Tiesittekö että Juhana Vartiainen on verrannut työttömiä rikkaruohoihin, jotka on kitkettävä?
Kommentit (98)
Vierailija kirjoitti:
Ja mitä ajattelet siitä vertauksesta?
Onko näyttöä vai huhupuhetta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://m.iltalehti.fi/talous/2014101418743842_ta.shtml
Googlekin on keksitty
Juhana ja rikkaruohot
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän joutui sen takia vaihtamaan puoluetta SDP:stä Kokoomukseen.
Lopullinen ratkaisu on tuloillaan.
No niin, tulihan se sieltä kun vähän potkii. Systeemi toimii niin, että lausunnon esittäjä kertoo perustelut eikä odota että lausunnon vastaanottaja etsii argumenteille perustelut.
Toivottavasti Juhana-sedän paikka on ensi vuoden eduskuntavaalien jälkeen eduskunnan ulkopuolella.
Tämä puutarhatontun näköinen kuvatus on pihalla kuin lumiukko. Toisaalta,tämä kuvatus tekee hyvää vaalityötä puolueelleen. Tietää olla äänestämättä kyseistä puoluetta. Heillä on hyvä kampanja meneillään. 😂😂😂
Minä vertaan Juhanaa lihavaan, laiskaan sammakkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://m.iltalehti.fi/talous/2014101418743842_ta.shtml
Googlekin on keksitty
Kieltämättä raflaava heitto.
Tuo äijä kuuluu ihan jonnekkin muualle ja itsellensä kuoppaa kaivaa, onko hän tyhmä???
Luulen että kokkareita kohta alkaa kaduttaa, että ovat moisen suorasuun ottaneet riveihinsä.
Minun tulkintani on, että Juhana the hut haluaisi tapattaa kaikki työttömät. Se siivoaisi niin nätisti tilastoja.
Juhana sai potkut SDP:stä 2015
https://www.uusisuomi.fi/kotimaa/80053-antti-rinne-tolvaisi-tylysti-juh…
Tyhmä puolue . Antaa puutarhatontun näköisen idiootin laskea puolueen kannatusta. Seuraavissa vaaleissa Vartiaisen kommentit muistetaan.
katkera ihminen, ei ihme tuolla ulkonäöllä
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä se on hyvä vertaus. Jos et tee töitä yhteiskunnan hyväksi, niin joudatkin kuolla pois. Poislukien ne täysinpalvelleet yli 65-vuotiaat eläkeläiset, jotka ovat antaneet panoksensa yhteiskunnan hyväksi. Johonkin koiranraksu myllyyn tms. voisi pistää pitkäaikaistyöttömät yms. masentuneet, joista näkee päälle päin, että työnteko ei vaan kiinnosta. Tai sitten vaihtoehtoisesti elättäköön itsensä, niin kuin monissa Euroopan ulkopuolisissa maissa.
Mutta mikä siinä on, että meitäkin aina välillä tarvitaan?
Olin 90-luvun laman aikaan yliopistosta valmistuttuani pitkään työtön. Sitten pääsin töihin, eka pomo etenkin oli erittäin tyytyväinen työpanokseeni. Vaihdoin firmaan joka meni teknokuplan puhjetessa konkkaan, ja olin taas työttömänä yli puolitoista vuotta. Pääsin vuorotteluvapaansijaiseksi, sen jälkeen samasta paikasta sain peräkanaa useita sijaisuuksia, ja taas oltiin niin tyytyväisiä. Sain toisesta firmasta vakiduunin - tai sitä sen piti olla, kunnes hävittiin yksi iso kilpailutus, ja se siitä duunista sitten. Sen jäljiltä olen nyt kohta kaksi vuotta ollut työtön.
Mutta, aina välillä kelpaan paremmin kuin hyvin. Kyllä kannattaa pitää työvoimareserviä. Vielä kun saisi tässä työttömyysaikoinaan virallisestikin opiskella eikä vain itsekseen. Se harmittaa, kun töissä ollessani aloittamani toiset yliopisto-opinnot oli työttömyyden takia pakko keskeyttää.
Vierailija kirjoitti:
Tyhmä puolue . Antaa puutarhatontun näköisen idiootin laskea puolueen kannatusta. Seuraavissa vaaleissa Vartiaisen kommentit muistetaan.
Puutarhatonttu haluaa kostaa rikkaruohoille.
Mä tappaisin itseni , jos tuon kanssa joutuisin lähempään tuttavuuteen
Tuon hän on sanonut julkisesti. Voit vain arvella mitä hän on puhunut kabineteissa.....