Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä aikuinen joka paiskot ulko-oven joka kerta niin kovaa että seinät helisee. Miksi?!?

Vierailija
03.01.2018 |

Asunu nyt seinänaapureina jo toiset nuoret asukkaat. Joka kerta kun tämä pariskunta joko lähtee tai tulee kotiin, niin sulkee oven niin täysillä paiskoen, että ihan säikähtää. Siis mikä hitto noita vaivaa? Itsellä joskus kun ollut partsin ovi auki, niin ovi sulkeutunut kauheella voimalla kiinni, että oikeen nolottaa.

Onks noilla joku ongelma? Ja ei, en kyttäjä. Tuota ääntä ei voi välttää. Alkanut ihan vituttaa, et mikä niitä risoo.

Kommentit (84)

Vierailija
61/84 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jes! Mahtavaa että tästä on ketju! Ulko-ovien, sekä tietenkin kaapinovien, laatikoiden ja kaiken sellaisen LYÖMINEN kiinni antaa ihmisestä kyllä todella yksinkertaisen kuvan. Mikä hitto siinä on niin vaikeaa PAINAA se ovi tai laatikko sävyisästi kiinni järjettömän PAISKOMISEN sijaan..? Sanomattakin selvää että enemmistö paiskojista on miehiä.

Itselläni naapurina oikein kunnon luolamies jonka tulon kuulee jo ulko-ovelta asti hissittömässä talossamme.. en tiedä itkeäkö vai nauraa kun kuuluu se päivittäinen TÖMPS TÖMPS kun turvakengät PAISKAUTUVAT portaisiin, ja sitten ja asunnon oven ja välioven kiinni PAISKAUTUS. Onneksi talossamme muuten hyvä äänieristys, voin vain kuvitella mitä kaikkea muuta se siellä asunnossaan paiskoo menemään päivän mittaan.

Vierailija
62/84 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oveni on sellainen, että sitä on vaikea saada kiinni paiskaamatta. Joskus kyllä yritän sulkea sen hiljempaa, mutta yleensä se ei onnistu ja siitä tulee vielä enemmän ääntä, kun pitää yrittää moneen kertaan sulkea sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/84 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma isäni, vanhan liiton herrasmies, oli niin huomaavainen naapureitaan kohtaan että sulki aina lähtiessään asunnon oven avainta käyttäen. Eikä kyseessä edes mitenkään kovaa lävähtänyt ovimalli.

Vierailija
64/84 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrostalossa tuskin näin, mutta meidän entinen ulko-ovi rivitaloasunnossamme oli varmaan jotenkin vääntynyt. Otin siitä tiivisteitäkin pois niin, että oveen jäi ihan näkyvä rakokin, mutta siitä huolimatta sitä piti paiskoa mibta kertaa ja vetää olan takaa, että sen sai yöksi lukkoon. Siitä huolimatta välillä talvella aamulla huomasin, että ovi oli yön aikana auennut ja oli pari cm auki. Erityisen ikävästi meidän etuovi on kaiken huipuksi ihan naapurin makkarin vieressä. Välissä on vain meidän keittiökomeron ikkuna. Eipä ollut kiva kun unohti laittaa oven lukkoon illalla aiemmin ja piti hakata sitä kiinni vasta klo 23 tai 24.

Ovi oli myös muuten aivan jätjetön. Sisäpuolelta sen sai auki vain täysillä avaimesta vääntämällä. Koska oli oli niin tiukka, piti repiä toisella kädellä ovea sisäänpäin ja toisella vääntää täysillä avaimesta ovea auki. Sanoin kokouksissakin monta kertaa, että ovi on hengenvaarallinen. Jos itselläkin olisi ollut käsi kipsissä, ei olisi päässyt ulos. Lapset ei myöskään, jos ovi oli lukossa. Edes vanhempani ei saaneet ovea ulkoa avaimella auki kun olivat lapsenlikkana. Vihdoin onneksi juuri kun lapseni meni eka luokalle, taloyhtiöömme hankittiin uudet etuovet. Eihän hän olisi muuten saanut ovea ikinä itse auki. Helppoa itsellekin kun ei tarvi riuhtoa enää ovea.

Vierailija
65/84 |
02.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin naapurina mies joka mennen tullen paiskoo ulko-ovet. Muutenkin ihan nar kkarin oloinen kaveri. Paiskoo myös kaapin ovet ja kolistaa öisinkin. Jotkut on vaan niin kovakouraisia, että kaikki on tehtävä hirveällä kolinalla!

Vierailija
66/84 |
01.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa valittaa Niin monta kertaa kun on tarpeellista, jos ei lopu voi saada häädön!!

Vierailija
67/84 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumankekka että ottaa päähän nämä ovien paiskojat.

Vierailija
68/84 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paiskon ovia kun muuten paiskoen ihmisiä. Tekee hyvää.

Vierailija
69/84 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä tuo niin haittaisi, ellei toinen noista tulisi aina kotiin 22-23, kun alkaa jo rauhoittua nukkuumaanmenoa varten. Sit onkin taas kiva yrittää nukkua tuon jälkeen. Hiton kerrostaloelämä..

Ap

Mulla oli tällainen nuori naapuripariskunta, niillä oli koira. Molemmat paiskoi ovea (joka oli mun makuuhuoneen seinän takana). Käyttivät koiran ulkona illalla 23 ja aamuviideltä.

Vierailija
70/84 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en halua ikinä asua nuorten ihmisten naapurissa,valitettavasti taas muuttanut tuonne huutopuhujakolistelija nuori joka pitää 1000 kertaa pahempaa ääntä yhdessä sen poikaystävänsä kanssa jos sattuvat yhtäaikaa olemaan sen kämpillä, joka toinen tai kolmas yö toi likka valvottaa,valitukset ei oo auttanut ja ruvennut nyt aggressiivisemmin kolistelemaan ja tietenkin paiskoo oveakin tuhannen pommin voimalla.

Vierailija
71/84 |
09.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jumankekka että ottaa päähän nämä ovien paiskojat.

Plus kolistelijat ja huutopuhujat iltamyöhäisestä aamuyöhön

Vierailija
72/84 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oveni on sellainen, että sitä on vaikea saada kiinni paiskaamatta. Joskus kyllä yritän sulkea sen hiljempaa, mutta yleensä se ei onnistu ja siitä tulee vielä enemmän ääntä, kun pitää yrittää moneen kertaan sulkea sitä.

Eikö voi sulkea avaimella?

Vierailija
73/84 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen tuollainen paiskoja, en tee sitä tahallani, olen vaan jotenkin sellainen, että teen kaikki aina täysillä, myös ovien avaamiset ja sulkemiset. Olen saanut tästä palautetta ja yritän olla varovaisempi, varsinkin tilanteissa ja paikoissa, jossa tiedän aiheuttavani melua, joka voi häiritä, mutta joskus vaan olen niin ajatuksissani, että en muista. Mutta teen parhaani, enkä tosiaankaan pane pahakseni, jos minulle asiasta asiallisesti huomautetaan, se aina auttaa ainakin vähäksi aikaa pitämään taas mielessä sen, että ei saa meluta. 

Vierailija
74/84 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrostalossa tuskin näin, mutta meidän entinen ulko-ovi rivitaloasunnossamme oli varmaan jotenkin vääntynyt. Otin siitä tiivisteitäkin pois niin, että oveen jäi ihan näkyvä rakokin, mutta siitä huolimatta sitä piti paiskoa mibta kertaa ja vetää olan takaa, että sen sai yöksi lukkoon. Siitä huolimatta välillä talvella aamulla huomasin, että ovi oli yön aikana auennut ja oli pari cm auki. Erityisen ikävästi meidän etuovi on kaiken huipuksi ihan naapurin makkarin vieressä. Välissä on vain meidän keittiökomeron ikkuna. Eipä ollut kiva kun unohti laittaa oven lukkoon illalla aiemmin ja piti hakata sitä kiinni vasta klo 23 tai 24.

Ovi oli myös muuten aivan jätjetön. Sisäpuolelta sen sai auki vain täysillä avaimesta vääntämällä. Koska oli oli niin tiukka, piti repiä toisella kädellä ovea sisäänpäin ja toisella vääntää täysillä avaimesta ovea auki. Sanoin kokouksissakin monta kertaa, että ovi on hengenvaarallinen. Jos itselläkin olisi ollut käsi kipsissä, ei olisi päässyt ulos. Lapset ei myöskään, jos ovi oli lukossa. Edes vanhempani ei saaneet ovea ulkoa avaimella auki kun olivat lapsenlikkana. Vihdoin onneksi juuri kun lapseni meni eka luokalle, taloyhtiöömme hankittiin uudet etuovet. Eihän hän olisi muuten saanut ovea ikinä itse auki. Helppoa itsellekin kun ei tarvi riuhtoa enää ovea.

öö, ei sitten tullut mieleen siirtää lukon vastarutaa ulospäin? tai pyytää huoltoa se tekemään jos itse ei pysty

Vierailija
75/84 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"vastarautaa" ei rutaa...

Vierailija
76/84 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli ekana vaan yksi oven paiskoja, kunnes toinen provosoitui kun ei lopettanut , ja alkoi hänkin paiskomaan. Ketjureaktiona kahden paiskaajan lisäksi kolmaskin paiskoo kiusallaan. Todella ärsyttävää ja rappu on kolmekerroksinen missä on kolme ovea joka kerroksessa niin jokaisen paiskarin paiskaaminen kuuluu ylös asti kunnolla.

Vierailija
77/84 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan narsistit paiskovat ovia, he eivät välitä muista ja osoittava tyytymättömyyttä elämäänsä häiriköimällä muita.

Vierailija
78/84 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kerrostalossa on ovenpaiskojaperhe. Äiti lähtiessään heittää oven kiinni ja takaisin tullessaan sama juttu. Nyt niiden poika tekee samaa. Tyttö hyppii tasajalkaa rapussa tai juoksee tömistellen edestakaisin. Asun toisella puolella heistä. Yllätys yllätys heidän alapuolen naapurit vaihtuu tiuhaan.

Joku kävi heille vuoden siis vuoden joka päivä huutamassa metelöinnistä. Eikä auttanut mitään. Aikuinen perheenäiti löi oven vielä useammin kovaa kiinni. Hypähdän säikähdyksestä niitä pamautuksia, kun muuten on hiljainen talo. Miksi halutaan tahallaan häiritä muita? Onko rouva landelta kotoisin??

Vierailija
79/84 |
10.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittiön kaappien ja laatikoiden paiskojat ja samalla blenderin huudattajat ovat poikkeuksetta todella lapsellisia aikuisia. Siinä välissä norsutömistelyä niin, että kaikki tietävät Suuren Persoonan olevan kotona.

Jos ei tuo kohta lopu, teen valituksen ja vaikka toisenkin, mikäli alkavat kostamaan. Vilkutan ikkunasta, kun saavat lähtöpassit.

Vierailija
80/84 |
15.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yleinen naapurikommunikaation tyyli nykyään. Itse kuuntelin tähän nykyiseen helvettiin muutettuani muutaman kuukauden kiltisti kaikenmaailman jytinää ha pauketta. Nykyään rykäisen ulko-oven niin kovaa aina kiinni että hyvä ettei jää kahva käteen. Asunnossa liikun tasajalkaa ja potkin sekä hakkaan seiniä kumpaankin naapurin. Samaa tekee täällä muutkin. Olkaa niin helvetin hyvä vaan!!!