Laura presidentiksi!
https://www.laura2018.fi/
Itse kannatan Laura Huhtasaarta presidentiksi, olen saanut hänet ykkösvaihtoehdoksi kaikissa vaalikoneissa, olen siis hyvin samaa mieltä hänen kanssaan. Laura on hyvin edustava, kaunis ja varsinainen Suomen neito, sopiva 'soturikuningatar' presidentiksemme.
Hän puhuu hyvin selkeästi ja jämäkästi. Hänellä on arvot kohdillaan.
On jo aika vaihtaa Suomen suuntaa yltiöpäisestä suvakismista ja vanhojen puoleiden mädänneestä vallasta. Sauli Niinistö ei ole saanut mitään aikaiseksi presidenttikautenaan; hänet muistetaan vain Waltterin polkupyöräkeissistä, jota sitäkään pyörää hän ei edes itse lahjoittanut. Häntä äänestetään vain edustavuuden perusteella, nätin vaimon, vaalivauvan ja kuvauksellisen koiran takia. Todelliset arvot jäävät hämärän peittoon. Vastauksena on usein mutinaa ja herkkää järkyttymistä Waltteri-asioista. Epäselvät kannanotot on muotoiltu tarkoittamaan mitä hyvänsä ja hänen todellisen sanomansa selvittäminen on kuin hieroglyfien tulkintaa. Hän tukee tietyissä oloissa Natoa ja eutanasiaa.
Huhtasaari sen sijaan on hyvin uskova ihminen ja vaikka jotkut irvivätkin hänen luomisuskolleen, uskon itsekin luomiskertomukseen. En toki kirjaimellisesti, vaan kuvainnollisesti, jossa yksi päivä tarkoittaa pidempää ajanjaksoa. Koen luomistyön tapahtuvan evoluution välityksellä.
Kommentit (148)
Vierailija kirjoitti:
idiots kirjoitti:
Tämän täytyy olla trolli? Kukaan oikeasti täysjärkinen ei äänestä typerintä presidenttiehdokasta Suomen historiassa. Mee hoitoon :)
Suomi NATOON, pakkoruotsi vielä pakollisemmaksi, lisää islaminuskoisia Suomeen ,rajat auki kaikkialle ja sharia-laki käyttöön Suomessa.
T: Sauli, Pekka, Nils, Tuula ja Merja
Ja Suomi ohittaa Ruotsin maailman raiskauskeskuksena. Ja käsikranaatit metroasemille.
idiots kirjoitti:
Tämän täytyy olla trolli? Kukaan oikeasti täysjärkinen ei äänestä typerintä presidenttiehdokasta Suomen historiassa. Mee hoitoon :)
Yritä puhua aiheesta älä keskustelijoista.
Ad hominem
AP:sta huomaa miten suomalaisten älykkyys ei enää lisäänny jos porukat oikeasti kuvittelevat tuon blondin voivan toimia pressana. Ei kovin hyvin Suomella mene, säälittää.
En pidä Lauran ulkonäöstä. On jotenkin kolkko.
Äänestän Matti Vanhasta.
Eikö hölmölän kansa halua totuuskomissiota?
Eikö hölmölän kansa halua totuuskomissiota?
Toisella kierroksella Niinistö vs Väyrynen olisi mielenkiintosempi kun Niinistö vs Huhtasaari. Lauralla on ehkä kaks asiaa repertuaarissaan, muutoin kiertelee parhaansa mukaan kaikkiin kysymyksiin vastaamisen. Väyrynen haastaa Niinistön tosissaan sekä poliittisesti että henkilökohtaisesti.
Haluaisitteko ottaa Ozan Yanarilta äänioikeuden pois?
Vierailija kirjoitti:
Ei haluta.
Vierailija kirjoitti:
Me halutaan sinulta pääsy internettiin pois.
Mikä siinä mustassa viehättää? Onko mustalla valkoista pidempää? Miten värillä voi olla väliä? Värisokea ei mitään häviä.
Se nuori tytön huppakko on kyllä itsevarma, mutta.... Aivan liian radikaali. 6v päästä, VOI olla vakavasti otettava vaihtoehto, mutta tällä viikolla. Ei todellakaan! Hieman liikaa nuoruuden intoa ja kapea katseisuutta.
Itse äänestän Väyrystä ja pyydän teiltä samaa! 7
Laura pressaksi ja ollaan Venäjä. :-D Venäjältä vähän ydinpommia rajanaapuriin.
Lauran pitäs saada kerran sitä pitkää mustaa niin kyllä olisi vihreillä alta aikayksikön!
Vierailija kirjoitti:
Lauran pitäs saada kerran sitä pitkää mustaa niin kyllä olisi vihreillä alta aikayksikön!
Eikhän tuo ole vaihtarina saanut?