Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä aikuinen joka paiskot ulko-oven joka kerta niin kovaa että seinät helisee. Miksi?!?

Vierailija
03.01.2018 |

Asunu nyt seinänaapureina jo toiset nuoret asukkaat. Joka kerta kun tämä pariskunta joko lähtee tai tulee kotiin, niin sulkee oven niin täysillä paiskoen, että ihan säikähtää. Siis mikä hitto noita vaivaa? Itsellä joskus kun ollut partsin ovi auki, niin ovi sulkeutunut kauheella voimalla kiinni, että oikeen nolottaa.

Onks noilla joku ongelma? Ja ei, en kyttäjä. Tuota ääntä ei voi välttää. Alkanut ihan vituttaa, et mikä niitä risoo.

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei näitä oven paiskojia ole ainakaan järellä siunattu. Tullaan kotiin hiljaisuuden jälkeen (klo 22--->) kuin mitkäkin Euroopan omistajat ja latastaan se ovi kovalla voimalla kiinni vähäät välittämästä muista naapureista tai heidän rauhasta. Tämä taitaa olla yleinen tapa mielenterveyden ongelmista kärsivien ihmisten keskuudessa purkaa omaa pahaa oloa, koska ei tuossa mitään järjen hiventä ainakaan ole.

Vierailija
82/84 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ovi kaipasi säätöä, joten ei mennyt kiinni kuin paiskaamalla. Kun säädöt tehty, niin meni kiinni kahvasta vetämällä. Tykkään, että ulko-ovi on lukossa kun olen muualla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä varmaan vaan tyylit eroavat, ei kai se välttämättä sen syvällisempää syytä tarvitse. Omalle puolisolle olen joskus yrittänyt mainita, että ovissa (sisällä) on kahvat siksi, että niitä käytettäisiin. Koska monesti säpsähdän itse illalla/yöllä hereille, kun puoliso vielä käy veskissä jne.. Ovi siis vain runtataan kiinni tai sitten kahvaa käytetään sillain runttaamalla, että ei äänet siitä vähene. 

Lienee selvää, että mitään vaikutusta sanomisillani ei ole ollut. Pidän sitä kyllä vähän itsekkäänä, koska itse yritän liikkua hiljaa, jos toinen on nukkumassa. Tosin puoliso tuskin heräisi, vaikka imuroisin, laulaisin ja juoksentelisin puukengillä ympäri asuntoa samaan aikaan.

Vierailija
84/84 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on omakotitalo. Taloyhtiöelämä on koettu ja oli yhtä helvettiä. En tajua, kuka haluaa asua kerros- tai rivitalossa.