Laura presidentiksi!
https://www.laura2018.fi/
Itse kannatan Laura Huhtasaarta presidentiksi, olen saanut hänet ykkösvaihtoehdoksi kaikissa vaalikoneissa, olen siis hyvin samaa mieltä hänen kanssaan. Laura on hyvin edustava, kaunis ja varsinainen Suomen neito, sopiva 'soturikuningatar' presidentiksemme.
Hän puhuu hyvin selkeästi ja jämäkästi. Hänellä on arvot kohdillaan.
On jo aika vaihtaa Suomen suuntaa yltiöpäisestä suvakismista ja vanhojen puoleiden mädänneestä vallasta. Sauli Niinistö ei ole saanut mitään aikaiseksi presidenttikautenaan; hänet muistetaan vain Waltterin polkupyöräkeissistä, jota sitäkään pyörää hän ei edes itse lahjoittanut. Häntä äänestetään vain edustavuuden perusteella, nätin vaimon, vaalivauvan ja kuvauksellisen koiran takia. Todelliset arvot jäävät hämärän peittoon. Vastauksena on usein mutinaa ja herkkää järkyttymistä Waltteri-asioista. Epäselvät kannanotot on muotoiltu tarkoittamaan mitä hyvänsä ja hänen todellisen sanomansa selvittäminen on kuin hieroglyfien tulkintaa. Hän tukee tietyissä oloissa Natoa ja eutanasiaa.
Huhtasaari sen sijaan on hyvin uskova ihminen ja vaikka jotkut irvivätkin hänen luomisuskolleen, uskon itsekin luomiskertomukseen. En toki kirjaimellisesti, vaan kuvainnollisesti, jossa yksi päivä tarkoittaa pidempää ajanjaksoa. Koen luomistyön tapahtuvan evoluution välityksellä.
Kommentit (148)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen kyllä tietää mitä Laura vihapuheella tarkoittaa. Kaikki avoimen rásistiset, väkivaltaan kehottavat ja kunnianloukkaus viestit pitää tuomita, mutta máahanmuutosta pitää saada pystyä keskustelemaan.
Jos leimaa tietystä maasta tulevat kaikki rikollisiksi, niin eikö tämä tietynlaista vihapuhetta ja asioiden vääristelyä. Pitäisi osata argumentoida faktoilla, niin ja niin monta prosenttia tilastojen mukaan syyllistyy rikoksiin. Ei kuitenkaan kaikki.
Pitäisi myös rehellisesti myöntää että persut tekevät prosentuaalisesti ja määrällisesti enemmän rikoksia Suomessa kuin ulkomaalaiset.
Prrussuomalaisissa kuntavaaliehdokkaissa oli useampi lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä tuomittu. Jotain on todella pahasti pielessä siinä porukassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen kyllä tietää mitä Laura vihapuheella tarkoittaa. Kaikki avoimen rásistiset, väkivaltaan kehottavat ja kunnianloukkaus viestit pitää tuomita, mutta máahanmuutosta pitää saada pystyä keskustelemaan.
Jos leimaa tietystä maasta tulevat kaikki rikollisiksi, niin eikö tämä tietynlaista vihapuhetta ja asioiden vääristelyä. Pitäisi osata argumentoida faktoilla, niin ja niin monta prosenttia tilastojen mukaan syyllistyy rikoksiin. Ei kuitenkaan kaikki.
Pitäisi myös rehellisesti myöntää että persut tekevät prosentuaalisesti ja määrällisesti enemmän rikoksia Suomessa kuin ulkomaalaiset.
Prrussuomalaisissa kuntavaaliehdokkaissa oli useampi lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä tuomittu. Jotain on todella pahasti pielessä siinä porukassa.
Useinhan nuo on niitä tilanteita, joissa syyttömään kohdistuu raivoisa ajojahti koska väärät mielipiteet, eikös vain?
Koko kansan Laura Huhtasaari presidentiksi! Sauli Niinistö vastusti parisuhteen sisäisen raiskauksen kriminalisointia ja nyt Kokoomuksen nuorten Elisa Siekkinen (Jussi Halla-ahon nuorimman lapsen äiti) kannattaa parisuhteen sisäisen raiskauksen dekriminalisointia.
Laura on siis arvomaailmaltaan paras ehdokas jatkamaan Saulin hienoa työtä Suomen parhaaksi.
Siksi minä ja muut perinteisiä arvoja kannattavat aiomme äänestää Lauran presidentiksi! Annetaan miesten olla miehiä ja naisten naisia, eikös vain?
Vierailija kirjoitti:
Koko kansan Laura Huhtasaari presidentiksi! Sauli Niinistö vastusti parisuhteen sisäisen raiskauksen kriminalisointia ja nyt Kokoomuksen nuorten Elisa Siekkinen (Jussi Halla-ahon nuorimman lapsen äiti) kannattaa parisuhteen sisäisen raiskauksen dekriminalisointia.
Laura on siis arvomaailmaltaan paras ehdokas jatkamaan Saulin hienoa työtä Suomen parhaaksi.
Siksi minä ja muut perinteisiä arvoja kannattavat aiomme äänestää Lauran presidentiksi! Annetaan miesten olla miehiä ja naisten naisia, eikös vain?
Näin se vain on!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös prosentuaalisesti ja määrällisesti enemmän kuin muut poliittiset puolueet yhteensä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin se vain on!
Miksi vastaat itsellesi? Kaksisuuntainen mielialahäiriö?
Miehensä on sitoutunut erääseen projektiin tulevana vuonna joten ei ole L tosissaan mukana. Miehensä ei lähde 'edustusrouvaksi'.
Vierailija kirjoitti:
Tämä sama jorina on copy pastattu kaikkiin lauraketjuihin.
Yrittäkää keksiä itse jotain sanottavaa!
Kävin äänestämässä viikonloppuna. Kaikkein selväsanaisin ehdokas, laittaa muille ehdokkaille jauhot suuhun, kun ne yrittää jotain mutista vastaukseksi. Älykäs ja hyvä artikulaatio. Edustettavuudesta ei ole myöskään haittaa maailmalla, mitä nyt katkerat elämäänsä pettyneet keski-ikäiset tytöttelee epävarmuudessaan tätä lahjaa Suomen kansalle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä sama jorina on copy pastattu kaikkiin lauraketjuihin.
Yrittäkää keksiä itse jotain sanottavaa!
Kaikki lauraviestit ovat yhden ja saman limaisen hommalaisen kirjoittamia.
Itä-Eurooppa, Sveitsi, Itävalta, Tanska, Norja, Australia, Japani, Etelä/Pohjois Koreat, Israel ja Trumpin äänestäjät ovat sitä mieltä että rajoja täytyy valvoa.
Laura siis ei ole ajatuksineen yksin.
Ääni Lauralle kirjoitti:
Kävin äänestämässä viikonloppuna. Kaikkein selväsanaisin ehdokas, laittaa muille ehdokkaille jauhot suuhun, kun ne yrittää jotain mutista vastaukseksi. Älykäs ja hyvä artikulaatio. Edustettavuudesta ei ole myöskään haittaa maailmalla, mitä nyt katkerat elämäänsä pettyneet keski-ikäiset tytöttelee epävarmuudessaan tätä lahjaa Suomen kansalle!
Puhutaankohan samasta naisesta? Tää Huhtasaari aiheuttaa myötähäpeää aina kun se avaa suunsa.
Laura copy paste huhtasaari. Häpäisee kaikki suominaiset, ja kaikki muutkin suomalaiset siinä samalla.
tällä huhtasaaritrollilla menny turhan lujaa jo parikolme viikkoa. Samanlainen mania ja harhat päällä kuin idolillaan.
Vierailija kirjoitti:
Itä-Eurooppa, Sveitsi, Itävalta, Tanska, Norja, Australia, Japani, Etelä/Pohjois Koreat, Israel ja Trumpin äänestäjät ovat sitä mieltä että rajoja täytyy valvoa.
Laura siis ei ole ajatuksineen yksin.
Ovatpa suvaitsemattomia maita! Omasta puolestani passini saa tarkastaa vaikka bussimatkalla Turusta Helsinkiin tai junamatkalla Tampereelta Ouluun jos mieli tekee. Ei tee pahaa vaikka lentoasemalla tai satamassa passini tarkastetaan, niin kuin se tarkastetaan tulomaassakin.
Kyllä minä niin mieleni pahoitin kun Kanarian lomalla jouduin passintarkastukseen tullessa ja mennessä, lisäksi siellä oli vartijoita konekiväärien kanssa minua selkeästi uhkaamassa kun pitivät turvallisuutta yllä :-( Ja Puolassa poistuessani aseistettujen vartijoiden valloittamasta terminaalista, pihalla oli iso muuri jonka päällä oli piikkilankaa, en voinut tuntea itseäni turvattomammaksi kuin siellä. Kyllä sitä on ulkomailla turvallinen olo kun poliisit/vartijat/yms. ovat näkyvästi esillä.
lopetatko tämän jankutuksen sunnuntain jälkeen.
täytyy tehdä pian ylläpitoon pyyntö, että bannaavat laura huhtasaari-alotukset suoralta kädeltä.
eiköhän sun päävika ole jo kaikille tullu ilmi (kuten huhtasaarenkin), että työnnä se pakkoruotsi ja vitonen vaikka per-see-see-si.
Sama maaninen huhtasaarifani keskustelee taas itsensä kanssa. montakohan alotusta tehtailee päivässä.
kyllästynyt hihhuleihin kirjoitti:
lopetatko tämän jankutuksen sunnuntain jälkeen.
täytyy tehdä pian ylläpitoon pyyntö, että bannaavat laura huhtasaari-alotukset suoralta kädeltä.
eiköhän sun päävika ole jo kaikille tullu ilmi (kuten huhtasaarenkin), että työnnä se pakkoruotsi ja vitonen vaikka per-see-see-si.
Valitettavasti vaalien jälkeen alkavat salaliittopostaukset tyyliin "Yle sabotoi Lauran kampanjan". Maltan tuskin odottaa.
Jostain syystä Laura ketjuissa. Lauta-Lauran mielipiteet eivät sovi tälle palstalle.