Kyselkää M35 paikalla
Kommentit (172)
Kuule olen vanhempi nainen, joka on elämänsä aikana oppinut, että lause "miehet haluaa aina vain sitä yhtä asiaa" on suurin vale koskaan. Kiva olisi kokeilla ihan kaikkea mahdollista.
Miksi et pyydä tätä käsittelyä naiseltasi? Eiköhän hänkin tykkäisi nähdä miten pulppuat uudesta, erilaisesta nautinnosta? Annatko yleensä koskea anaaliisi / onko hän kiinnostunut sellaisesta?
Vierailija kirjoitti:
Kuule olen vanhempi nainen, joka on elämänsä aikana oppinut, että lause "miehet haluaa aina vain sitä yhtä asiaa" on suurin vale koskaan. Kiva olisi kokeilla ihan kaikkea mahdollista.
Miksi et pyydä tätä käsittelyä naiseltasi? Eiköhän hänkin tykkäisi nähdä miten pulppuat uudesta, erilaisesta nautinnosta? Annatko yleensä koskea anaaliisi / onko hän kiinnostunut sellaisesta?
Juu ei todellakaan halua vaan sitä yhtä samaa.Pitää aina jollain vähän piristää noita juttuja.Kyllähän hän tykkää katsoa kun pulppuan.normi käsittelyllä käsin..Välill saan tehä face fack hänelle.Ei oo ollu puhetta siitä.Eikä varmaa haluiskaa.M35
Ehkä hän ei vain tiedä, että sellaista onkaan?
Ehkä hän ei tiedä, että haluaisit kokeilla?
Kyllä minä kokeilisin mitä tahansa...ainakin yhden kerran.
Onko teillä tarpeeksi seksiä? Onko muita asioita, joita haluaisit kokeilla mutta et ole saanut / voinut / kehdannut / tms?
Vai tarkoitatko kommentillasi, ettei hän todellakaan halua leikkiä lähelläkään peppureikääsi?
Vierailija kirjoitti:
Ehkä hän ei vain tiedä, että sellaista onkaan?
Ehkä hän ei tiedä, että haluaisit kokeilla?
Kyllä minä kokeilisin mitä tahansa...ainakin yhden kerran.
Onko teillä tarpeeksi seksiä? Onko muita asioita, joita haluaisit kokeilla mutta et ole saanut / voinut / kehdannut / tms?
Voi olla sekin ettei tiedä.Niin ei koskaa saa keltäytyä.Välill oon saannu nuolla hänen pyllyä.Ja on kovasti tykänny siitä.Kun samalla viäll oon sormettannu häntä.Siis kyll täll hetkellä on ihan sopivasti 2-4 kert / viikossa.Tota face sitting ois yks jota ei olla kokeiltu.Ja trapping.Semmoi miss on teko dildo mun suussa ja hän istuu siihen.M35
No eipä ole kanssa trappingia tullut kokeiltua. Kuulostaa erikoiselta. Niinkuin mies olisi alistuvassa osassa? Liittyykö SM/SD-juttuihin? Olet niistä kiinnostunut/ko?
Lisää kysymyksiä:
Voihkitko tai huudat, kun saat?
Vierailija kirjoitti:
No eipä ole kanssa trappingia tullut kokeiltua. Kuulostaa erikoiselta. Niinkuin mies olisi alistuvassa osassa? Liittyykö SM/SD-juttuihin? Olet niistä kiinnostunut/ko?
Lisää kysymyksiä:
Voihkitko tai huudat, kun saat?
No joo vähän semmosta.Mutt se näkymä kun nainen istuu siihen dildoo..ah.Siin melkein kiimalima valuis suoraan suuhuni..Silloin tällöin kun ei ole lapset kotona.Voihkin yleensä..Tässähän alkaa ihan jo sei...M35
Vierailija kirjoitti:
Vai tarkoitatko kommentillasi, ettei hän todellakaan halua leikkiä lähelläkään peppureikääsi?
Voi olla;)
Mukavalta kuulostaa, että tykkäät nuolla ja kaikkea. Kerro vähän noista sub/dom jutuista, itseäni kiinnostaa myös. Olet siis oikeasti kokeillut? Olet sub? Tykkäätkö että nainen käskee sinua tekemään kaikenlaista - mitä?
Vierailija kirjoitti:
Mukavalta kuulostaa, että tykkäät nuolla ja kaikkea. Kerro vähän noista sub/dom jutuista, itseäni kiinnostaa myös. Olet siis oikeasti kokeillut? Olet sub? Tykkäätkö että nainen käskee sinua tekemään kaikenlaista - mitä?
välill leikitää noitt juttuja.Mennään yleensä jonnekki hotelli/kylpylä paikkaa saa olla rauhassa .Nainen käskee ja mies tottelee..Esim nyt nuolet kaikki reijät ja sitt laitat dildoa sinne.;)M35
Kuulostaa hyvältä. Oletteko opetelleet keskenänne vai onko joku sivusto, mistä saa vinkkejä?
Olen alkanut epäillä, että voin olla domme. Voisin olla domme. Haluaisin lisää tietoa aika pehmosta s/d kamasta. Juuri mistä sub-mies tykkäisi, millainen häntä kiihottaisi.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa hyvältä. Oletteko opetelleet keskenänne vai onko joku sivusto, mistä saa vinkkejä?
Olen alkanut epäillä, että voin olla domme. Voisin olla domme. Haluaisin lisää tietoa aika pehmosta s/d kamasta. Juuri mistä sub-mies tykkäisi, millainen häntä kiihottaisi.
Vähän sekä että.Ihan toll hakusanalla löytyy vinkkejä.Mutt toi on vaa yks osa seksiä.Normi seksiä kans aika usein.Ihana ett tykkäät;).Tykkääkö miehes kans noist jutuista ?M35
Ei hän ole kiinnostunut. Minä olen loputtoman kokeilunhaluinen.
Tykkäätkö, että naisesi komentaa sinua kun tyydytät itseäsi? Mitä toivot hänen käskevän?
Vierailija kirjoitti:
Ei hän ole kiinnostunut. Minä olen loputtoman kokeilunhaluinen.
Tykkäätkö, että naisesi komentaa sinua kun tyydytät itseäsi? Mitä toivot hänen käskevän?
Kiva ett on tommosii naisia viäll.Ei tää seksi homma niin vakavaa ole.Juu tykkään.Hän kans välill sormettaa itseään samalla ja työntää minun suuhun sitt niitä kiimalima sormia..ah.Hän samalla kehuu mun kyrp...Miten iso ja kova se on.Haluun ett saan laueta hänen suuhun.;)M35
Samaa mieltä, että kunhan molemmat nauttii.
Oletko runkannut esim. naisesi tai jonkun muun kanssa etänä, livechatissa tms? Mitä haluaisit hänen käskevän?
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä, että kunhan molemmat nauttii.
Oletko runkannut esim. naisesi tai jonkun muun kanssa etänä, livechatissa tms? Mitä haluaisit hänen käskevän?
Sillon kun kumpiki nauttii aidosti siitä ni sillon se myös tuntuu hyvältä.Joo olen runkannu livenä randomi naisille.Ja omalle naiselle tehny runkkaus videoita.Ja kuvia olen vaihdellut.Jotain rajumpaa chettiä joskus.Käskis vaan panemaa kovempaa kumpaaki reikää vuorotellen;)M35
Tykkään katsella runkkailua. Joskus olisi mukava käskeäkin (dom?), mutten oikein tiedä, mistä random mies sitten tykkäisi että mitä käsketään. En ole millään lailla sm/sd-maailmassa siis mukana. Kai idea kuitenkin on, että myös ns sub nauttii?
Mistä olet löytänyt hyviä chat / tms-paikkoja?
En siis osaa lokeroida itseäni, ja tuskin tarviikaan. En tiedä, kiihottaisiko kipu. Luulen, että ennemmin tuollainen leikki jossa alistutaan ja alistetaan mutta johon kuuluu seksi ja molemmat nauttivat.
Olisi vain mukava kun joku opettaisi käskemään random miestä samalla kun hän runkkaa. Mielikuvitus loppuu: nopeammin, hitaammin, älä saa vielä.
Eikö tuollainen "Sinulla on ihana iso k*rpä" ole taas enemmän jotain cock worshippiä....vaikka mitäpä merkitystä sillä mitä se on, jos - jälleen - tuottaa nautintoa.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään katsella runkkailua. Joskus olisi mukava käskeäkin (dom?), mutten oikein tiedä, mistä random mies sitten tykkäisi että mitä käsketään. En ole millään lailla sm/sd-maailmassa siis mukana. Kai idea kuitenkin on, että myös ns sub nauttii?
Mistä olet löytänyt hyviä chat / tms-paikkoja?
Ihana..Kiihotutko siitä paljonki.Tekee miehes sulle mitää runkkaus videoita tai kuvia lähetä..On se vaihtelua välill.Käskeminen.Juu niin on idea.Alux tuolt kik chätistä joku saman henkinen.Ja sitt vaa menox.Aijotko tänää harrastaa seksiä miehenkaa;)M35
Voi hitsi..Miksiköhän hän ei halua?Taidat olla aika seksuaallinen neito?Ois ihana saada kokea se.M35