Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aion laittautua ja kävellä korkokengissä sittenkin kun saan lapsen

Vierailija
05.01.2018 |

Moni kaveri on jämähtänyt verkkarit ja rasvainen tukka-linjalle lapsen saatuaan. Itse olen nyt rv 28 ja kuljen vieläkin koroissa.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahahaa. Tuulipuku ja haisaappaat ne kohta sinullakin on päällä, vaikka kuinka uhoaisit muuta.

Vierailija
2/50 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkipuistoon onkin mukava sipsutella korkkareissa =D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin aion.

T. M36

Vierailija
4/50 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

28v. ja ”vieläkin” 😂 Sano tuo sitten kun olet 70v., silloin voit kehua _vieläkin_ käyttäväsi korkkareita.

Vierailija
5/50 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

28v. ja ”vieläkin” 😂 Sano tuo sitten kun olet 70v., silloin voit kehua _vieläkin_ käyttäväsi korkkareita.

Rv 28.

Vierailija
6/50 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. mun pomo tekee tuota. Mutta sillä onkin mies kokoaikaisesti kotona hoitamassa lapsia sillä aikaa kun flirttailen sen kanssa.

Vierailija
7/50 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin moni muukin aikoi...

Vierailija
8/50 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on vaan kiva, että on tulevaisuuden suunnitelmia.

Vierailija
9/50 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 72v herra ja kävelen uhä korkkareissa

Vierailija
10/50 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin laittaudun melkein päivittäin vaikka olen kotiäiti, korkkareita en tosin käytä kun juhliessa.

Mutta minua ei näe leikkipuistossa meikittä, hiukset taakse vedetyllä ponnarilla, kumisaappaat tai verkkarit jalassa, ei sitten ikinä.

Vierailija
11/50 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin moni muukin aikoi...

Ja minä tein niin. En nyt hiekkalaatikolla, mutta muuten kaupoilla yms. :)

Vierailija
12/50 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on neljä lasta, osa jo aikuisia, ja vieläkin laittaudun ja käytän korkokenkiä, silloin kun haluan. Tyhmää kyllä käyttää korkokenkiä aina ja kaikkialla.

Vierailija
13/50 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahahaa. Tuulipuku ja haisaappaat ne kohta sinullakin on päällä, vaikka kuinka uhoaisit muuta.

Miksi olisi? Ei äidiksi tuleminen edellytä kaiken tyylitajun menettämistä. Tottakai tilanteen ja olosuhteiden mukaan on hyvä osata pukeutua, mutta kyllä äiditkin saavat näyttää nätiltä. Oma äitini edustaa ilmeisesti kanssasi samaa koulukuntaa, ja hän usein kommentoi minun pukeutumistani (esim. korkkarit ja farkut) että "miten sä nyt tollai, äiti-ihminen". Siinähän paheksuu, mä haluan tuntea oloni omakseni.

Vierailija
14/50 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herrax kirjoitti:

Olen 72v herra ja kävelen uhä korkkareissa

Kannattaisko jo käyttää kävelykeppiä ihan turvallisuussyistä?

Vierailija
15/50 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei. Mä pidin helpompana pukeutua tilanteen mukaan. Leikkipuistoon, vaunulenkille ja polkupyörällä lähikauppaan mennessä oli ulkovaatteet. Kun lähdin lounaalle kaupunkiin oli kivat "kaupunkivaatteet", mahdollisesti korolliset nilkkurit, mutta harvoin ihan korkokenkiä, siis avokasmallisia. Ne on mulla enemmän "sisäkengät", töissä tai juhlissa. Harvoin kai äitiys sinänsä muuttaa pukeutumistyyliä, mutta harva uraäitikään viitsii leikkipuistossa olla jakkupuvussa ja korkkareissa. Se on se tilannepukeutuminen.

Vierailija
16/50 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sinulle aivan sallittua. Kyllä minäkin nautin laittautumisesta silloin kun siihen on mahdollisuus. Kuitenkin käytännöllisyys on ihan järkevyyttä. Leikkipuistoon asianmukaiset kamppeet ylle ja korkkarit jonnekin muualle. Itse en tällä hetkellä pidä juurikaan korkkareita, sillä näillä keleillä, rv 27 menossa ja 2v. esikoinen mukana viipottamassa se ei ole kovin järkevää, jos mielin pysyä ehjänä ja ehtiä esikoisen perään.

Vierailija
17/50 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin luovuin raskausaikana koroista ihan vaan minimoidakseni riskit kompastua. Olin kerran sairaalassa odottamassa vuoroani rakenneultraan (asuimme silloin ulkomailla) kun sisään kärrättiin vertavuotava hysteerinen raskaanaoleva nainen. Kuulin kun ensihoitajat kertoivat lääkärille, että oli kaatunut ja nainen oli 8kk:lla raskaana. En tiedä miten heille kävi, mutta tuon nähneenä en enää kertaakaan käyttänyt korkkareita raskausaikoina.

Ja hei oikeesti, näyttää aika pöljältä jos oot vaunulenkillä tai hiekkalaatikon reunalla korkkarit jalassa :D

Vierailija
18/50 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nolottaako kun huomaat että ymmärsit aloituksen väärin?

Vierailija
19/50 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rv 37, edelleen korot jalas välillä.

Jos saan silti vauvan synnyttyä valita onko lähtö aavistyksen helpompaa ja nopeempaa jos haen vaan vaippoja kaupasta versus laitan itteni sellaseen kuosiin ettei kukaan vaa voi tuomita niin lähen silti tasan niissä paskasissa verkkareissa enkä pese hiuksia jos kuitenkin oon aattellu myöhemmin käydä.

Vierailija
20/50 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä lisäarvoa se tuo elämään? Kysynpähän vaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme