Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annoin miehen lapselle 50 euroa joululahjana, oli heittänyt roskiin

Jurppii
04.01.2018 |

Miehen lapsi vietti joulua äitinsä luona tällä kertaa. Koska en keksinyt muuta lahjaa, teippasin setelin konvehtirasiaan ja kääräisin pakettiin. Mies sanoi, että raha on varmaan mieluisa lahja kuusitoistavuotiaalle. Lapselle heitettiin jouluksi paketit äitinsä luo, että voi avata ne aattona muiden lahjojen muassa.

Nyt kuulin, että lapsi ei ollut edes avannut lahjaani, koska oli luullut siellä olleen vain suklaata. Oli vihaisena heittänyt paketin roskiin, eikä äitinsäkään ollut sitä avannut.

Arvatkaa harmittaako :(
En ole mikään miljonääri ja luulin ilahduttavani teiniä.

Kiitos kun sain avautua tästä aiheesta.

Kommentit (184)

Vierailija
21/184 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antaako joku oikeasti jotain suklaarasioita (Juhlapöytää?) lahjaksi vielä vuonna 2017..??

Kyllä annoin suklaarasian 16v tyttärelleni. Kiitti kauniisti. Tosin annoin myös 100 eur ja kosmetiikkaa, hajuveden ja leffalippuja.

Vierailija
22/184 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit laittanut rahan kirjekuoressa rasian päälle , narun alle  , niin meidän nuoriso sai sukulaiselta lahjansa.

Niin olisi pitänyt. Mutta jotenkin ajattelin, että seteli paketin sisällä olisi iloinen yllätys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/184 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahalahjan voisi kyllä laittaa kortin kanssa kirjekuoreen, ja huolehtia, että saaja sen varmasti saa. Silloin tämänkaltaisia vahinkoja ei sattuisi; nyt harmittaa sekä antajaa että saajaa.

Toisaalta, sinä et menettänyt yhtään mitään, saaja sai ilmeisesti tietää, mitä olit antanut.

Vierailija
24/184 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka sait sen rahan siihen laatikkoon?

En ole ap. mutta teen viillon päällyskalvoon ja sujautan sinne rahaa.

Suklaarasiat on ihania lahjoja ja jos ei tykkää, niin mitä sitten? Ei kai kukaan kaikista lahjoista tykkää muutenkaan. Itse inhoan mukeja, mutta sisällä olevat karkit voivat toimia ; )

Vierailija
25/184 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jurppii kirjoitti:

Ei ollut juhlapöytää vaan (varmaan) vielä halvempi Geisha-konvehtirasia. Ostin sen nimenomaan rahan "alustaksi", kun olisi ollut tylsä antaa esim. pelkkä kirjekuori. Mutta näköjään ajattelin väärin ja ehkä vanhanaikaisesti.

Minä olen tehnyt tuota samaa, kun olen ostanut nuorisolle elokuvalippuja joululahjaksi. Olen paketoinut ne suklaalevyn kanssa, että tulee edes joku pieni paketti eikä vain helposti hukkuva pieni kuori.

50€ on iso raha jopa aikuiselle - siis roskiin heitettäväksi! Kyllä minuakin harmittaisi ihan huolella, jos kuulisin tuollaisesta.

Vierailija
26/184 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rahalahjan voisi kyllä laittaa kortin kanssa kirjekuoreen, ja huolehtia, että saaja sen varmasti saa. Silloin tämänkaltaisia vahinkoja ei sattuisi; nyt harmittaa sekä antajaa että saajaa.

Toisaalta, sinä et menettänyt yhtään mitään, saaja sai ilmeisesti tietää, mitä olit antanut.

Minä laitoin lapselle yhdeksi lahjaksi setelin tyhjän vessapaperirullan sisään ja rullan paketoin karamellin näköiseksi. Lapsi avasi paketin ja rullan nähtyään älysi kyllä kurkistaa sen sisään. Mutta hän onkin jo 8-vuotias...

Vierailija
27/184 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uu, lahjojen pakkaaminen toisten lahjojen sisään on vaarallista. Paketoitiin appivanhempien joululahja ylijääneeseen (yrityslahja)pellavapyyhelaatikkoon. Piti vinkata anopille, että pahvilaatikon sisällä on elintarvikkeita, kun appi oli vain ottanut paperikääreen pois päältä.

Itse luulin joskus saaneeni lahjaksi kerraston/kalsarit, mutta äiti olikin pakannut sinne jotain ihan muuta. Onneksi kehotti avaamaan loppuun asti.

Vierailija
28/184 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi raha pitäisi laittaa erikseen, kun sen voi laittaa pakettiin? No juu, tiedän kyllä ihmisiä jotka eivät edes avaa suklaarasiapaketteja, vaan laittavat ne papereissaan kiertoon. Saisinpa joskus rahan sellaisen paketin mukana.

Vierailija
29/184 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

laita vahinko kiertämään ja kysyt pojalta että mihin on sijoittanut saamansa rahan. voi sitten poika mennä roskista penkomaan.

Miksi ei voi olla tyttö?

Tytölle tuollainen suklaaviha ja syömishäiriö paremmin sopiikin kuin pojalle

Vierailija
30/184 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus lapsemme ovat kummeiltaan saaneet vastaavanlaisen lahjan. Kummit ovat onneksi viisaasti varoittaneet meitä vanhempia paketin sisällöstä, ettei vahingossa repeä avattaessa tai mene paperin mukana roskiin.

Vierailija
31/184 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antaako joku oikeasti jotain suklaarasioita (Juhlapöytää?) lahjaksi vielä vuonna 2017..??

Moukka!pointti on se raha jonka ap oli teipannut kiinni rasiaan

Vierailija
32/184 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisit keksiä koko rahan kun sinua harmitti kuullessasi teinin heittäneen karkkisi roskikseen

Vierailija
33/184 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lensi mullakin konvehdit roskiin. Kuka enää viittii olla niin ilkeä, etää ostelee palmuöljykakkaa lahjaksi?

Apn moka. Vielä kehtaa vääntää veistä haavassa ja ilkkua lapselle.

Vierailija
34/184 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo on äitikin kun salli tuollaisen käytöksen. Ja... jos olisi oma lapseni, niin mulle olisi kyllä kelvannut teinin suklaat, joten olisin varmaan kaivanut ne roskiksesta :)

Vierailija
35/184 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outo on äitikin kun salli tuollaisen käytöksen. Ja... jos olisi oma lapseni, niin mulle olisi kyllä kelvannut teinin suklaat, joten olisin varmaan kaivanut ne roskiksesta :)

Äiti on varmaan katkeruuksissaan lietsonut lasta tyyliin "kato ny, anto sulle vaan suklaarasian, onpas pihi akka" eikä pannut tikkua ristiin kun rasia singahti roskiin. Varmaan luuli kostavansa jotain ap:lle.

Vierailija
36/184 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kuten joku sanoikin jo niin sai lapsi sentään opetuksen. Avaa lahjansa tästä lähtien varmasti tarkkaan.

Vierailija
37/184 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gonamies kirjoitti:

Voit ajatella, että 50 eurolla ei voisi tuon parempaa opetusta antaa. Saattaa hyötyä tuosta kokemuksesta paljon enemmän kuin mitä olisi rahasta muuten hyötynyt. Näpäytys on nimittäin teinien rahoissa melkoinen.[/quote

Luulen, että kyseinen henkilö ei enää koskaan heitä avaamattomia paketteja roskiin. Muistaa tuon vielä vanhanakin!

Vierailija
38/184 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka heittää suklaakonvehdit roskiin? Me ei ainakaan.

Vierailija
39/184 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että äiti on penkonut illalla pakein roskiksesta, syönyt suklaat ja pimittänyt rahan itsellään.

Vierailija
40/184 |
04.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei vois antaa??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän