Tiesittekö että Juhana Vartiainen on verrannut työttömiä rikkaruohoihin, jotka on kitkettävä?
Kommentit (98)
Tietenkin metsänraivaus on ammattilaista vaativaa. Kaikki muut tietävät, mutta torkkupeitto on. Metsätyökoneet ovat omaisuuden arvoisia. Mies on metsätilalta, ja heidän metsät hoitaa metsänhoitoyhdistys. Juhana ei selviäisi maalla päivääkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mitä ajattelet siitä vertauksesta?
Onko näyttöä vai huhupuhetta?
Hän joutui sen takia vaihtamaan puoluetta SDP:stä Kokoomukseen.
Ehkä Juhana Vartiainen on keksinyt sen vertauksen työttömistä rikkaruohoihin, mutta sen vertauksen käyttäminen nykyisin hyvin yleistä Kokoomuslaisissa piireissä, voi jopa sanoa että suorastaan enemmän sääntö kuin poikkeus.
Huom. Juhana Vartiainen on vain kasvot ja keulakuva näille uudistuksille, jotta huomio kiinnittyisi pois hallituksesta. Samalla tavalla liikenneuudistuksen yhteydessä huomio pyrittiin kiinnittämään vain Berneriin, jotta hallitus ja puolueet säästyisivät negatiiviselta huomiolta. Berner ja Vartiainen hoitavat Sipilän likaisen työn, mutta Sipilä on kaiken tämän takana.
Vierailija kirjoitti:
Huom. Juhana Vartiainen on vain kasvot ja keulakuva näille uudistuksille, jotta huomio kiinnittyisi pois hallituksesta. Samalla tavalla liikenneuudistuksen yhteydessä huomio pyrittiin kiinnittämään vain Berneriin, jotta hallitus ja puolueet säästyisivät negatiiviselta huomiolta. Berner ja Vartiainen hoitavat Sipilän likaisen työn, mutta Sipilä on kaiken tämän takana.
Niin- kun jättää äänestämättä Kokoomusta ja Keskustaa niin pääsee kummastakin.
Touko Aalto ei ole tuominnut yhtään mitään. Nauraa kabineteissa Osmo Soininvaaran ja Antero Vartian kanssa, kun köyhää kuritetaan.
Mun mielestä eduskunta on täynnä rikkaruohoja jotka pitäis kitkeä pois! Juhanasta vois aloittaa.
Ihmiset hyvät, päähänpotkitut ja heikommassa asemassa olevat... Aktivoitukaa nyt siinä äänestämisessa, niin saadaan rikkaruohot kitkettyä pois eduskunnasta! Tässä on nyt tulos: porvarit riehuu miten haluaa, koska köyhät eivät käyneet äänestämässä.
Sipilän kunniavieraat sitten selvästi tuoneet piristysruiskeen taloudelle mihin työttömän pitää kantaa kortensa kekoon solidaarisuuden osoituksena.
Vierailija kirjoitti:
Erinomainen vertaus laiskoista juopoista. Toinen hyvä on: "Kansakunnan syöpä, joka on sädehoisettava.".
Tässä viitataan siis Juhana Vartiaiseen. Hänhän on kertonut olevansa perso hyville viineille. Ja sitten hän on kertonut että ottaa silloin tällöin torkkuja työhuoneensa sohvalla_Kesken Työpäivän_niin että jaksaa olla virkeämpi iltapäivän kokouksissa.
Vartiaisen kannattaisi aukoa päätään yöllä grillijonossa.
Meinaakohan juhana nostaa sopeutumiseläkettä jos ei pääse enää seuraavalle kaudelle eduskuntaan? Luulen että nostaa. Samanlainen kun sipilä: viedään köyhiltä ja annetaan rikkaille. Mä olen niin pettynyt tähän hallitukseen ettei tosikaan! Helvetissä on sopiva paikka näille riistäjille.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Juhana-sedän paikka on ensi vuoden eduskuntavaalien jälkeen eduskunnan ulkopuolella.
Niin.
Vierailija kirjoitti:
Meinaakohan juhana nostaa sopeutumiseläkettä jos ei pääse enää seuraavalle kaudelle eduskuntaan? Luulen että nostaa. Samanlainen kun sipilä: viedään köyhiltä ja annetaan rikkaille. Mä olen niin pettynyt tähän hallitukseen ettei tosikaan! Helvetissä on sopiva paikka näille riistäjille.
Ahneella on paskainen loppu.
Tiesin.