Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pyysin miestäni luopumaan naispuolisesta ystävästään sillä

Vierailija
03.01.2018 |

Testasin vaan mitä hän vastaa. Hän vastasi vihaisena no 'sinä lähdet sitten, minä en sannasta luovu'. Eli hän olisi valmis luopumaan meidän parisuhteesta mieluummin kuin menettäisi ystävänsä sannan. Miten pystyn olemaan parisuhteessa jos naispuolinen ystävä on hänelle tärkeämpi? En tietenkään pakota häntä luopumaan ystävästään, mutta vastaus oli niin loukkaava että itse en tiedä haluanko jatkaa Tässä suhteessa enää. Mieheni kyllä rakastaa minua ja tiedän tämän olevan meille molemmille kova paikka jos ero nyt tulee. Mieheni on sanonut minulle joskus, että jos menettäisi minut niin ei jaksaisi enää opiskella eikä käydä töissä sillä hän masentuisi niin paljon jos menettäisi minut. (tuosta sanomisesta on aikaa kuukausi).

Kommentit (168)

Vierailija
1/168 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko te 15-vuotiaita, vai onko teillä vaan henkinen kehitys pysähtynyt jossain vaiheessa?

Vierailija
2/168 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko asiasta keskusteleminen ihan poissuljettu vaihtoehto...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/168 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tollanen testaaminen on ensinnäkin lapsellista, niin en ihmettele että mies luopuisi mieluummin sinusta

Vierailija
4/168 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä et nyt näe laajaa kuvaa. Sä läpällä pyysit miestäsi luopumaan elämäntavastaan ja ystävästään ja olet loukkaantunut vastauksesta, jonka jokainen täysjärkinen ihminen ois antanut.

Vierailija
5/168 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kuitenkaan itse ole valmis luopumaan miehestä? Itse olen ollut vähän vastaavassa tilanteessa, että miehellä alkoi mennä hommat överiksi. Totesin (en testannut vaan olin tosissani), että hänellä saa olla mitä tahansa ystäviä ja vaikka kuinka paljon ja vaikka kuinka kivaa heidän kanssaan, mutta jos hän ei pysty hoitamaan sitä niin, että minulla olisi samalla hyvä, turvallinen, arvostettu ja rakastettu olo, minä lähden. 

Vierailija
6/168 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävät on korvaamattomia, uusia panoja saa aina.

Vierailija
7/168 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kumppani ei vaatisi toista luopumaan ystävästään "vain testinä". Ihme kontrollifriikki, toivottavasti mies juoksee ja lujaa.

Vierailija
8/168 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaisin (N) samalla tavalla, jos miesystäväni esittäisi minulle tuollaisen ultimatumin. En siksi, että joku Sakari olisi minulle häntä tärkeämpi vaan siksi, että en voisi olla ihmisen kanssa, joka tekee tuollaisia testejä. Hän ei silloin olisi se ihminen, joksi olen häntä luullut ja johon olen rakastunut.

Vierailija
9/168 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista ei pidä päästää suustaan, johon ei vastausta kestä. Miehiä ja naisia seurustelu kumppanina  tulee ja menee, mutta tosiystävyys on pysyvää.

Vierailija
10/168 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se Rosa Meriläinenkin todennut, että ystävät on tärkeämpiä ja puolisoita tulee ja menee?

Vierailija
11/168 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuulostaa sairaalta. Inhottava testi. Mies suuttui syystä.

Vierailija
12/168 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ajatellut, että miehesi vastaus voi myös olla testi?

Vierailija
13/168 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaisin (N) samalla tavalla, jos miesystäväni esittäisi minulle tuollaisen ultimatumin. En siksi, että joku Sakari olisi minulle häntä tärkeämpi vaan siksi, että en voisi olla ihmisen kanssa, joka tekee tuollaisia testejä. Hän ei silloin olisi se ihminen, joksi olen häntä luullut ja johon olen rakastunut.

Vähän nyt kuitenkin armoa, jos toista on rakastanut. Kuka ei olisi mokannut suhteessa? Mutta jos mokaa jatkuvasti saman asian kanssa niin sitten toki.

Vierailija
14/168 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusshittiä onnettomissa parisuhteissa. Mä en leiki enää sun kanssa, jos sä oot ton kaveri... Kuulostaako ihan viisivuotiaitten jutulta?

Vierailija
15/168 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän nyt kuitenkin armoa, jos toista on rakastanut. Kuka ei olisi mokannut suhteessa? Mutta jos mokaa jatkuvasti saman asian kanssa niin sitten toki.

En kutsuisi tuollaista mokaksi vaan silkaksi tyhmyydeksi.

Vierailija
16/168 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin miehenäsi juoksisin karkuun ja kovaa tuollaisen "testin" jälkeen. Ei ihan tervettä touhua sinulta.

Vierailija
17/168 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kutsuisi tuollaista mokaksi vaan silkaksi tyhmyydeksi.

Ilmeisesti olen joku idioottimagneetti, koska jokaisessa pitkässä suhteessani on mies tehnyt aina jotain tyhmää. 

Vierailija
18/168 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ystävä, rakas sellainen mies joka on avoliitossa. Hän ei ikinä jättäisi minua, mielummin lemppaisi eukkonsa pihalle :D niin syvä kiintymys suhde meillä on ja olemme toistemme parhaat ystävät.  Olleet jo monta vuotta, seksiä ei ole ollut eikä varmaan tule olemaankaan. Tätä ei pilata sillä. Minusta on törkeää jos ap vaatii miestä luopumaan ystävästään, sympatiat täysin miehen puolella :)

Vierailija
19/168 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrettävästi mies kiukustui, jos häntä vaaditaan lopettamaan friends with benefits -suhde.

Vierailija
20/168 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ystävä, rakas sellainen mies joka on avoliitossa. Hän ei ikinä jättäisi minua, mielummin lemppaisi eukkonsa pihalle :D niin syvä kiintymys suhde meillä on ja olemme toistemme parhaat ystävät.  Olleet jo monta vuotta, seksiä ei ole ollut eikä varmaan tule olemaankaan. Tätä ei pilata sillä. Minusta on törkeää jos ap vaatii miestä luopumaan ystävästään, sympatiat täysin miehen puolella :)

Eikö sinusta olisi reilua, että vaimolla olisi mahdollisuus olla miehensä paras ystävä? Kuka sitten on vaimon tuki ja olkapää? Minusta tuo on itsekästä, sori. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi