Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan kuullut naisesta joka olisi yrittänyt tappaa/tappanut miehensä koska tämä halusi erota?

Vierailija
05.01.2018 |

Miksi miehet vaikuttavat ottavan eron joskus niin järkyttävän raskaasti? Liittyykö miehillä eroon paljon enemmän esim. häpeää?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko se joku nainen, joka tappoi miehensä rakastajattaren ja rullasi mattokääröön? Vai muistelenko ihan omiani?

Vierailija
2/13 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisiin tilanteisiin usein liittyy mustasukkaisuutta ja omistuksenhalua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti kostaa loukkaukset. Narsismi on yleisempää miehillä.

Rajut väkivaltaisen toimtatavat ovat miehillä muutenkin yleisempiä. Lähes aina joukkosurmaajat ovat miehiä.

Vierailija
4/13 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, uskokaa tai älkää: sukupuolet ovat erilaisia. Miehet on koviksia ja naiset pehmiksiä. Tämäkin sen todistaa. 

Joustavuus on upea piirre, mutta ei pidä ihmetellä, miksi miehet pyörittää tätä maailmaa. 

Vierailija
5/13 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies yleensä panostaa suhteeseen enemmän rahallisesti ja ajallisesti (työnteko). Kiva sitten kuulla, että nainen ei arvostanutkaan sitä ja haluaa erota. Yleensä näin käy kun tulee taloudellisia vaikeuksia jolloin mies on monesti haavoittuvimmillaan. Joillakin sitten itsehillintä pettää.

Naistenkin kannattaa miettiä omaa toimintaansa. Nykyään yhteiskunta paljon sivistyneempi kuin joskus aiemmin, mutta ei tuudittautua väärään turvallisuuden tunteeseen. Kumppania pitää kunnioittaa.

Vierailija
6/13 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Suomessa syyllistyy parikymmentä naista vuosittain henkirikokseen tai sen yritykseen jonka kohde on aikuinen. Tuo taitaa olla yleisin motiivi että suututaan kumppanille joka haluaa erota.

Vierailija
7/13 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies yleensä panostaa suhteeseen enemmän rahallisesti ja ajallisesti (työnteko). Kiva sitten kuulla, että nainen ei arvostanutkaan sitä ja haluaa erota. Yleensä näin käy kun tulee taloudellisia vaikeuksia jolloin mies on monesti haavoittuvimmillaan. Joillakin sitten itsehillintä pettää.

Naistenkin kannattaa miettiä omaa toimintaansa. Nykyään yhteiskunta paljon sivistyneempi kuin joskus aiemmin, mutta ei tuudittautua väärään turvallisuuden tunteeseen. Kumppania pitää kunnioittaa.

Historia osoittaa miesten valta-aseman, ei se ole mikään keksintö tai väärä oppi, jonka voi propagandalla korjata. Miehet voivat suvaita "tasa-arvon" kehitystä ja leviämistä, mutta todellisuus ei muutu miksikään. 

Kun kiista tulee niin mies voittaa lähes aina. Oliko hän silti sen omanapaisempi kuin toinen? Siitä emme tiedä mitään. 

Naisen on helppoa huudella, että: ei väkivaltaa, kun ei itse luonnostaan edes pystyisi siihen. Naisen viha on silti yhtä todellista kuin miehenkin. Eikä sille ole mitään puolustusta, vaikkei sen tähden vankilaan joutuisi, niin ei sellainen ihminen ole viaton, joka tekee väärin. 

Molemminpuolista ymmärrystä ja rakkautta ja kunnioitusta todella tarvitaan. Hirviö on sellainen, joka ei sitä halua tehdä. 

Vierailija
8/13 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun se tappaminen olisi liian helppo keino.

Sen sijaan tiedän kyllä naisia, jotka ovat eron jälkeen hyökänneet miehen auton kimppuun. Tai pisti kitaran päreiksi.

Vierailija
9/13 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen sijaan tiedän kyllä naisia, jotka ovat eron jälkeen hyökänneet miehen auton kimppuun. Tai pisti kitaran päreiksi.

Niinpä, on paljon helpompaa tappaa ihminen kuin rikkoa auto tai kitara.

Vierailija
10/13 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on sen verran järkeä, että osaavat ajatella vähän pidemmälle eli että joutuisivat vankilaan pitkäksi aikaa ja kukaan mies ei ole sen arvoinen ikinä.

Mieheni kyllä jätti minut toisen naisen takia ja enemmän _toivoin_ sille akalle pahaa, koska oli sellainen kaikille antelias minua vanhempi akka. Olin kai itse liian tylsä sängyssä ja muutenkin - luulin nuolun ja lähetyssaarnaajan riittävän miehelle, joka ei kyllä itse muuta edes pyytänyt.

Vierailija
11/13 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitko nyt jo pikkuhiljaa kertoa, mistä niitä elättäjämiehiä löytyy, kun niitä kerran niin paljon on enkä itse ole törmännyt niihin enkä lähipiirissäkään nähnyt.

Eiköhän tappaja ole useammin työtön juoppo.

Vierailija
12/13 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä, on paljon helpompaa tappaa ihminen kuin rikkoa auto tai kitara.

No ei kyllä ole. 

Vierailija
13/13 |
05.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on sen verran järkeä, että osaavat ajatella vähän pidemmälle eli että joutuisivat vankilaan pitkäksi aikaa ja kukaan mies ei ole sen arvoinen ikinä.

Mieheni kyllä jätti minut toisen naisen takia ja enemmän _toivoin_ sille akalle pahaa, koska oli sellainen kaikille antelias minua vanhempi akka. Olin kai itse liian tylsä sängyssä ja muutenkin - luulin nuolun ja lähetyssaarnaajan riittävän miehelle, joka ei kyllä itse muuta edes pyytänyt.

Voihan nuolukivi.