pitää kestää näissä puljuissa yli 10 minuuttia, joten jos haluat välttyä tältä työltä, et koeajalla sinnittele asiakkaiden kanssa yli minuuttia, vaan menet ja mokaat isosti siten, että soitat x määrän puheluita, joissa kerrot rehellisesti missä mennään:"Täällä olis taas tällanen kusetuskampanja, eiku, kanta-asiakkaita me nyt siis lähestytäänkin täältä, ei oo herkkua, vaan joo, mustakin on kyllä tosi epäeettistä valehdella tuntemattomille puhelimitse päivästä toiseen, enkä mä haluais ees tuputtaa näitä meidän tuotteita, mutku pomo pakottaa ja se istuu mun tuossa mun takana nyt ja äänittää nää mun puhelut, joo, nii-i, haukut tulee meille ihan siitä, ettei kuulosteta iloisilta evankelijoitsijoilta, hymynkin pitäis olla korviin asti kun asiakkaalle soittaa. Kuule, mulle tää on jotenkin tosi vaikeeta eettisesti, ihan koiran hommaa, palkkaakaan eivät tästä maksa", tai sitten menetät hermosi asiakkaalle ja pistät tilauksen tulemaan kostoksi, jos saat luuria korvaasi. Huijausfirma ottaa aika raskaasti nuo kusetusyritykset tilausten kanssa, joten kenkää tulee luultavasti jo ekasta. Kannattaa tehdä se jo ekana päivänä. Palkkaa et luonnollisesti saa lainkaan, muttet saisi sitä muutenkaan. Koko ala olisi parasta kieltää, se on nykyisin niin törkeää vanhusten ja dementikkojen vedätystä, ettei tosikaan.

Miten tällainen kaupanteko on ylipäätään laillista? Dementikon lapsena olen todistanut tätä härskiä bisnestä, kun sähkösopimuksia ja lehtitilauksia tulee äidilleni jatkuvasti. Kukaan järjissään oleva ihminen ei toivo sellaista, että Suomen 400 000 työtöntä värvätään puhelinmyyntiin, sehän tietäisi taukoamatonta häirintää monille muillekin kuin muistiongelmista kärsiville eläkeläisille. Aivan käsittämätöntä. Kuka ne rahat käärii? Esimerkkisi perusteella työntekijät eivät saa mitään, vaikka nämä pyörittävät koko toimintaa, osa tekee ilmaiset kotisivut ja toiset myyvät ne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/95 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Änkytä, sössötä, puhu katkonaisesti ja omituisesti, haise pahalle, piere, avaa kissanruokapurkki kesken haastattelun ja syö sitä sormin. Tarjoa haastattelijalle. Lähtiessä naura remakasti.

Mä en ole ikinä nauranut yksin ääneen, mutta nyt repes :D. Mä kuvittelin (ja nauran vieläkin) ap:n lähdön remakasti nauraen kissanruokapatee toisessa kädessä ja toisen käden sormet siinä pateessa, ei hitsi.. jos tässä työttömyydessä mitään hyvää on, niin se on av ja ihan kahjot jutut, ja tietty avuliaat kanssasiskot, kuten tässäkin ;).

t. 50+ täti

Vierailija
64/95 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmaiset kotisivut mitään, teillähän oli tämä yritys xxxxx? Meillä on täällä Sodomalla sivukampanja Fockme.fi:n kanssa näistä kotisivuista, joista monet yrittäjät ovat todella pitäneet. Kyse on todellakin ilmaisista kotisivuista, jotka teetämme ilmaiseksi (eikä v!ttu), jotka siis teemme yhteistyössä amk-opiskelijoiden kanssa. Kyllä, heillekin se on loistava tilaisuus näyttää taitonsa ja suorittaa harjoittelujaksonsa yhteistyössä meidän ihanan Fockme-yrityksen kanssa. Sivut eivät maksa mitään, vuosisopimukselle tulee sitten hintaa web-hotellista sellaiset 400e, mutta kaikki muu hoidetaan täältä teidän puolesta avaimet käteen -periaatteella. Voitte itse päivittää sivujanne huokeaan sopuhintaan, 60e/kk, tämän erikoistyökalun turvin, joten pistämmekö senkin sivujen kanssa teille pakettiin. Onhan se näppärää, kun kaikki tällaiset tylsät tietotekniset asiat voidaan nyt kätevästi hoitaa niin, ettei yritystoiminnalta mene sellaiseen aikaa. Näille meidän valmiille pohjille (ei v!ttu, hups), siis näille teitä ja yritystänne varten räätälöidyille kotisivuille, voitte halutessanne myös asentaa itse päivitykset oman palvelumme kautta niinkin huokeaan hintaan kuin 25e/kk. We have a winner!

"Olikos yrittäjä X puhelimessa? Osoitetietoja tässä tarkistelisin, että pitääkös tällainen Kusettajankuja 6 A paikkansa, ja puhelinnumero sejase, hyvä, laitetaan tänne että voimassa on. Ja nettisivuja jos löytyy niin lisätään sekin. Niin että maksaako, kyllähän tämä sen vaatimattomat 100 euroa vuodessa maksaa, mutta tarvitseehan sitä jossain mainostaa. Ai millainen yritys se on mikä ei asiakkaita tarvitse. Jos kuitenkin laitetaan tämä paketti. Onko nyt ihan varma kun olisi tämä edullinen avaustarjous vuodeksi, meillä on tutkitusti markkinoiden edullisin hinta ja ollaan Suomen käytetyin yhteystietopalvelu niin että kyllä tämä nyt ehdottomasti kannattaa ottaa, että laitetaanko tulemaan."

Vetäkää v*ttu päähänne.

Vierailija
65/95 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sano suoraan että sinusta ei ole tähän työhön, hait vain te-toimiston vaatimuksesta. Tuskin olet ensimmäinen joka sen siellä suoraan sanoo. Tietty riski että ilmoittavat työkkäriin sanomisistasi mutta en usko. Niillä on jatkuvasti kova tarve työntekijöille ja jos yhdenkin kerran aiheuttavat hakijalle karenssin niin kaikki välttelee sitä paikkaa jatkossa.

Sanoisinkin, mutta karenssin riski pelottaa, mulla ei ole varaa siihen.

Ap

Ihmetteln miksi työkkäristä laitetaan osoituksia puhelinmyyntihommiin kun provikkapalkka voi olla älyttömän pieni ja useimmat eivät saa myytyä riittävästi että saisi mitenkään sellaista palkkaa millä pystyy elämään.

Lisäksi työssäoloehto ei kerry noissa hommissa eli mitään ansiosidonnaista on turha kuvitella saavansa jos työt päättyy jomman kumman puolelta.

Vierailija
66/95 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ikinä saa noista huijarifirmoista tonnia palkkaa. Lue työsopimuksen pienellä printattu osuus, jossa myyntisi tulee olla mittavaa, ennen kuin koko takuupalkkaan on oikeus. Jos saat takuupalkkaa, myyt niin hyvin, että tienaisit paremmin sillä pelkällä provikalla. Noi firmat kusettavat kaikkia, aina. Poikkeusta ei ole. Asiakasta ja työntekijää vedätetään yhtä lailla. Älä mene haastatteluun. Ne ottavat kaikki, jotka sinne menevät.

Terv. tuota työtä tehnyt, jolle joka kerta luvattu yli tonnin palkkaa, mutta maksimi ollut 450€/kk ja useamman kerran alle 100€ kokopäivätyöstä (8h/pvä soittelua). Eivät maksa usein mitään.

Noilla tuloilla ei sitten täytä aktiivimallin mukaista palkkaakaan. Eli jos et muuta työtä saa niin karenssia tulee aktiivimallileikkurilla.

Vierailija
67/95 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kiroilevaa tyyppiä? Jos olet niin muista kirosana joka välissä.

Kun he kysyvät/sanovat jotain niin ensimmäsenä sano mitä? Naurahda.Ja sitten vastaa..

Jos olet tälläiseen tyyppiin törmännyt niin ymmärrät pointtini. Aina kysyvät, että mitä vaikka hyvin olisivat kuulleet.

Älä pyydä mitään anteeksi/pahoittelua. (Esim."anteeksi"voitko toistaa)

Tai pahoittele aivan kaikkea ja koko ajan.

Varoiksi älä ota puhelinta mukaasi.."unohdin kotiin, kun ei se ole niin tärkeä mulle". Tai varmista, että piipittää akun loppumista.

Jos olet sählääjä niin sählää. Tiputa tavaroita pue mahdollisimman hankalasti törmäile tuoliin.. pieni kahvitahra ois hyvä olla korostamassa säheltämistä. Eli annat kuvan, ettet ole erityisen tarkka asioista.

Vierailija
68/95 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos paikassa on oikeasti 8e/h takuupalkka, niin ei sun tarvi pelätä tuonne joutumista vasten tahtoasi. Jos se taas on joku kusetus, esim myyjille 8e/h mutta sua ei palkata tuommoiseksi vaan jollekin muulle tittelille, jossa on esim puhdas provisiopalkkaus, niin sä voit kieltäytyä tuosta. 

Jos tarvit vinkin millä et joudu tuonne, niin tölväse vaan jotain epähienoa haastattelijasta päin naamaa tyyliin "kauhee kun sä olet lihava! miten paljos sä enää painat?" ja jatkat naiselliseen tapaan "mä olen vaan tällänen. mä tykkään sanoa asioita suoraan".

Vierailija
69/95 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairas on maailma. Ihme kun ei työ kelpaa.

Ja sit nää samat ihmiset kiroaa toisessa ketjussa puhelinmyyjät alimpaan helvettiin ja kertovat etteivät koskaan vastaa tuntemattomiin numeroihin eivätkä ikinä osta mitään puhelinmyyjiltä. Pahimmat naureskelee kuinka haukkui edellisen soittajan alimpaan helvettiin ja kuinka puhelinmyynti pitäis kieltää lailla.

Niinpä. Sit ihmetellään miksi siihen työhön ei haluta. Henkisesti kuormittavaa duunia jossa tulet haukutuksi etkä edes tienaa mitään, koska kukaan "ei ikinä osta puhelinmyyjiltä mitään"

MInä olen tehnyt tuota ja olin sentään pankissa töissä, en edes kaupannut mitään sukkia., tarjosin vain tapaamista vakuutusneuvojan kanssa. Ihmiset olivat ihan kamalia useimmiten, vaikka joukkoon mahtui ihan mukaviakin. Työpäivän jälkeen itketti ja ahdisti. Minulla oli sentään takuupalkka 1200 € bruttona ja provisio toteutuneiden tapaamisten mukaan, jokaisesta 150:sta tapaamisesta sai 100 € lisää. En kertaakaan kolmen kuukauden aikana yltänyt tuohon.

Vierailija
70/95 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muutakun töihin vaan! Olen itsekin tehnyt sitä työtä ja ihan työtä siinä missä muukin. Mieluummin tekee jotain kun ei mitään!

Vierailija
71/95 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko provisiopalkkaisesta työstä kieltäytyä? Ei tullut voimaan sitä, että on mentävä, vaikka palkka olisi pienempi kuin työttömyyskorvaus ja sitten saisi erotuksena sen puuttuvan osan?

Vierailija
72/95 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näihin vastaa vain ja ainoastaan yleensä ne jotka on olleet jossain hämäräfirmoissa puhelinmyyjinä pelkällä provikalla.

Suomessa on tälläkin hetkellä valtava määrä puhelinmyyjiä ihan kunnon firmoissa ja kunnon palkalla. Kannattaa ottaa asioista itse selvää eikä uskoa mitä tahansa puppua.

Vierailija
73/95 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei muutakun töihin vaan! Olen itsekin tehnyt sitä työtä ja ihan työtä siinä missä muukin. Mieluummin tekee jotain kun ei mitään!

Miksi et tee enää? Voin soittaa sulle tarjouksia, laita numerosi.

Vierailija
74/95 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sairas on maailma. Ihme kun ei työ kelpaa.

Ja sit nää samat ihmiset kiroaa toisessa ketjussa puhelinmyyjät alimpaan helvettiin ja kertovat etteivät koskaan vastaa tuntemattomiin numeroihin eivätkä ikinä osta mitään puhelinmyyjiltä. Pahimmat naureskelee kuinka haukkui edellisen soittajan alimpaan helvettiin ja kuinka puhelinmyynti pitäis kieltää lailla.

Niinpä. Sit ihmetellään miksi siihen työhön ei haluta. Henkisesti kuormittavaa duunia jossa tulet haukutuksi etkä edes tienaa mitään, koska kukaan "ei ikinä osta puhelinmyyjiltä mitään"

MInä olen tehnyt tuota ja olin sentään pankissa töissä, en edes kaupannut mitään sukkia., tarjosin vain tapaamista vakuutusneuvojan kanssa. Ihmiset olivat ihan kamalia useimmiten, vaikka joukkoon mahtui ihan mukaviakin. Työpäivän jälkeen itketti ja ahdisti. Minulla oli sentään takuupalkka 1200 € bruttona ja provisio toteutuneiden tapaamisten mukaan, jokaisesta 150:sta tapaamisesta sai 100 € lisää. En kertaakaan kolmen kuukauden aikana yltänyt tuohon.

Meille molemmille, puolisolleni ja mulle, on soitettu pankista useaankin kertaan just tällainen tapaamispuhelu. Mutta, soittaja esitti asiansa niin, että olisi jotenkin velvollisuus mennä sinne, sellaisen käsityksen sai. Kysyin sitten kerran ja tuotteiden myyntiähän nämä soittajat yrittivät, esittivät ihan eri tavalla asian, kyllähän tällainen saa vihaiseksi. En tietenkään ollut kamala soittajalle, mutta puolisoa kyllä harmitti, meinasi jo alkaa järjestämään (palkatonta) vapaapäivää, että pääsisi sinne pankkiin.. 

Vierailija
75/95 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi et tee enää? Voin soittaa sulle tarjouksia, laita numerosi.

Siks koska sain oman alan töitä. Mutta nuorena tein opiskelun ohessa ja myöskin sen jälkeen ja hain samalla omaa koulutusta vastaavia hommia joihin sitten olen päätynyt.

Vierailija
76/95 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelinmyynti on rikos ihmisyyttä vastaan.

Vierailija
77/95 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulle on annettu nyt fantastinen tarjous, ja olet yksi harvoista, joita Sodoma.fi lähestyy tällä iloisella kampanjalla. Kyllä, sinulla on nyt työttömänä on hetki aikaa kuunnella valmista myyntipuhetta iloisella äänellä lukevaa puhelinmyyjää, joka tarjoaa juuri sinulle sen ja sen 100-vuotisjuhlan kunniaksi järjestetyn erikoiskampanjan myötä ainutlaatuisen tilaisuuden saada Me Naiset -lehti 3 kuukaudeksi kotiin kannettuna ilmaiseksi. Kyllä, kuulit oikein, ilmaiseksi. Kyse on Sodoma.fi vanhoille kanta-asiakkaille suunnatusta kampanjasta, joka ei velvoita kestotilaukseen, kylkiäiseksi Sodoma.fi tarjoaa vielä uskomattoman upean kylpypyyhesetin, josta on tarjolla sekä pinkkiä että liilaa pyyhettä. Miltäs kuulostaa? No niin, hyvältähän sen pitäisikin kuulostaa. Laitetaan tällainen setti tulemaan, ja sitten jos siltä tuntuu, tilauksen voi aina perua. Kuukausihinta tässä olisi se 39,90e, mutta sehän ei koske teitä tämän kampanjan vuoksi lainkaan, heheh. Irtisanomisohjeet ovat siinä tilausvahvistuksessa (maksullinen linja, joka ei vastaa), jos tuntuu siltä kuten aluksi jo sanoitkin, ettei tälle huikealle lehdelle löydy sieltä kotipuolesta lukijoita.

Myyntipuheen pitää kestää näissä puljuissa yli 10 minuuttia, joten jos haluat välttyä tältä työltä, et koeajalla sinnittele asiakkaiden kanssa yli minuuttia, vaan menet ja mokaat isosti siten, että soitat x määrän puheluita, joissa kerrot rehellisesti missä mennään:"Täällä olis taas tällanen kusetuskampanja, eiku, kanta-asiakkaita me nyt siis lähestytäänkin täältä, ei oo herkkua, vaan joo, mustakin on kyllä tosi epäeettistä valehdella tuntemattomille puhelimitse päivästä toiseen, enkä mä haluais ees tuputtaa näitä meidän tuotteita, mutku pomo pakottaa ja se istuu mun tuossa mun takana nyt ja äänittää nää mun puhelut, joo, nii-i, haukut tulee meille ihan siitä, ettei kuulosteta iloisilta evankelijoitsijoilta, hymynkin pitäis olla korviin asti kun asiakkaalle soittaa. Kuule, mulle tää on jotenkin tosi vaikeeta eettisesti, ihan koiran hommaa, palkkaakaan eivät tästä maksa", tai sitten menetät hermosi asiakkaalle ja pistät tilauksen tulemaan kostoksi, jos saat luuria korvaasi. Huijausfirma ottaa aika raskaasti nuo kusetusyritykset tilausten kanssa, joten kenkää tulee luultavasti jo ekasta. Kannattaa tehdä se jo ekana päivänä. Palkkaa et luonnollisesti saa lainkaan, muttet saisi sitä muutenkaan. Koko ala olisi parasta kieltää, se on nykyisin niin törkeää vanhusten ja dementikkojen vedätystä, ettei tosikaan.

Toi on ainoa varma keino saada potkut, että pistää tulemaan tilausta sellaiselle asiakkaalle, joka antoi luuria. Nämä yleensä valittavat tästä, joten myyjä saa potkut. Hommaa voi aikaistaa sillä, että kertoo itse turhautuneensa niin, että laittoi silti asiakkaalle sopimuksen vaikka sai luuria. Jos täällä puoliväkisin sallitaan myydä dementikoille ties mitä, niin sellainen pitää sallia myös niille, jotka eivät kykene neuvottelemaan myyjän kanssa sopimusta siitä, ettei kauppoja tule. Ala on epäeettinen, moni pomo pakottaa myyjän myymään kaikki lehdet sellaiselle taholle, joka ei osaa sanoa ei. Luuri korvaan ei ole selkeä ei. Luurimyyjän kanssa sellaista tilannetta ei pitäisi syntyä, että asikkaalla on mahdollisuus sanoa ei.

Vierailija
78/95 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niille puhelinmyyntifirmoille on kannattavaa palkata ihan ketä tahansa? Eihän nekään saa rahaa jos ei mitään saada myytyä, vai saavatko?

Vierailija
79/95 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niille puhelinmyyntifirmoille on kannattavaa palkata ihan ketä tahansa? Eihän nekään saa rahaa jos ei mitään saada myytyä, vai saavatko?

Ne saa ekan vuoden tilausmaksun palkkiota myynnistä. myyjälle tosta menee alimmillaan ehkä 5% tai jotain sen tasosta. siinä on ihan hyvät katteet ja epäonnistuneet myyjät savustetaan ulos muutamassa viikossa. ihan laitontahan se on antaa niille kuolleita numeroita ja paremmille myyjille muita, mutta eipä tuosta kukaan välitä.

Vierailija
80/95 |
06.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä tavalla että siellä voi olla pari viikkoa tyyppi jonka puolesta tietokone tekee automaattisesti soittoja ja sitten kun joku vastaa, yhdistyy. Kauppoja ei synny mutta puhelinmyyntifirmalla on näyttöä aktiivisesta markkinoinnista niille asiakasyrityksilleen.

Ja se "palkattu" myyjä tienaa 0 euroa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän