Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asiattomin kommentti mitä lääkäri/hoitaja on sanonut sinulle?

Vierailija
02.01.2018 |

Itse menin joskus vuosia sitten Terveystaloon psykiatrille, kun oli ollut jo pidemmän aikaa masennusta ja mietin että koska pää sekoaa totaalisesti. Jonkin aikaa kun olin kertonut siinä asioitani niin tämä toteaa että "et sä kyllä masentuneelta vaikuta", viitaten siihen että ulkonäkö ym oli siisti. En muuten varannut toista aikaa.

Outoa että ammattilainen möläyttää noin, vaikka tottakai masennus vaikuttaa niin ettei aina jaksa huolehtia itsestään, mutta olisko ollut parempi että olisin käyttänyt jo pari kuukautta samoja haisevia vaatteita ja hiukset takkupallona? Mitään mahdottoman erikoista mulla ei ollut päällä, vaan ihan perus farkut ja tavallinen musta takki.

Ja kyllähän myös miljonäärijulkkiset tekee itsemurhia, vaikka muiden silmissä niiden elämä on olevinaan täydellistä.

Kommentit (996)

Vierailija
741/996 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ohhoh, kylläpäs se onkin tiukka. Ja vuotaa ihan kunnolla"

Kohdunkaula kierukkaa asennettaessa. Mitä katkerat valaat luulitte 😂😂😂

Teillä menee varmaan koripallo sukkana sisään.

Vierailija
742/996 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävin päivystyksessä alavatsakipujen takia, nuori, kaunis, ulkomaalaistaustainen lääkäri nyrpisti sievää nenäänsä ja sanoi, "Hyi, haissee" oli emätintulehdus

Haiseehan se. Se on diagnostinen kriteeri.

Lääkäri voisi sanoa vaikka että "Havaitsen tulehduksen merkkejä" ja jos potilas pyytää tarkentamaan niin sitten voi sanoa että tulehdukseen viittaava haju. Miksi ilmaista asia tökerösti kun voi olla asiallinen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
743/996 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nasu-75 kirjoitti:

Ala-asteen terveydenhoitaja sanoi vuositarkastuksen yhteydessä, että toi sun selkä on niin mutkalla, että 18-vuotiaana et enää sängystä pääse ylös. Minulla siis lievä skolioosi.

Edelleen reilu 40-kymppisenä selkä on toiminnassa.

No aika outoa on loukkaantua tuollaisesta. Itselläni ei tietääkseni ole skolioosia, mutta tavallista isompi notko on. Onpa hurjaa.

Ei kyll terveydenhoitajan tarvitsisi ala-asteikäistä peloitella tuolla tavalla.

Eikä terveydenhoitajalla edes ole koulutuksensa puolesta oikeutta tehdä tuollaisia prognooseja.

Vierailija
744/996 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä kuolet!

Vierailija
745/996 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävin päivystyksessä alavatsakipujen takia, nuori, kaunis, ulkomaalaistaustainen lääkäri nyrpisti sievää nenäänsä ja sanoi, "Hyi, haissee" oli emätintulehdus

Haiseehan se. Se on diagnostinen kriteeri.

"Hyi, haisee" ei ole asiallinen kommentti, vaikka haju olisi mikä kriteeri.

Vierailija
746/996 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä sanoin kerran psykiatri ole, että haluaisin elää terveellisemmin. Psykiatri kysyi "millä tavalla terveellisemmin", johon minä vastasin, että riittävästi unta, ruokavalio kuntoon, lisää liikuntaa ja tupakka pois. Psykiatri heitti päätään taaksepäin, nauroi ja sanoi "Ei kannata asettaa liian korkeita tavoitteita, ettei pety".

Heitti päätään taaksepäin ja nauroi?!? Luuletko olevasi taitava kirjoittaessasi tällaista keksittyä sheissea tänne?

Olisit kouluttautunut niin ei olisi aikaa Netissä vauhkota!

Vierailija
747/996 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin isossa jalkaleikkauksessa jossa korjattiin luiden asentoo eli useita luita katkottiin ja käännettiin. Tämän lisäksi myös tiettyjä lihaksia pidennettiin (olivat lyhentyneet lihasjäykkyyden takia). Tästä seuras se että jalkaa ei saanu 6 viikkoon liikuttaa itse mitenkään eikä taittaa. Myöskin jalan asettaminen alas oli varsinkin aluksi kiellettyä. 

Sairaalassa ollessani keuhkot jouduttiin kuvaamaan kovan yskän takia, ettei oo tulehdusta yms.

Hoitaja lähti viemään mua pyörätuolissa kuvaushuoneeseen ja olin melko huonossa kunnossa. Lääkepöllyssä vahvoista kipulääkkeistä ja sen lisäks vaivas korkee kuume ja se yskä. Jo matkalla musta oli vähän omituinen kun totes että mikä mulla nyt on. Totesin et on huono olo johon sano et ei sitä muillakaan täällä oo sen helpompaa. No ei siinä mitään, odotettiin. Vihdoin päästiin huoneeseen ja selviää et mun pitäs istua pienelle jakkaralle. Huolestun ja kysyn että mihin mun jalka laitetaan ylös siks aikaa. Röntgenhoitajat alkaa jo miettiin mahdollista järjestelyä siihen kun tää mut kuskannut hoitaja totee et turhaa säätöö, meet siihen nyt vaan. Sanon että pyörryttää ja kysyn et voinko saada apua siirtymiseen. Hoitaja tuhahtaa ja sanoo että hyvä on. Auttaa siihen ja pitelee mun jalkaa. Pyydän viel tässä kohtaa et enkö vois saada jotain tuolia kannattaan mun jalkaa kun ei sais laskee vielä. "Kyllä sä nyt muutaman minuutin jaksat olla, et voi olla niin heikko" ja laskee jalan. Alan huutaan kun syötävä sillä kipu iskee kovaa vaikka onkin ties mitä lääkettä annettu ennen tätä. Äkkiä joku hoitajista pitelee jälleen mun jalkaa ja tuodaan tuoli kannatteleen sitä.

Seuraavana aamuna lääkäri tulee kyseleen vointia ihan ku joka päivä siellä ja kerron et olo alkaa oleen parempi ja et uskon et voisin kotoutua pian. Tää eilinen hoitaja käytävältä tulee huoneeseen ja alkaa selittään kuinka oon uskomattoman vaikee potilas ja että ei oo ennen tavannu yhtä herkkähipiäistä potilasta. Lääkäri kyselee tarkentaakseen ja hoitaja jatkaa kertoen et mitä eilen tapahtu. Jatkaa sanoen et ei mua kotiin voi päästää vielä viikkoon ellen ala karaistuun. Lääkäri totee et tosiaan mun jalkaa ei sais laittaa alas vielä tässä vaiheessa ja että jos niin tekee niin se on kyllä hyvin kivuliasta. Hoitajalla menee luu kurkkuun ja alkaa sanomaan kuinka yritti vaan auttaa ja että olisin silti voinu olla hiljaa vaikka sattukin. 

Sama hoitaja muutenkin käyttäyty musta oudosti mutta toi oli se pahin. 

Vierailija
748/996 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin lääkäriin kun oikea käteni alkoi omituisesti puutua ja lakkasi toimimasta. Pääsin lääkäriin, niin puhekin rupesi hieman sammaltamaan. Typääntyneen oloinen hoitaja totesi ensin, että kannattaisi lopettaa juominen ja tulla ensi kerralla selvinpäin ja oli passittamassa minua ulos, kun tipuin penkiltä tajuttomana lattialle.

Seuraavan kerran heräsin sairaalasta. Syynä veritulpasta johtuava aivohalvaus.

Vierailija
749/996 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena tyttönä hain ensimmäisiä ehkäisypillereitäni. Gynelogi oli jäätävän komea mies, häkeillyn jo siinä kohtaa. Tutkimuksen jälkeen sanoi, että sellainen siisti pieni. Nyt aikuisena naurattaa, mutta ei silloin naurattanut.

Vierailija
750/996 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa miettiä yläpäällä eikä alapäällä jos haluat vielä päästä naimisiin.

Lääkäri sukupuolitautipolilla.

Tuntui pahalta, koska olen joutunut seksuaalisen hyväksikäytön uhriksi.

Vierailija
751/996 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tullut raskaaksi tahtomattani ja epävakaassa elämäntilanteessa enkä tiennyt kenelle olisin uskaltanut asiasta kertoa. Päädyin soittamaan kriisipuhelimeen ja sieltä vastasi hoitaja jonka puheista kuuli selvästi, että on hyvin vahvasti uskovainen ja yritti tuputtaa hengellistä ajatusmaailmaansa minulle. Itkin puhelimeen paniikissa ja kerroin huoleni siitä, että en voi tulla äidiksi vielä, kun sairastan masennusta sekä kroonista sairautta joka tekisi raskaudesta uhkan sekä minulle että sikiölle/vauvalle. Nainen vain toitotti kuinka olen tullut raskaaksi syystä, kuinka kroppani ei olisi pystynyt edes hedelmöittymään jos kerran olisin oikeasti tosi huonossa kunnossa ja että ehkä äitiys muuttaisi ajatusmaailmaani ja auttaisi minua saamaan elämäni raiteilleen. Olin todella järkyttynyt niistä kommenteista ja puhelun jälkeen oloni oli vielä hirveämpi kuin ennen sitä, pääni meni vielä enemmän sekaisin naisen puheista ja koin entistä kovempaa syyllisyyttä abortin harkitsemisesta. Että sellaista kriisiapua.

Vierailija
752/996 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin opiskelijatyttönä gynelle kun epäilin hiivatulehdusta. Sanoin tämän gynellekin, iäkkäälle miehelle. Kun hän alkoi tutkia, huudahti paheksuvasti/inhoten: "no huh, onhan täällä hiivaa ja paljon!"

No, häntä oli varoitettu 😮

Vierailija
753/996 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yein raskaustestin ja laborantti kysyi heti haluanko tehdä abortin.

Vierailija
754/996 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli diagnostisoitu epävakaa persoonallisuus ja kysyin kahdelta eri hoitavalta psykiatrilta, mitä se tarkoittaa. Molempien vastaus oli "Katso googlesta."

Vierailija
755/996 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin   mieshammaslääkärin vastaanotolle vuositarkastukseen.Hammastarkastuksen jälkeen lääkäri totesi: No en kyllä noille hampaillesi mitään tee,mutta kiva sinua on katsella. !!!??Olen nainen. 

Vierailija
756/996 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on pienimpiä peniksiä mitä olen nähnyt.

5cm.

Vierailija
757/996 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin valittamaan kipeää, jumissa olevaa niskaa ja lääkäri tuhahti ylimielisesti että minkäs hän keski-iän krempoille voi, luonnollinen osa elämää! Olin 38-vuotias...

Vierailija
758/996 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menin valittamaan kipeää, jumissa olevaa niskaa ja lääkäri tuhahti ylimielisesti että minkäs hän keski-iän krempoille voi, luonnollinen osa elämää! Olin 38-vuotias...

No, määräsikö tehokasta liikuntaa, buranaa ja kipugeeliä? Tottelitko? Ja miksi tarvitsit lääkäriä siihen?

Vierailija
759/996 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, määräsikö tehokasta liikuntaa, buranaa ja kipugeeliä? Tottelitko? Ja miksi tarvitsit lääkäriä siihen?

Pää ei kääntynyt mihinkään suuntaan ja kipu oli hirveä. Sain liharelaksantteja ja  kehotuksen alkaa uimaan.

Vierailija
760/996 |
10.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä sanoin kerran psykiatri ole, että haluaisin elää terveellisemmin. Psykiatri kysyi "millä tavalla terveellisemmin", johon minä vastasin, että riittävästi unta, ruokavalio kuntoon, lisää liikuntaa ja tupakka pois. Psykiatri heitti päätään taaksepäin, nauroi ja sanoi "Ei kannata asettaa liian korkeita tavoitteita, ettei pety".

Heitti päätään taaksepäin ja nauroi?!? Luuletko olevasi taitava kirjoittaessasi tällaista keksittyä sheissea tänne?

Olisit kouluttautunut niin ei olisi aikaa Netissä vauhkota!

Oikeastikko tässä trolleja kuhisevassa ketjussa tämä oli mielestäsi jotenkin keksittyä?!? Tämähän oli sieltä kesyimmästä -ja uskottavimmasta- päästä.

T. Eri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä