Laura presidentiksi!
https://www.laura2018.fi/
Itse kannatan Laura Huhtasaarta presidentiksi, olen saanut hänet ykkösvaihtoehdoksi kaikissa vaalikoneissa, olen siis hyvin samaa mieltä hänen kanssaan. Laura on hyvin edustava, kaunis ja varsinainen Suomen neito, sopiva 'soturikuningatar' presidentiksemme.
Hän puhuu hyvin selkeästi ja jämäkästi. Hänellä on arvot kohdillaan.
On jo aika vaihtaa Suomen suuntaa yltiöpäisestä suvakismista ja vanhojen puoleiden mädänneestä vallasta. Sauli Niinistö ei ole saanut mitään aikaiseksi presidenttikautenaan; hänet muistetaan vain Waltterin polkupyöräkeissistä, jota sitäkään pyörää hän ei edes itse lahjoittanut. Häntä äänestetään vain edustavuuden perusteella, nätin vaimon, vaalivauvan ja kuvauksellisen koiran takia. Todelliset arvot jäävät hämärän peittoon. Vastauksena on usein mutinaa ja herkkää järkyttymistä Waltteri-asioista. Epäselvät kannanotot on muotoiltu tarkoittamaan mitä hyvänsä ja hänen todellisen sanomansa selvittäminen on kuin hieroglyfien tulkintaa. Hän tukee tietyissä oloissa Natoa ja eutanasiaa.
Huhtasaari sen sijaan on hyvin uskova ihminen ja vaikka jotkut irvivätkin hänen luomisuskolleen, uskon itsekin luomiskertomukseen. En toki kirjaimellisesti, vaan kuvainnollisesti, jossa yksi päivä tarkoittaa pidempää ajanjaksoa. Koen luomistyön tapahtuvan evoluution välityksellä.
Kommentit (148)
Vierailija kirjoitti:
On olemassa ihan järjellisiä argumentteja jotka johtavat siihen että kannattaa äänestää Huhtasaarta.
Kun on seurannut Suomen politiikkaa pidemmän aikaa kuin kymmenen tai kaksikymmentä vuotta, osaa huomioida muutamia seikkoja, jotka olisi hyvä tietää muutenkin.
Vuoden 2011 persujytky tuli tyytymättömien ihmisten äänillä, moni asia oli Suomessa sellainen että ihmiset halusivat muutosta. Eliittiinen järjestelmä oli ajautunut kauas monien arjesta.
Jytkyn jälkeen tapahtui kaksi asiaa: Timo Soinilla nousi menestys päähän ja Persut eristettiin vallasta, tuli Kataisen sixpack. Se hallitus oli katastrofi. Mitään ei tehty, paitsi kataiselle palkkiovirka EUssa.
2015 persut kutakuinkin säilyttivät kannatuksensa ja poliittisen paineen vuoksi Persut oli otettava hallitukseen. Näin myös kävi. Mutta, koska Timo Soinilla oli noussut hattuun valta, eivät Persut saaneet vaatimuksiaan juurikaan läpi hallituksessa. Persujen kenttä alkoi oireilla.
2017 - me kaikki tiedämme mitä tapahtui.
Kuitenkin, kansan tyytymättömyys on tuttua jo SMP:n ajoilta. Kuka tahansa joka on seurannut Suomen politiikkaa ymmärtää niitä syitä, miksi SMP lakkasi olemasta ja raunioille syntyi Persut.
Jos joku on nyt lukenut viestini tähän saakka, hän varmasti miettii mitä tekemistä tällä kaikella on presidentin valinnan kanssa. Presidentti kun johtaa lähinnä ulkopolitiikkaa ja valtaakaan hänellä ei ole yhtä paljon kuin ennen. Mutta näillä vaaleilla on tietenkin merkitystä kun mennään seuraaviin vaaleihin.
On tärkeää, että poliittinen eliitti ymmärtää, että PS puolueena on yhä kaikesta huolimatta oikea ja olemassa oleva kanava muuttaa asioita.
Yhtä tärkeää on osoittaa puolueen menestyksen kautta Timo Soinille hänen oikea paikkansa historiankirjoissa Suomen pahimpana takin kääntäjänä. Hän nosti itsensä puoluettaan suuremmaksi, melkein tuhoten puolueen. Siinä onnistumatta.
Yksi tärkeä syy äänestää Huhtasaarta on se, että selvästi media haluaa kanavoida protestia Väyryselle. Väyrynen on Suomen politiikassa ollut mukana vuosikymmeniä ja monien olisi syytä tiedostaa hänen olevan kiero kuin korkkiruuvi. En usko että kovin moni oikeasti ajattelee Väyrysen ajavan meille tärkeitä arvoja - hänen ainoa oikea motiivinsa on vallanhimo. Ja sanon tämän hönty vuoden 2012 vaaleissa äänestäneenä.
Minä äänestän Lauraa, ja siihen on monia syitä, joita muidenkin olisi hyvä vielä rauhassa pohtia. Mutta äänestätte ketä äänestätte - muodostakaa päätös itse ja ottakaa asioista mahdollisimman paljon selvää!
Hyvä kommentti!
Numero 5 eli Laura Huhtasaari Suomen presidentiksi!
taitaa olla ainut joka vastustaa pakkoruotsia, hihhulointi ei niinkään ole turnoffi minulle, saa uskoa jos haluaa ja osui aika hyvin myös minullakin vaalikoneessa tämä naikkonen
vihaajat vihaa, eiköhän jokaisesta ehdokkaasta löydy lokaa kun kaivaa kunnolla ja syvältä
En oikein ymmärrä, miten tämä blondi huutelija. Olisi parempi, kuin Väyrynen.
Ensinnäkin hänellä on 30v vähemmän kokemusta politiikasta.
Mites Putin tai Trump? Kuin he näkevät Paavon he näkevät vanhan ja viisaan johtajan.
Kuin he näkevät Lauran heidän ajatus on ''grap the pussy''
m85 kirjoitti:
taitaa olla ainut joka vastustaa pakkoruotsia, hihhulointi ei niinkään ole turnoffi minulle, saa uskoa jos haluaa ja osui aika hyvin myös minullakin vaalikoneessa tämä naikkonen
vihaajat vihaa, eiköhän jokaisesta ehdokkaasta löydy lokaa kun kaivaa kunnolla ja syvältä
Ei ole oppinut ruotsia pakkoruotsista huolimatta. Laura ainut, joka ei ymmärrä ruotsin kieltä
Vierailija kirjoitti:
En oikein ymmärrä, miten tämä blondi huutelija. Olisi parempi, kuin Väyrynen.
Ensinnäkin hänellä on 30v vähemmän kokemusta politiikasta.
Mites Putin tai Trump? Kuin he näkevät Paavon he näkevät vanhan ja viisaan johtajan.
Kuin he näkevät Lauran heidän ajatus on ''grap the pussy''
Laura ei ole polveutunut apinasta. He näkevät sen.
Vierailija kirjoitti:
Laura ei ole polveutunut apinasta. He näkevät sen.
Apinasta polveutunut Sauli voitti.
Että se siitä.
Miksi äänestätte Niinistöä, joka on aktiivimallin kannattaja ja sen myös allekirjoitti? Hän kannattaa myös sen toista osaa. Järki nyt käteen. Laura Huhtasaari no: 5 Ja aktiivimalli poistuu ja ihmisarvo palautuu.