Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juhana Vartiainen: "Jos paikkakunnallla ei ole työtä, pitää muuttaa työn perässä pois"

Vierailija
03.01.2018 |

http://www.iltalehti.fi/politiikka/201801032200642336_pi.shtml

Lähdenkö minä työn perään länteen, mies itään? Entä erityislapsi, jolle on juuri saatu terapiat, tukiperhe, kuntoutus ym. Miten ikääntyneet vanhemmat, jotka tarvitsevat nyt läheisiään enemmän kuin koskaan?

Eihän ihminen elä tyhjiössä. Loppupeleissä läheiset merkitsevät enemmän kuin mikään työ. Sureeko ihminen
kuolinvuoteellaan, ettei tehnyt enemmän työtä?

Kommentit (383)

Vierailija
1/383 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Voi vitun Vartiainen.

Vierailija
2/383 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maaseutu tyhjäksi vain. Mitähän Kepu sanoo tähän malliin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/383 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sana koskee varmaan myös sopeutumiseläkettä nauttivia ex-kansanedustajia?????? Miten olisi aktiivimalli myäs heille???? Allekirjoittakaa ex kansanedustajien sopeutumiseläkkeen poistoa vaativa kansalaisaloite

Vierailija
4/383 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...Voi vitun Vartiainen.

Torkkupeitto-juhana unohti sanoa ettei koske Kokoomuksen ex-ministereitä, kuten Linden, Holmlind.

Ne voi nostaa 5000€ "sopeuttamiseläkettä", vaikka eivät muuta työn perässä.

Vartiainen tikunnokkaan.

Vierailija
5/383 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhana Vartiainen on se mies joka nukkuu päiväunia työpaikallaan. Näkee varmaan unissaan näitä juttuja, mitä sitten laukoo julkisuudessa.

Vierailija
6/383 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo kerran muuttanut 700 km. Taakse jäi elämä. Olen asunut 20 vuotta uudella paikkakunnalla, mutta olen aina orpo piru. Pohjaton ikävä vaivaa. Ei se aina ole niin helppoa. Saattaa tulla sisimmältään rikkinäisiä ihmisiä.

Vierailija
7/383 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo heti kun Vartiaiska saa Lindenin ja Holmlundin töihin ilman eläkettä, mä voin muuttaa vaikka Marsiin.

Vierailija
8/383 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeiltu on tuota muuttoa pätkätöiden perässä. 20 vuotta. Ulkomaillakin käyty töitä etsimässä. Nyt nelikymppisenä pienten lasten kanssa ei enää yhtään muuttoa vähään aikaan. Lapsilla on ystävät ja hyvä koulu ja päiväkoti. Vartiainen taitaa olla piru. Ihmiseltä ei hän vaikuta lainkaan mielipiteidensä puolesta.

Mitään säästöjä ei jäänyt vaan jatkuva muuttaminen veti +-0.

Elkää muuttako vuoden pätkien perässä. Ei kannata.

Tilanne on vaan se ettei töitä ole ja jos töitä on niin palkka on sellaista ettei kannata alistua.

Muuten ne palkat ei koskaan nouse. Toivottavasti maahanmuuttajatkin pysyy linjassa ja töihin ei alistuta huonolla palkalla. Pidetään koko kansan lakko päällä näitä perkeleitä vastaan.

Vierailija
9/383 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko tämä jo kymmenes aloitus samasta puheenvuorosta?

Vierailija
10/383 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan varmasti muutan 800km nykyiseltä paikkakunnalta pätkätyön perään! Juu, ehken sittenkään.

Mulla on työkkäriin perjantaina aika, voisin kysyä että mihin ohjaajani mua on työntämässä!

Vierailija
11/383 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaarikin kävi -70luvulla ruotsissa töissä ja -70 luvun lopusta -90luvun alkuun venäjällä.

Vierailija
12/383 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhana on oikeassa. Kateelliset kaakattaa, tehkää itse perässä jne.

Vierailija
13/383 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kerran muuttanut 300 kilsaa, eihän tarvitse uudestaan muuttaa? Nimittäin siinä on riski että palaa lähtöpisteeseen, ja sehän olisi yhtä kuin ei olisi muuttanut lainkaan, vai mitä Juhana V.?

Vierailija
14/383 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään ymmärrä, mihin lapset laitetaan? Pitääkö hakea virallista eroa puolisostaan niin on oikeutettu asumistukeen?

Vierailija
15/383 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas kapea näkökulma, nimittäin että pitäisi muuttaa jonkun TYÖN perässä?

Ihmisen elämässä on aikast paljon muutakin, kuin se puuttuva työ tai sen perässä ruikuttaminen, eikös.

Monilla on työssä käyvä puoliso ja liuta muksuja vierellään. Voi olla se tilanne, että omat vanhemmat alkavat olla vanhoja ja avun tarpeessa, kun hoivakoti ei ole vielä ajankohtainen. On ehkä muodostunut ystäväpiiri ja ellei itsellä niin lapsilla ja harrastukset.

Siinä tilanteessa työtön pyllistää näille naurettaville ajatuksille ja kärsii tukeansa leikkauksen. Kaikilla ei vain ole mahdollisuuksia muuttaa. Jo 70-90km yhdenmittainen työmatka ilman autoa elävälle on aikaimoinen matka kuljettavaksi. Jollain rahalla sitä autoakin pitäisi huoltaa. Ja kulkevatko julkiset ihan joka paikkaan? Eipä ei.

Vierailija
16/383 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka näitä moralisoijia jaksaa kuunnella? Minä teen mitä huvittaa, menköön Vartiainen ite töihin saatana.

Vierailija
17/383 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhanalla on huono omatunto omista torkuistaan ja purkaa sitä tällä tavalla.

Vierailija
18/383 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juhanalla on huono omatunto omista torkuistaan ja purkaa sitä tällä tavalla.

Vaikuttaa vähän siltä ettei Juhanalla ja Kokoomuksella ole omatuntoa laisinkaan.

Vierailija
19/383 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisi edes vähän uskottavuutta, jos Juhana itse ei näyttäisi sellaiselta työssääntorkkujalta jolla on aina puoliksi syöty hampurilainen jemmassa takintaskussa.

Vierailija
20/383 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipilän kunniavieraat kyllä nopean maakuntakierroksen kautta kyllä siten tungetsivat sitten Helsinkiin mistä sitten muillekkin oppia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä