Miehen kanssa yhteinen viikonloppu - appivanhemmat mukana
Johan tuli riita miehen kanssa.
Ollaan suunniteltu jo pitemmän aikaa että lähdetään viikonlopuks Tallinnaan. Nyt on varattu matkat ja hotelli, ja yllätys yllätys, miehen vanhemmat nyt otti samat laivamatkat mutta eri hotellin sentään (koska mies ei kertonut meidän hotellia).
Ehdottivat tietenkin että mennään samalla kyydillä, me mentäis siis heidän kyytiin. Matkaa n.400km/suunta. Minä en millään haluais ja mies ei sitä ymmärrä. Sanoin myös etten aio heidän kanssaan siellä perillä aikaani viettää koska halusin nimenomaan että viikonloppu olisi meidän yhteinen. Mies taas ei ymmärrä miksei voitais yhdessä käydä syömässä tai oluella. Raivostuttavaa!
Eikä tässäkään olis mitään jos nämä appivanhemmat asuisi eri paikkakunnalla, mutta samassa kaupungissa ollaan ja mies heidän kanssaan tekemisissä lähes päivittäin.
Että semmosta.
Olisko kiva reissu teidän mielestä?
Kommentit (147)
Alkup. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidä edes puolesi siinä, että olette maissa kaksin. Sehän on teidän kahden matka.
Laivamatkatkin ollaan varmaan kimpassa, koska "sehän on vaan pari tuntia suuntaansa, herran jumala! Eikö se nyt oo vähän typerää että viereisissä pöydissä istutaan?!" Sanoi mies.
Anna niiden kolmen jäädä istuskelemaan ja kiertele itseksesi laivalla, ei sitä ole pakko töröttää koko kahta tuntia yhdessä pöydässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahaan paikkaan ap on joutunut. Voisiko tämän kerran yrittää hoitaa fiksusti niin, että automatka yhdessä ja tarjoudut maksamaan polttoaineesta osan? Reissun jälkeen taas sitten miehen kanssa kaksin keskustelu, kuinka pahalta sinusta tuntui, kun ette saaneetkaan olla kaksin.
Miksi pitäisi vielä yksi kerta kärsiä? Ja entä se, että miehellä ei selvästi ole mitään halua viettää kahdenkeskistä aikaa? Kannattaako sellaista suhdetta enää yksin ylläpitää?
No, ehkä kerran ap vielä kestää..? Suhteessa voi olla paljon hyvää, ettei ap ole vielä valmis päätökseen. Varsinkin, jo eivät lapsia halua.
Vierailija kirjoitti:
Anna niiden kolmen jäädä istuskelemaan ja kiertele itseksesi laivalla, ei sitä ole pakko töröttää koko kahta tuntia yhdessä pöydässä.
Mä tekisin näin jos mies ei suostu olemaan kahdestaan. Olkoon sitten keskenään rakkaiden vanhempiensa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä tekisin näin jos mies ei suostu olemaan kahdestaan. Olkoon sitten keskenään rakkaiden vanhempiensa kanssa.
... loppuelämänsä 😉
Vierailija kirjoitti:
Juuri tapasin erään porukan jossa oli yli 30 jäsentä. He matkustavat aina porukalla ja hauskaa näytti olevan. Lapsillakin on matkalla serkut seuranaan ja mummot ja vaarit hoitajina. Silloin kun omat lapseni olivat pieniä matkustelimme paljon niin että äitini oli mukana. Äitimuori halusi itse myös maksaa matkansa. No, itse en tuppautuisi lasteni perheisiin kutsumatta. Ajat ovat muuttuneet eivätkä ihmiset enää ole niin läheisiä keskenään.
30 hengen seurueessa matkalla? Kuulostaa kyllä sairaalta. Vaikea ymmärtää tuollaisten ihmisten mielenmaisemaa.
Minä ja mieheni otamme oikein mielellämme lapsemme ja heidän puolisonsa mukaan MEIDÄN matkoillemme.
Suomeksi: miehesi ei kunnioita sinua eikä ole vielä katkaissut napanuoraa vanhempiinsa. Itse hiipuisin pikkuhiljaa tuollaisesta suhteesta veks ja toivoisin seuraavaksi kohtaavani miehen joka on jo aidosti itsenäistynyt äitinstä esiliinanhelmoista.