Voice of Finland 2018
Alkoi👍🏼
Kommentit (2542)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.is.fi/viihde/art-2000005650038.html
mikäs riita sillä ollilla on ollut monroen kanssa??
– Sanotaan niin, että nyt kaikki valmentajat kunnioittavat toisiaan, ja silloin asiat etenevät tietysti huomattavasti paremmin kuin päinvastaisessa tapauksessa. Kaikki ovat nyt toistensa tukena, Lindholm ruotii.
Olen aina draamannälkäinen ja kiinnostais kyllä kuulla, mitä viime kaudella tapahtui!
**
Anna vissiin lukenu palstaa ku kommentoi, että Voice of Finlandissa ei ole kyse siitä, kuka on teknisesti taitavin. :DD
Okei, ehkä niin. Mutta ei se silti tee Fionasta hyvää. Tämä esitys on varmaan parasta, miltä hän on kuulostanut, ja silti ei ole kummoinen.
Mä muistan vain, että Olli itse oli tosi tyly Michaelille. Jossain vaiheessa oli joku tosi hyvä laulaja, jolle kukaan ei kääntynyt. Michaelilla oli jo kilpailijat täynnä ja hän ei voinut kääntyä. Mutta hän painoi nappia kuitenkin ja Heikki sanoi, että Michael saa poikkeuksena ottaa tämän laulajan ylimääräisenä jatkoon. Olli suuttui siitä ja piti sitä törkeänä, että Michaelilla vanhana valmentajana on erityisoikeuksia. Ja sitten hän tekikin itse samanlaisen tempun myöhemmin "koska Michaelkin sai tehdä niin".
Olli myös veetuili Michalille jossakin vaiheessa kun tuomarit antoivat laulajille esitysten jälkeen palautetta. Joku oli epäonnistunut ja Michael antoi tyypilliseen tapaan aika neutraalin kommentin. Michaelhan on tosi arka antamaan negatiivista kommenttia, mutta jos tykkää esityksestä, niin hehkuttaa selvästi. No joka tapauksessa Redrama sitten sanoi jotakin negatiivista kyseisestä esiintyjästä ja Olli teki siitä ison numeron. Sanoi, että arvostaa kun uskaltaa sanoa kunnolla toisin kuin muut täällä ja katsoi Michaelia. Eli ainakin minulle katsojana on välittynyt, että se nimenomaan on Olli, joka ei ole kunnioittanut työkaveria vaan veetuillut vähän joka asiasta. Näitä veetuiluja tuli muitakin, mutta nuo kaksi tapausta ovat erityisesti jääneet mieleen. Ehkä se jopa oli syy siihen, miksi Michael päätti vaihtaa toiseen formaattiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
– Sanotaan niin, että nyt kaikki valmentajat kunnioittavat toisiaan, ja silloin asiat etenevät tietysti huomattavasti paremmin kuin päinvastaisessa tapauksessa. Kaikki ovat nyt toistensa tukena, Lindholm ruotii.
Olen aina draamannälkäinen ja kiinnostais kyllä kuulla, mitä viime kaudella tapahtui!
**
Anna vissiin lukenu palstaa ku kommentoi, että Voice of Finlandissa ei ole kyse siitä, kuka on teknisesti taitavin. :DD
Okei, ehkä niin. Mutta ei se silti tee Fionasta hyvää. Tämä esitys on varmaan parasta, miltä hän on kuulostanut, ja silti ei ole kummoinen.
Mä muistan vain, että Olli itse oli tosi tyly Michaelille. Jossain vaiheessa oli joku tosi hyvä laulaja, jolle kukaan ei kääntynyt. Michaelilla oli jo kilpailijat täynnä ja hän ei voinut kääntyä. Mutta hän painoi nappia kuitenkin ja Heikki sanoi, että Michael saa poikkeuksena ottaa tämän laulajan ylimääräisenä jatkoon. Olli suuttui siitä ja piti sitä törkeänä, että Michaelilla vanhana valmentajana on erityisoikeuksia. Ja sitten hän tekikin itse samanlaisen tempun myöhemmin "koska Michaelkin sai tehdä niin".
Olli myös veetuili Michalille jossakin vaiheessa kun tuomarit antoivat laulajille esitysten jälkeen palautetta. Joku oli epäonnistunut ja Michael antoi tyypilliseen tapaan aika neutraalin kommentin. Michaelhan on tosi arka antamaan negatiivista kommenttia, mutta jos tykkää esityksestä, niin hehkuttaa selvästi. No joka tapauksessa Redrama sitten sanoi jotakin negatiivista kyseisestä esiintyjästä ja Olli teki siitä ison numeron. Sanoi, että arvostaa kun uskaltaa sanoa kunnolla toisin kuin muut täällä ja katsoi Michaelia. Eli ainakin minulle katsojana on välittynyt, että se nimenomaan on Olli, joka ei ole kunnioittanut työkaveria vaan veetuillut vähän joka asiasta. Näitä veetuiluja tuli muitakin, mutta nuo kaksi tapausta ovat erityisesti jääneet mieleen. Ehkä se jopa oli syy siihen, miksi Michael päätti vaihtaa toiseen formaattiin?
Michael oli kyllä tosi arka antamaan ylipäätään mitään palautetta, myös sitä positiivista. Ja suurin syy formaatin vaihtoon taisi olla että maikkarilla ihan oikeasti uskottiin X factorin menestymiseen, koska Saara Aalto. Mikael Gabrielkin hehkutti ennen ohjelmaa, kuinka x factor on liigasarjaa ja tvof divarissa. Toisin kävi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
**
Michael oli kyllä tosi arka antamaan ylipäätään mitään palautetta, myös sitä positiivista. Ja suurin syy formaatin vaihtoon taisi olla että maikkarilla ihan oikeasti uskottiin X factorin menestymiseen, koska Saara Aalto. Mikael Gabrielkin hehkutti ennen ohjelmaa, kuinka x factor on liigasarjaa ja tvof divarissa. Toisin kävi.
X Factorissa yleisö on isossa osassa ja draaman luojana. Yleisöä oikein kannustetaan osoittamaan mieltä puolesta ja vastaan kilpailijoista. Suomessa ei ole puitteita järjestää sitä massiivista yleisöä, joka luo sen paineisen tunnelman ja kiihkeän fanituksen tai antifanituksen X-Factoriin. X-Factor ei sovi formaattina pieneen maahan ollenkaan. Mutta ei tämä Voicekaan oikein tunnu iskevän enää. Hirveän tylsiä esityksiä. EI tullut sellaisia tähtihetkiä, jotka jäisivät mieleen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miassa on jotain surumielistä.
Suorastaan lohdutonta. Tuo Elton Johnin biisi on onnellinen kappale ja nainen lauloi sen kuin itkuvirren.
Höh, ei se uskalla laulaa jämäkämmin. Toiset on esiintyjiä, Mia näytti joka hetki kuin hautajaisvirttä veisaavalta!
Ehkä se oli vaan raskas silmämeikki, mutta näytti siltä kuin veisaisi sitä hautajaisvirttä kännissä tai pahassa krapulassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
**
Molemmat ne on divarissa jos vertaa esim. ulkomaisten vastaavien ohjelmien esiintyjätasoon.
TVoF:ssä ongelma on tällä hetkellä siinä että siellä on neljä valmentajaa joista ainakin kolme tuputtaa pelkkää suomenkielistä ja ilmeisesti kaikki ottavat mieluummin fiilispohjalta jonkun jatkoon kuin laulutaitojen. Lopputuloksena finaalissa on sitten kovin epävarmoja esittäjiä joista katsoja jännittää enemmän sopiiko se kappale tällä(kään) kertaa laulajan päivän vireeseen.
X-factorissa taas hämää tämä brittiversion suora kopiointi. Toisaalta studio oli kuin johonkin varastoon äkkiä kyhätty lavaste.
En ymmärrä, miksi Jerkkaa niin mollataan tässä ketjussa. Hänen äänensä on todella upea, kansainvälistä tasoa. Lippis päässä tai ei, sama se. Yleensä tämän laimean kisan voitto on menolippu unholaan. Toivottavasti Jerkan kävisi paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Eniten tällä kaudella ihmetyttää miksi takahuoneeseen on pitänyt palkata kaksi naista juontamaan? Kai tuo Kottonen olisi selvinnyt tuolla yksinkin, vai eikö se osaa lukea twitteristä "hauskoja" kommentteja lähetykseen?
Tykkäsin Elinasta aikanaan jossain muussa ohjelmassa, mutta Voicessa tuntui ainoastaan toistelevan yhtä ja samaa kysymystä tyyliin "mikä siinä esiintymisessä niin viehättää, kun sen takia joutuu kuitenkin jännittämään noin paljon?" Lisäksi toistuvasti kertasi äänestysohjeita ja kehotti kaikkia äänestämään.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, miksi Jerkkaa niin mollataan tässä ketjussa. Hänen äänensä on todella upea, kansainvälistä tasoa. Lippis päässä tai ei, sama se. Yleensä tämän laimean kisan voitto on menolippu unholaan. Toivottavasti Jerkan kävisi paremmin.
Jerkka oli selkeästi parhaassa vireessä koko kisan eli noista finalisteista ansaittu voitto eilisen esityksillä. Jos esim. mia olisi saanut sitä videoilla näkynyttä vapautuneempaa esiintymistä lavaesityksiinsä niin ehkä tilanne olisi ollut toinen, tai sitten ei. Vaikea varmasti sanoa. Toisaalta kisasta tiputeltiin jo alussa hyviä laulajia joten toisella finalistijoukolla tilanne olisi voinut olla ihan eri.
Joku tykkää tuosta musiikki- ja esiintyjätyylistä, toinen haluaa ihan toisenlaista.
Olenko ainoa jonka mielestä tämä ( en muista tarkalle nimeä) Song Hau tai joku on jollain tapaa pelottava. Jotenkin outo. Kun ei laula niin vaikuttaa hyvin aralta ja poissaolevalta ja esiintyessä häneen tulee jokin outo yliluonnollinen ote. Ote josta en pidä koska jollain tapaa pelottava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eniten tällä kaudella ihmetyttää miksi takahuoneeseen on pitänyt palkata kaksi naista juontamaan? Kai tuo Kottonen olisi selvinnyt tuolla yksinkin, vai eikö se osaa lukea twitteristä "hauskoja" kommentteja lähetykseen?
Tykkäsin Elinasta aikanaan jossain muussa ohjelmassa, mutta Voicessa tuntui ainoastaan toistelevan yhtä ja samaa kysymystä tyyliin "mikä siinä esiintymisessä niin viehättää, kun sen takia joutuu kuitenkin jännittämään noin paljon?" Lisäksi toistuvasti kertasi äänestysohjeita ja kehotti kaikkia äänestämään.
Olisitko uskonut että pääset jatkoon? Olisitko voinut edes kuvitella että olet finaalissa?
Mun mielestä noloja kysymyksiä, ihan kuin Elinan mielestä heidän tasonsa ei olisi riittävä. Tottakai jokainen on kuvitelmissaan haaveillut olevansa voittaja, mutta ei kehtaa sitä tuollaisen kysymyksen jälkeen paljastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä aika vaikea keksiä mitään uutta kyseltävää kilpailijoilta, kun ohjelman myötä heistä on jo kaikki kiinnostava lypsetty irti. Tai sitten pitäisi vain olla parempi käsikirjoitus ja ideoita myös haastattelijoille, että mitä muuta voi kysyä kuin siitä jännittämisestä. Tai paremmat juontajat ja haastattelijat. Esim. Brittien Xfactorissa on hyvä juontaja joka hoitaa homman yksin suvereenisti. Suomessa ei taida olla tällaisia multitalentteja :D
Mun mielestä väärä voitti. Tuo voittaja niin perussuomalainen, samanlaisia artisteja meillä on jo tapeeksi. Olisi ollut mahdollisuus valita voittajaksi myös eteerinen kansainvälisen tarson kaunotar ja vielä erinomainen laulaja.
Mutta ei, koska Suomi Finland.
mietinmikä kirjoitti:
Olenko ainoa jonka mielestä tämä ( en muista tarkalle nimeä) Song Hau tai joku on jollain tapaa pelottava. Jotenkin outo. Kun ei laula niin vaikuttaa hyvin aralta ja poissaolevalta ja esiintyessä häneen tulee jokin outo yliluonnollinen ote. Ote josta en pidä koska jollain tapaa pelottava.
Song Hau - Wanqiu Long. No sinne päin. :D
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä väärä voitti. Tuo voittaja niin perussuomalainen, samanlaisia artisteja meillä on jo tapeeksi. Olisi ollut mahdollisuus valita voittajaksi myös eteerinen kansainvälisen tarson kaunotar ja vielä erinomainen laulaja.
Mutta ei, koska Suomi Finland.
Mia=Jenni? Kyllähän noitakin löytyy jo.
Wanqiu olisi ollut muuten hyvä, mutta englannin ääntämys on tosi kökköä. Vie liikaa huomiota.
Arvasin, että Jerkka voittaa, koska finaalin ainoa mies ja äänestäjät (naiset) suosii äänissään aina miehiä. Lisäksi rehti perusjamppa -olemus (lippis ja ruutupaita) vetoaa massoihin. Samaa sarjaa kuin Mikko Sipola ja Martti Saarinen, joskin ääni hitusen parempi.
Olisin halunnut nähdä finaalissa Francisin ja Anamarian. Wanqiu oli finaalipaikkansa ansainnut, koska on monipuolinen ja kiinnostava.
Vierailija kirjoitti:
Olisin halunnut nähdä finaalissa Francisin ja Anamarian. Wanqiu oli finaalipaikkansa ansainnut, koska on monipuolinen ja kiinnostava.
Suomen musiikkimarkkinat ovat niin pienet, ettei tänne mahdu juurikaan uusia maailmanluokantähtiä, kuten nuo mainitsemasi. Ajattele nyt vaikka Saara Aaltoa. Nämä ulkomaalaiset artistit eivät myisi täällä sitäkään vähää kuin viime kilpaulujen voittajat, joita kukaan ei edes muista.
Kuten tässä ketjussa aiemmin todettiin, suomalaiset palkitsevat näissä äänestyksissä “normaaliudesta” ja Jerkka on keskiverto perusjamppa. Tällä menetelmällä saadaan mahdollisimman epäkiinnostava voittaja, varsinkin, kun tuomarit karsivat parhaimmat laulajat jo alkuvaiheessa milloin mistäkin kummallisesta syystä. Jerkalta voi tulla sinkku, joku levy-yhtiön ylijäämävaraston perusralli, mutta en usko, että en tulee albumia, vaikka kuinka olisi sopimus.
Koska kyseessä on Suomen ohjelman voittaja.
En oikein ymmärrä miksi pitäisi valita henkilö joka ei puhu yhtään suomenkiettä.
Ymmärrän hyvin Jerkan ja Mian äänestäjiä.
Suurin osa kuitenkin haluaa, että voittaja puhuu maan kieltä kun kyseessä on juuri The voice of Finland.
Oikea voitti, oli alusta asti suurin suosikkini. Hyvä Jerkka!