Kyselkää M35 paikalla
Kommentit (172)
Vierailija kirjoitti:
Oletko kokenut ns. "lypsyn" naisen avustamana? -N38
En oo tainnu.Kerrotko tarkemmin mitä se pitää sisällään?
Vierailija kirjoitti:
Onko seksin alueella mitään, mitä haluaisit kokeilla, muttet syystä tai toisesta ole saanut? Ja jatkan vielä kysymystäni, tuntuuko yhtä hyvältä lopettaa masturbointi ja antaa orgasmin ja sperman vain tulla vai se, että jatkat samalla kun jo lentää?
On toki.Semmoi naamalla istuminen.Ja kahteen reikää yht aikaa.oma b rappuu ja pimppii dildoa.Joskus lopetan just ennen h hetkeä ja annan sperman tulla itsekseen.Välill taas masturboin ihan loppuun asti.Kondoomi käytän välill.Oi tuu sotkua niin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oo tainnu.Kerrotko tarkemmin mitä se pitää sisällään?[/quote
Et oo tosissasi.. ;) -N38
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu nythän mä hokasin.Kyll on itseasiassa tehty ihan käsipelillä.Jonkin verran laitettu liukkarii käsiin (naiselle)Ja miun kyr...Liikkuvat taakse ja alettu runkkaamaa.Sillai ettei olla vedelty esinahkaa edes takas vaan käsi on hoitannu sen.Ja runkattu niin kaun että kaikki spermat on tullu viimestä tippaa.myöten.Ja ratsastamalla ollaa myös tehty sitä.Teetkö itse miehelles usein tota lypsämistä.M35
Et taida nyt ymmärtää näitä juttuja
Vierailija kirjoitti:
Et taida nyt ymmärtää näitä juttuja
Niinkö.Miksen?
Itelläkin toisaalta kokeilematta miehen kasvoille istuminen. 😀 Istuisin heti kun joku pyytäis.
Vierailija kirjoitti:
Itelläkin toisaalta kokeilematta miehen kasvoille istuminen. 😀 Istuisin heti kun joku pyytäis.
Siun pitää pyytää mieheltäs joku kerta.Ett käviskö tämmöi asento.?Siihen viäll jotku kivat halkio pikkarit nam..M35
Ei häntä kiinnosta suuseksi missään muodossa. No se siitä.
Tulitko todellisuudessa hakemaan täältä sivusuhdetta?
Vierailija kirjoitti:
Ei häntä kiinnosta suuseksi missään muodossa. No se siitä.
Tulitko todellisuudessa hakemaan täältä sivusuhdetta?
Outo hän on.Eli hänkää ei varmaa saan sitt.mitää suuseksi juttuja sinulta.?Mikäs sen ihanampaa kuin nuolaista märkää vakao esileikin aikana ja myös siin rakastelun välissä.Kuhan vaa juttu seuraa ainaki..Minkäs ikäinen neito olet?M35
Ei hän halua itselleenkään.
Voi kuule olen sinua vanhempi.
Vierailija kirjoitti:
Ei hän halua itselleenkään.
Voi kuule olen sinua vanhempi.
No johan ny on kumma.Ookkosa yli 50 ?M35.Ny nukkumaa 6 soi kello.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu nythän mä hokasin.Kyll on itseasiassa tehty ihan käsipelillä.Jonkin verran laitettu liukkarii käsiin (naiselle)Ja miun kyr...Liikkuvat taakse ja alettu runkkaamaa.Sillai ettei olla vedelty esinahkaa edes takas vaan käsi on hoitannu sen.Ja runkattu niin kaun että kaikki spermat on tullu viimestä tippaa.myöten.Ja ratsastamalla ollaa myös tehty sitä.Teetkö itse miehelles usein tota lypsämistä.M35
En mä tuota tavallista tarkoittanut. Lypsy on eri juttu. ;) Muutamalle onnistunut tekemään. -N38
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä tuota tavallista tarkoittanut. Lypsy on eri juttu. ;) Muutamalle onnistunut tekemään. -N38
No mä käsitin sen vähän niinku tommoseksi.Onko se että terskan päätä vähän niinku lypsetään?:)Onko miehet tykänny siitä?M35
Lypsy liittyy eturauhaseen! t. vanhempi nainen
Vierailija kirjoitti:
Lypsy liittyy eturauhaseen! t. vanhempi nainen
Tack.Ootko tehny miehelles sitä?M35
Ei hän halua. Tekisin toki. Kiinnostaisi, millainen kokemus se miehelle olisi. Miehilläkin siis monta tapaa saada, kiehtovaa!