Vaimo pettänyt vuoden aikana viiden eri miehen kanssa
Kuten otsikosta käy ilmi, voitte arvata, että on vähän hermo kireenä. Kaikki paljastui kerralla .Pari näistä vielä aikalailla lähipiiristä. Ei taida terapiat auttaa? Oiskos asiallisia neuvoja?
Kommentit (59)
feministi Eirasta kirjoitti:
Jos oot ollu toksisesti maskuliininen alistajasika, ja nainen on hakenut epätoivoisena turvaa ja lohtua vieraista miehistä. Ei tämäkään ole pois suljettu skenaario. Nyt on vain miehen versio tapahtuneesta. Pitäisi päästä kuulemaan myös naista. Aina kuitenkin asiat ovat monimutkaisempia, eivätkä miehet todellakaan voi tietää, miltä naisesta saattaa heikkona hetkenä tuntua.
Jooh, vian on tietysti oltava aina miehessä, mitäpä muuta täällä voisi odottaa. "Pitäisi päästä kuulemaan myös miestä" on lause, jota ei ole vielä naisten valitusketjuissa nähty.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän daamin, joka petti aviomiestään enemmän kuin pari kertaa. Usean eri tyypin kanssa. Daami lähti työpaikastaankin, koska siellä maannut parinkin eri miehen kanssa. Lopulta tää pariskunta kyllä jatkoi yhdessä, mutta joutui lähtemään ulkomaille, pakenemaan häpeäänsä varmaan😂tälle daamille nauraa edelleenkin aika moni mies;miten joku voi olla niin helppo. En itse miehenä kattelis moista helpponakki-eukkoa.
Miksi sanot helppo tai helpponakki? Ihan niin kuin sänkyynmenossa olisi kyse jostain pelistä, johon halukkaat olisivat jotenkin huijattavissa tai höynäytettävissä. Kyseessä on ymmärtääkseni libido, joka seksiin ihmiset useimmiten ajaa. Kaikki seuraavat omia viettejään tai halujaan ja tekevät tietoisen ratkaisun joko panna tai ei. Minusta on vähättelevää sanoa ketään helpoksi. Paremminkin tuollaiset seksiäharrastavat yksilöt tekevät maailmasta hieman paremman paikan. Inhimillistä lämpöä ei jaeta koskaan liikaa.
Pettämistä en kyllä hyväksy. (Lähti vähän sivuraiteella.)
Oliko teillä suojaamatonta seksiä näiden suhteiden aikana ja oliko teillä edes seksiä?
Viisi eri miestä on osoitus sellaisesta piittaamattomuudesta tunteitasi kohtaan, etten usko muun kuin eron olevan mahdollista. Neuvoja? Älä ala juomaan vaan puhu asiasta jollekulle, tarvittaessa terapeutille. Käy lenkillä. Sielläkin asia saattaa tulla mieleen ja tuntuu ettei paha olo mene pois ikinä mutta kyllä se muutamassa kuukaudessa alkaa hiipua.
Ja nyt on vasta vuoden kolmas päivä...
Vai mikä päivä se Porvoossa?
Tunnustiko? Vai miten sait tietää?
Ei kannata yrittää jatkaa. Eihän tuollaiseen ihmiseen voi enää ikinä luottaa. Parempi varmasti lähteä omilleen ja antaa hänen mennä minne menee. Ja kun joku jo täällä ehti tuomita aloituksen provoksi, niin näissä vastauksissa sitä vasta provotaankin. Tahallaan halutaan kiertää veistä haavassa, olla muka nokkelia ja annetaan tuomioita. Osa vastaajista nousee jopa jonkinlaiselle jalustalle kertomaan tuomioitaan. Olette tympeitä.
Kiitos palautteesta.
Totuus paljastuu usein, jos et ole tyhmä, olet kekseliäs ja sulla on aikaa.
Muille saman kokeneille vinkiksi: EI KANNATA VETÄÄ VIINAA SURUUNSA, kokeilin (saattais tulla tehtyä tuhmia tyhmyyksiä). Eikä se helpota, vaan pahentaa oloa. Nyt on korkki kiinni ja pysyy. Treeni maistuu, auttaa unettomuuteen. Onneksi mulla on helvetin hyviä kavereita ja koira, joille puhua. Kai tästä jotenkin selvitään.
T: Melko tavallinen suomalainen petetty mies
En kykenisi itse enää kyllä luottamaan. Ehkä yhden hairahduksen voisin jotenkuten keskustella läpi, mutta viisi? Hän on tainnut mennä jo eteenpäin, unohti vain kertoa sinulle...
Täällä olis ho**n naama muotoiltu uudelleen tuollaisen tiedon jälk.
Jos joku epäili, että tarina ei ole tosi, niin on se. Todellisuus on tarua ihmeelisempää. Jos kaverisi kertovat sinulle joskus vastaavasta tilanteesta, sitä on erittäin vaikea itse samaistua tilanteeseen, ellei itse ole kokenut vastaavaa.
Vierailija kirjoitti:
Tiedän daamin, joka petti aviomiestään enemmän kuin pari kertaa. Usean eri tyypin kanssa. Daami lähti työpaikastaankin, koska siellä maannut parinkin eri miehen kanssa. Lopulta tää pariskunta kyllä jatkoi yhdessä, mutta joutui lähtemään ulkomaille, pakenemaan häpeäänsä varmaan😂tälle daamille nauraa edelleenkin aika moni mies;miten joku voi olla niin helppo. En itse miehenä kattelis moista helpponakki-eukkoa.
Minäpä tunnen Pudasjärvellä asuvan miehen, joka kulkee vieraissa sen kun ehtii. On yhdistystoiminnassa mukana ja seuraamme sen touhuja. Aina on eri eukko. Annoin sen ilmi vaimolleen, mutta vaimo on vissiin umpityhmä, kun liitto vain jatkuu. 😉😊😋
Ei varmaan sitten ole mikään lähes satakiloinen tursas ainakaan..
Vierailija kirjoitti:
Olisit ollut rutisematta, tehnyt kotityöt ja antanut kullia aina kun vaimo on halunnut. Ja lopeta se lompakkoloisiminen, heti! Mene töihin, vätys!
Juu, tasapuolisuuden nimissä, samat säännöt!
Miten voi olla hyviä kavereita, jos on pannu vaimoa vai siis täh? Vai isääkö se pani. Mun mielipide on, että jos ei olla naimisissa ja ollaan vielä kovin nuoria, niin sellaista sattuu, mut avioliitossa ei enää pitäis sattua.
Vierailija kirjoitti:
Miten voi olla hyviä kavereita, jos on pannu vaimoa vai siis täh?
Miten se vaimon paneminen siihen kaveruuteen liittyy?
Petetty kirjoitti:
Kuten otsikosta käy ilmi, voitte arvata, että on vähän hermo kireenä. Kaikki paljastui kerralla .Pari näistä vielä aikalailla lähipiiristä. Ei taida terapiat auttaa? Oiskos asiallisia neuvoja?
Jos yhtään lohduttaa, niin mun muija on pettänyt mun parhaan ystävän kanssa yli vuoden. Nyt ku kaikkea mitä on tapahtunut heidän välillään mitä en ikinä voinut edes kuvitella, niin kun yhdistelen tätä palapeliä voit kuvitella kuinka dorka olo on. Jäivät kiinni mökkireissulla, kun minun työkaveri oli tankannut autoa ja nähnyt minun puolisoni mun frendin kansssa käsi kädessä. Paska zägä noille. Muija sano et lähtee työmatkalle ja sit kysyin frendiltäni et pitäskö tehdä jotain ja käydää jossain.. Ei päässyt kun oli menossa sukulaisten luo lappiin viikoksi. No ei ollut työreissua ja eikä sukulointia lapissa. Se siitä ystävyydestä ja parisuhteesta. Muille frendeille kun kerroin eron syyn, niin eipä noilla kahella montaa kaveria jääny. Hyvin on ihmiset poistanu kavereista facessa noi kaks kusipäätä.
Vierailija kirjoitti:
Petetty kirjoitti:
Jos yhtään lohduttaa, niin mun muija on pettänyt mun parhaan ystävän kanssa yli vuoden. Nyt ku kaikkea mitä on tapahtunut heidän välillään mitä en ikinä voinut edes kuvitella, niin kun yhdistelen tätä palapeliä voit kuvitella kuinka dorka olo on. Jäivät kiinni mökkireissulla, kun minun työkaveri oli tankannut autoa ja nähnyt minun puolisoni mun frendin kansssa käsi kädessä. Paska zägä noille. Muija sano et lähtee työmatkalle ja sit kysyin frendiltäni et pitäskö tehdä jotain ja käydää jossain.. Ei päässyt kun oli menossa sukulaisten luo lappiin viikoksi. No ei ollut työreissua ja eikä sukulointia lapissa. Se siitä ystävyydestä ja parisuhteesta. Muille frendeille kun kerroin eron syyn, niin eipä noilla kahella montaa kaveria jääny. Hyvin on ihmiset poistanu kavereista facessa noi kaks kusipäätä.
Kaltaisesi "miehet" aiheuttavat minussa häpeää sukupuoltani kohtaan.
Eikö jumalauta "Bros b4 ho's" tarkoita sinulle *yhtään* mitään??