Mua suututtaa hoitolasten vanhemmat!
Aina sama juttu,kun joku pyhä edessä! Käydään kaupoissa,pesetetään auto tai muuten vaan lorvitaan jossain,eikä taatusti tulla hakemaan lapsia " liian aikaisin" perheet ne on hoitajillakin ja samanlailla kaupassa käynnit edessä!
Kommentit (72)
Vierailija:
pk:n että pph:n säännöissä on että lapset haetaan kun työt loppuu ja piste! Eikä suinkaan käydä kaupassa ja ties missä. Tiedoksi teillekin! Ääliöt.
paskat on
t: LTO joka ei näe mitään pahaa siinä, että jos työpäivä kestää 17.00 niin siihen asti ollaan töissä ja jos menee yli siitä saa korvauksen.
sama se mulle mitä vahemmat siihen asti tekee
Mulla on omatkin lapset, ja oma perhe. Jos kävisi niin, että vanhemmat alkaisivat tahallaan myöhästelemään niin taatusti antaisin palautetta. Onneksi meidän pph:n ohjaaja on tiukka täti, ei noin vaan kukaan hypi nenille. T:pph joka tekee joka päivä 10 tuntia töitä!
ja he hoitavat kuitenkin teidän lapsianne! T. pph joka vittuuksissaan syöttää kullanmurullesi ensi viikolla pelkkää keitettyä makaroonia ja taatusti joka päivä!
" lapset ovat hoidossa VAIN SILLOIN KUN OLETTE TÖISSÄ! Ei omien asioidenhoidon aikana!!!"
Onhan niitäkin jotka kärsivät esim. masennusta tai jotain ja lapset ovat hoidossa kun äiti lataa akkujaan.
Mä saatan päästä joskus tunnin aikaisemmin töistä, ja tasan tarkkaan hoidan ensin kauppakäynnin ja sitten haen lapseni ja näin pääsen loppuillan keskittymään rauhassa lapsen kanssa oloon. Meidän lapsi on päivän jälkeen väsynyt ja haluaa kodin rauhaa. En raahaa häntä pakolla kauppaan hikoilemaan jos vain pääsen itse aikaisemmin töistä.
Kauppareissuun menee vain hetki kun käyn yksin. Lapsen kanssa siihen menee paljon kauemmin.
joka päivä yli maksetun kulukorvauksen koska se ei riitä terveelliseen ruokaan...
ja vielä tuolla pääsiäisruuhkassa!!! Meidän entinen perhepäivähoitaja raahasi hoitolapsia ympäri kaupunkia mukanaan ja hoiti omia asioitaan. Kävivät shoppailemassa, postissa, poliisilaitoksella ja millon missäkin ja se otti kyllä päähän kun enhän itsekään työaikana hoida asioitani. No toi ei ehkä kuulunu tähän ketjuun mutta kerroinpa kuitenkin.
Kahdelta syövät välipalan tarhassa joten parempi mennä sen jälkeen. Ei tulis mieleenkään antaa olla viiteen asti tarhassa, muutenkin on niin lyhyet arki-illat.
jos pph:n on käytävä esim, pankissa, tai jossain mikä menee kiinni virastoaikaan, niin on aivan sallittua ja oikeutettua että sen voi hoitaa pois alta. Sitä kun ei tapahdu koko ajan. Itsepähän viette lapsenne pph:lle... sehän on kodinomaista hoitoa, eikä suinkaan tarkoita sitä että pph ei voi muuta tehdä kuin nyhrätä teidän kullanmurujen kanssa.
sinä taidat kanssa olla niitä hoitajia jotka hoitaa vaan sen vuoksi kun ei viitsi mennä töihin ja haluaa olla kotona. Niitä riittää! Luulee pääsevänsä helpolla kun ottaa kakaroita kotiinsa ja saa siitä rahaa. kaikki yksityiset taitavat olla sellaisia
ymmärrän jos tarvitsee virastoissa käydä mutta entäs se kun käytiin tytön kanssa Marimekon liikkeessä ja hän sanoi käyneensä siellä ennenkin hoitajansa kanssa. Sitä asiaahan ei voi hoitaa työajan ulkopuolella. Perhepäivähoitajalla pidin tyttöä sen vuoksi kun kaupungilla ei ollut antaa muuta paikkaa ja enkä todellakaan olisi vienyt lasta sellaiselle jos ei olisi ollut pakko. Samainen hoitaja antoi myös makkaraa yleenä kolme päivää viikossa että siinäpä todella sitä kodin omaista hoitoa
Ja sinä taidat olla yksi niitä äitejä jotka eivät viitsi itse hoitaa lapsiaan, vaan vievät ne muille hoidettavaksi. Niitä riittää!!
Pääsee helpolla kun ei tarvi kuunnella lastaan koko päivää, saati sitten viedä kauppaan mukaan.
Vierailija:
sinä taidat kanssa olla niitä hoitajia jotka hoitaa vaan sen vuoksi kun ei viitsi mennä töihin ja haluaa olla kotona. Niitä riittää! Luulee pääsevänsä helpolla kun ottaa kakaroita kotiinsa ja saa siitä rahaa. kaikki yksityiset taitavat olla sellaisia
Mun mielestä se on moraalisesti väärin, koska näihin paikkoihin pääsee muutoinkin.
JOKA voi vahtia niitä ajoissa haettuja lapsia sillä aikaa kun itse käyt kaupassa/kuntosalilla.
huonot ja hyvät puolensa. Minusta parempi tehdä raskaat kauppareissut ennen kuin hakee lapset, niin sitten ei tarvitse täältä lukea, miten taas raahattiin väsyneitä lapsia kaupassa jne.....
No joskus oon hoitajan pyynnöstä mennyt käymään kaupassa jos oon sattunu pääseen siihen aikaan kun muksu nukkuu.
jos se asia niin harmittaa, niin kannattaisko vaihtaa työhön, jossa ei tarvitse hoitaa myöhään iltapäivään lapsia, että pääsee itsekin ajoissa kauppaan. Perhepäivähoitajan työhön kuuluu se, että lapset haetaan muiden ihmisten työpäivän jälkeen.
on teidän muksulla siellä varmaan kiva olla viimeisten joukossa,kun ei ikinä itse ole se,joka saisi lähteä aikaisemmin! Itse haen lapset aina töistä suoraan vaikka pääsisinkin itse aikaisin,koska HALUAN olla lasteni kanssa!
mieltä ilahduttamaan ja hakemaan sen takia aikaisemmin, jos menoja on. EIhän muistakaan töistä voi lähteä klo. 14, jos on työaikaa klo 17 asti tai jos joku projekti on kesken ( jos ei ole työaikoja)
päiväkodissa on hoidossa 9 kk:n ikäinen tyttö,jonka hoito-aika on 7-17. Vanhemmat olivat talvilomalla viikon ja silti toivat tytöt joka päivä hoitoon koko päiväksi! Hakiessaan sitten kertoivat iloisesti kuinka ovat tänään vaihtaneet olkkarin järjestystä ja miettivät kuinka mahtaakaan tyttö olla siitä ihmeissään! Silloin kyllä pisti vihaksi ja nimeenomaan lapsen puolesta!!!!!!!!!!!!!