Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Miten saisin miehen kosimaan ?
05.01.2018 |
Olen ollut miehen kanssa yhdessä jo vuosia, ja olen tehnyt hänelle selväksi että tahdon naimisiin. Mutta kun mies ei ole saanut aikaiseksi kosia niin en ole voinut alkaa suunnittelemaan naimisiinmenoa, koska minä haluan sen kosinnan ennen mitään sellaista. Miten saisin miehen kosimaan minua? En kosi itse, sillä olen jo kertonut hänelle haluavani naimisiin, mutten ole kihloissakaan koska sitä ennen miehen pitäisi kosia.
Kommentit (61)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Minä olin tehnyt itselleni seurusteluaikana selväksi, että en rupea yli vuotta seurustelemaan jos mitään edistystä ei tapahdu. Miehelle en tästä tietenkään mitään kertonut. Hän kosi minua ensimmäisen kerran niin aikaisin, etten uskaltanut siinä kohtaa vielä suostua kun tuntui ettemme vielä oikein edes tunne kunnolla toisiamme. Sitten jossain kohdassa meinasi jo sukset mennä lopullisesti ristiin, mutta päästiin siitä yli. Mies kosi sitten uudestaan 7kk seurustelun jälkeen ja 8kk seurustelun jälkeen mentiin naimisiin ja samalla minä muutin miehen luokse asumaan.
Jos suostuu avoliittoon, vaikka haluaisi naimisiin, niin sitten voi olla nihkeämpää sen kosinnan kanssa. Kaikillehan se naimisiinmeno ei ole tärkeää ja silloin avoliitto on ok. Mutta jos haluaa naimisiin, niin avoliitossa asuminen ei sitä asiaa kyllä edistä.