Miten saisin miehen kosimaan ?
Olen ollut miehen kanssa yhdessä jo vuosia, ja olen tehnyt hänelle selväksi että tahdon naimisiin. Mutta kun mies ei ole saanut aikaiseksi kosia niin en ole voinut alkaa suunnittelemaan naimisiinmenoa, koska minä haluan sen kosinnan ennen mitään sellaista. Miten saisin miehen kosimaan minua? En kosi itse, sillä olen jo kertonut hänelle haluavani naimisiin, mutten ole kihloissakaan koska sitä ennen miehen pitäisi kosia.
Kommentit (61)
Mitäs jos se mies ei haluakaan naimisiin?
M
Jos mies ei ole alle kahden vuoden kosinut ja alta kolmen vuoden vihitty, ei taida enää onnistua.
Jos se tietää, että haluat niin kyllä se kysyy kun itse haluaa. Musta olisi ihan älytöntä painostaa miestä kosimaan. Voi olla, ettei sitä kiinnosta ja jos ei teillä ole samat toiveet niin ei ne jankkaamalla muutu. Tai sitten kosit itse.
En kyllä muutenkaan tajua koko jutun ideaa muuten kuin että taloudellisessa mielessä on järkevää.
greisii kirjoitti:
Voi tsiisus!!!
Ei vaan Hesus!
t. eräs mehikolainen
Tee miehelle sitä kanaruokaa, mikä kuulemma sai Harrynkin kosimaan Meghania.
Tälläisten juttujen kautta naisista saa typerän kuvan.
N
Vierailija kirjoitti:
Mut jos se toimii vain Harryjen suhteen?
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoittaa vuosia. Montako?
No ollaan siis oltu lähes kuusi vuotta yhdessä. Eli aika kauan.
Ostat sormukset ja annat ne hänelle ja pyydät että kosii. Tai sitten ostat hääpuvun ja pistät sen päälle ja vinkkat näin miehellesi että mitä pitäis tehdä.
Ei minunkaan mies kosinut. Kyllästyin odottamaan, joten yhden kerran koruliikkeen ohi mennessämme ilmoitin, että nyt haetaan sormukset. Eipä tuo vastustellut, mutta ei vain itse saa aikaiseksi. Sama menettely lasten hankinnan kanssa, oon ilmoittanut päivän, jolloin jätän pillerit pois. Eikä tuo vastaan laita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mut jos se toimii vain Harryjen suhteen?
Engagement roast chicken. Sillä on saatu muutkin kuin harryt kosioretkelle.
Vierailija kirjoitti:
Jos se tietää, että haluat niin kyllä se kysyy kun itse haluaa. Musta olisi ihan älytöntä painostaa miestä kosimaan. Voi olla, ettei sitä kiinnosta ja jos ei teillä ole samat toiveet niin ei ne jankkaamalla muutu. Tai sitten kosit itse.
En kyllä muutenkaan tajua koko jutun ideaa muuten kuin että taloudellisessa mielessä on järkevää.
Mutta en jaksa odotella enää vuosia, koska haluan ihan oikeasti naimisiin. Hän on kyllä sanonut haluavansa olla loppuelämän kanssani ja mennä naimisiin, mutta kun en voi mennä naimisiin ilman sitä kosintaa. Jos häntä ei kiinnostakaan naimisiinmeno sitten joutuisin jättämään hänet, ja se vasta olisi paha paikka nimittäin rakastan oikeasti miestäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä muutenkaan tajua koko jutun ideaa muuten kuin että taloudellisessa mielessä on järkevää.Mutta en jaksa odotella enää vuosia, koska haluan ihan oikeasti naimisiin. Hän on kyllä sanonut haluavansa olla loppuelämän kanssani ja mennä naimisiin, mutta kun en voi mennä naimisiin ilman sitä kosintaa. Jos häntä ei kiinnostakaan naimisiinmeno sitten joutuisin jättämään hänet, ja se vasta olisi paha paikka nimittäin rakastan oikeasti miestäni.
Kerro, mitä haluttavaa on naimisiinmenossa. Ei se teidän elämä siitä mihinkään muutu.
Mä mietin samaa. Sillä erotuksella että mies oli jo ajatellut kosia jossain kohtaa, mutta minä olen kommentoinut että en (enää) koskaan halua naimisiin. Miten ilmaisen että olen muuttanut mieleni ilman että itse kosin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä muutenkaan tajua koko jutun ideaa muuten kuin että taloudellisessa mielessä on järkevää.Mutta en jaksa odotella enää vuosia, koska haluan ihan oikeasti naimisiin. Hän on kyllä sanonut haluavansa olla loppuelämän kanssani ja mennä naimisiin, mutta kun en voi mennä naimisiin ilman sitä kosintaa. Jos häntä ei kiinnostakaan naimisiinmeno sitten joutuisin jättämään hänet, ja se vasta olisi paha paikka nimittäin rakastan oikeasti miestäni.
Jos rakastat oikeasti miestäsi, ei ole väliä oletteko naimisissa tai ei. Pääasia on yhdessä oleminen ja rakkaus.
Vierailija kirjoitti:
Ei minunkaan mies kosinut. Kyllästyin odottamaan, joten yhden kerran koruliikkeen ohi mennessämme ilmoitin, että nyt haetaan sormukset. Eipä tuo vastustellut, mutta ei vain itse saa aikaiseksi. Sama menettely lasten hankinnan kanssa, oon ilmoittanut päivän, jolloin jätän pillerit pois. Eikä tuo vastaan laita.
Käyhän se noinkin. Järkiliitto, ei draamaa, ei suuria tunnepurkauksia.
Kaikille se naimisiinmeno ei nyt vaan ole niin tärkeää. Mun mieheni sanoi heti seurustelun alkuun, ettei halua mennä koskaan naimisiin. Se lieveni vuodessa muotoon "Voin mennä kanssasi naimisiin, jos se on sinulle tärkeää. Itse en kuitenkaan sitä kaipaa". Mutta oli siis selvää että kosintaa on turha odottaa.
Mitä tarkoittaa vuosia. Montako?