Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asiattomin kommentti mitä lääkäri/hoitaja on sanonut sinulle?

Vierailija
02.01.2018 |

Itse menin joskus vuosia sitten Terveystaloon psykiatrille, kun oli ollut jo pidemmän aikaa masennusta ja mietin että koska pää sekoaa totaalisesti. Jonkin aikaa kun olin kertonut siinä asioitani niin tämä toteaa että "et sä kyllä masentuneelta vaikuta", viitaten siihen että ulkonäkö ym oli siisti. En muuten varannut toista aikaa.

Outoa että ammattilainen möläyttää noin, vaikka tottakai masennus vaikuttaa niin ettei aina jaksa huolehtia itsestään, mutta olisko ollut parempi että olisin käyttänyt jo pari kuukautta samoja haisevia vaatteita ja hiukset takkupallona? Mitään mahdottoman erikoista mulla ei ollut päällä, vaan ihan perus farkut ja tavallinen musta takki.

Ja kyllähän myös miljonäärijulkkiset tekee itsemurhia, vaikka muiden silmissä niiden elämä on olevinaan täydellistä.

Kommentit (996)

Vierailija
701/996 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dee kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sun pitäisi tehdä jotain noille sun selluliiteille, sanoi mieslääkäri kun tutki luustoani osteoporoosin vuoksi.

aivan järkyttävää, ei se ole edes mikään terveydellinen asia niin mitä ihmettä...

Ai ei ole selluliitit terveyteen liittyvä asia??! Selluliitti kertoo juurikin siitä että kehossa on järkyttävä määrä paskaa rasvaa eli ruokavalio täysin vituillaan kuten lähestulkoon kaikilla suomalaisilla idiooteilla jotka vielä uskoo sitäkin typerämpien lääkäreiden älyttömyyksiä!! Kyllä kyseinen lääkäri olis voinut pitää turpansa kiinni!! Siitä olen täysin samaa mieltä!!

Selluliittia on myös tosi hoikilla, joilla ei ole ylimääräistä rasvaa.

Aivan ja toisaalta kaikilla ylipainoisilla taas ei automaattisesti ole selluliittiä kuten joskus ajatellaan. Itsellä paino on jojoillut aikuisiällä n 10-15 kg suuntaan tai toiseen. Ei ole ollut selluliittiä. Läskiä kyllä ja lihastakin koska olen käynyt salilla jo pitkään.

Vierailija
702/996 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Normilääkäri teki minulle nuorena tyttönä jotain tutkimusta alapäähän. Oli kovat menkkakivut. Kehotti minua nostamaan alapäätä ylemmäs sanoen ”pesä ylös”.

Tuo on kummallisin kommentti jonka olen lääkäriltä saanut.

:D  Ei saisi nauraa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
703/996 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normilääkäri teki minulle nuorena tyttönä jotain tutkimusta alapäähän. Oli kovat menkkakivut. Kehotti minua nostamaan alapäätä ylemmäs sanoen ”pesä ylös”.

Tuo on kummallisin kommentti jonka olen lääkäriltä saanut.

:D  Ei saisi nauraa...

Saa nauraa. Kaverit meinasivat kuolla nauruun kun seuraavana päivänä kerroin heille tästä visiitistä. Lääkäri koitti kai puhua omasta mielestään nuorekkaasti tai olla hauska :)

Vierailija
704/996 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena kävin terapeutilla, tosin jäi lyhytaikaiseksi se terapia. Kun siellä kerran itkin, tohtori meni vaikean näköiseksi ja kysyi: "Saatteko useinkin tuollaisia itkukohtauksia?"   Ja toisen kerran: "En minä kyllä tiedä, mitä tässä pitäisi ruveta tekemään."  Rehellisesti sanottu kyllä, mutta ei oikein herättänyt luottamusta.

Kerran kokenut vanhempi akupunktiolääkäri totesi: "Onpa erikoiset korvat!"  Siitä lähtien olen tuntenut itseni Dumboksi ja pyrkinyt peittämään korvani.

Vierailija
705/996 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni oli poliisilaitoksella töissä ja odotti lasta. Hän kävi ultrassa ja pyysi lääkäriltä vauvan ultrakuvan (siihen aikaan sitä ei vielä kaikki äidit saaneet). Tuossa on kuva niin voit laittaa sen poliisilaitoksen ilmoitustaululle, tokaisi lääkäri tuohtuneena nuorelle äidille antaessaan kuvan. Asiallista?

Vierailija
706/996 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ultrassa ja lääkäri tokaisi masuasukin nähdessä että näyttää skeletonilta

Vierailija
707/996 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pienestä loukkaantuu osa.

Vierailija
708/996 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työhöntulotarkastus.

Lääkäri kysyi lopuksi "onko omasta mielestä mitään vaivoja? Ton ulkonäön lisäksi siis, sillehän me ei voida mitään".

Haha, moni firman naistyöntekijä ei kuulemma suostu menemään ko. lääkärille :D

Minä olisin kirjoittanut moittivaa palautetta ao. nettisivuille.

Vierailija
709/996 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli kaatumisesta naama ruhjeilla ja lääkäri tokaisi minua katsoessaan että voisi tehdä hyvää jos tehtäisiin rasvansiirto ahterista kasvoihin. Vanhempi ylilääkäri kuuli tämän ja piti sille törkyturvalle puhuttelun

Vierailija
710/996 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos palstan mammat olisivat joutuneet asioimaan jonkun varuskuntalääkärin kanssa, tässä ketjussa olisi jo tuhat sivua. Epäasiallista kielenkäyttöä, selviä hoitovirheitä tai hoitamatta jättämisiä, ei valitusoikeutta.. ja asiakkaat pakotettuina ko. laitoksessa. 

Olin lääkintämiehenä joskus avustamassa varuskuntasairaalassa. Alokkaiden tulotarkastuksessa varuskunnan lääkäri sanoi erästä alokasta ihan suoraan läskiksi ja ihmetteli samalla ivallisesti miten miehellä voi olla tissit. Tyyppi ei edes ollut mikään erityisen lihava. Sama lääkäri piti asianaan pakottaa polvi- ja selkävaivaisia koville marsseille, joissa heillä sitten hajosivat paikat kunnolla ja sitten määrättiin buranaa 1 kpl kolme kertaa päivässä ja takaisin palvelukseen. Kuumepotilaita hoidettiin samalla reseptillä ja siellä ne sitten oksenteli ja pyörtyili jossakin jorpakossa reppu selässä. Osa varusmiehistä hakeutui lomillaan yksityiselle ja siellä sitten ihmeteltiin että mitä helvettiä armeija oikein meinaa, kun se näyttää yrittävän tuhota tarkoituksella miesten terveyden

Eikö tuo ole perinteisesti ollut armeijan päätarkoitus? Jos haluttaisiin vain puolustaa maata, sen voisi hoitaa paljon järkevämminkin. Asevelvollisuus on vanhempien miesten tapa kostaa nuorille miehille kaikki paska jota he ovat itse kokeneet aikaisemmin.

Vierailija
711/996 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos palstan mammat olisivat joutuneet asioimaan jonkun varuskuntalääkärin kanssa, tässä ketjussa olisi jo tuhat sivua. Epäasiallista kielenkäyttöä, selviä hoitovirheitä tai hoitamatta jättämisiä, ei valitusoikeutta.. ja asiakkaat pakotettuina ko. laitoksessa. 

Olin lääkintämiehenä joskus avustamassa varuskuntasairaalassa. Alokkaiden tulotarkastuksessa varuskunnan lääkäri sanoi erästä alokasta ihan suoraan läskiksi ja ihmetteli samalla ivallisesti miten miehellä voi olla tissit. Tyyppi ei edes ollut mikään erityisen lihava. Sama lääkäri piti asianaan pakottaa polvi- ja selkävaivaisia koville marsseille, joissa heillä sitten hajosivat paikat kunnolla ja sitten määrättiin buranaa 1 kpl kolme kertaa päivässä ja takaisin palvelukseen. Kuumepotilaita hoidettiin samalla reseptillä ja siellä ne sitten oksenteli ja pyörtyili jossakin jorpakossa reppu selässä. Osa varusmiehistä hakeutui lomillaan yksityiselle ja siellä sitten ihmeteltiin että mitä helvettiä armeija oikein meinaa, kun se näyttää yrittävän tuhota tarkoituksella miesten terveyden

Eikö tuo ole perinteisesti ollut armeijan päätarkoitus? Jos haluttaisiin vain puolustaa maata, sen voisi hoitaa paljon järkevämminkin. Asevelvollisuus on vanhempien miesten tapa kostaa nuorille miehille kaikki paska jota he ovat itse kokeneet aikaisemmin.

Movettajat kuormittaa varuskuntasairaaloita joka näkyy hoidon asiallisuudessa ja tasossa. Myös veksin hammaslääkärissä. Yksikin varusmies kävi tarkastuttamassa hampaansa johon sanoi hammaslääkäri nopeasti vilkaistua että hyvä suu eikä tarvitse käydä hammaslääkärissä pariin vuoteen. Tosiasiassa varusmiehellä oli yhdeksän reikää hampaissa

Vierailija
712/996 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oonkohan jo vastannut tähän.

Ensimmäinen raskauteni päättyi keskeytyneeseen keskenmenoon. Tulin uudelleen raskaaksi pian sen jälkeen. Sitten neuvolassa hoitaja kysyi: ”Siis miksi olet uudelleen raskaana jos olet tehnyt abortin vasta pari kuukautta sitten?” Minä ihmeissäni että anteeksi mitähän rouva nyt puhuu? ”Täällä lukee että abortus inhibitus!” Joka siis on kuten arvaattekin - keskeytynyt keskenmeno latinaksi.

Vierailija
713/996 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi hullu psykiatriämmä (ylilääkäri)haukkui minua vuosia, millon vaaaaltavan lihavaksi (levitti oikein käsiään) millon teki selväksi ettei minusta ole mihinkään, kun yritin miettiä nuorempana mihin ammattiin ehkä voisin pystyä. Vittuili ja kohteli minua kuin roskaa, itkien lähdin monesti sen huoneesta. Siitä ihmisestä ei kuulemma pitänyt edes hoitajat saati kukaan potilas kauan, mutta mt-ongelmiesi on helppo nöyryyttää kun eivät pysty pitämään puoliaan tai valittamaan eteenpäin. On varmaan vieläkin mt-toi.istossa, vaikka jo jotain 80v, tuntuu että ihan kiusallaan ei suostu häviämään. Mut onneksi siirrettiin lopulta kunnan terveydenhuoltoon ja pois tuolta mt-toimiston kirjoilta.

Vierailija
714/996 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin uupumuksen partaalla yksinhuoltajana kahdelle pikkupojalle. Oli jokin tulehdus ja jouduin tietysti ottamaan pojat mukaan lääkäriin. Sanoin että poikani ovat odotustilassa. Lihava naislääkäri nousi tuoliltaan, laittoi oven lukkoon ja sanoi että näin saadaan olla rauhassa. Minusta se oli vapaudenriistoa.

Ehkä lääkäri ajatteli omaa parastasi. Jos pennut tulevat aukomaan ovea samaan aikaan kun tutkitaan niin siinähän voi näkyä vaikka rinnat muille asiakkaille. Mitäpä jos lääkäri olisi kaivelemassa alapäätäsi ja oma revasi näkyisi kaikille aukinaisen oven kautta lapsillesi. Olisiko se ollut mukavaa? 

Vapaudenriisto on kyllä väärä termi käytettäväksi jos olet tullut vapaaehtoisesti lääkärin vastaanotolle. Olen varma että halutessasi olisit saanut aivan vapaasti poistua. 

Ei siinä revaa kaivella, kun uupumuksen takia menee lääkärille. 

Vierailija
715/996 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäinen raskauteni päättyi keskeytyneeseen keskenmenoon. Tulin uudelleen raskaaksi pian sen jälkeen. Sitten neuvolassa hoitaja kysyi: ”Siis miksi olet uudelleen raskaana jos olet tehnyt abortin vasta pari kuukautta sitten?” Minä ihmeissäni että anteeksi mitähän rouva nyt puhuu? ”Täällä lukee että abortus inhibitus!” Joka siis on kuten arvaattekin - keskeytynyt keskenmeno latinaksi.

Tarkoitat kai, että raskautesi päättyi keskenmenoon? Keskeytynyt keskenmeno antaisi ymmärtää, että raskaus jatkui, sillä keskenmeno keskeytyi.

Vierailija
716/996 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkäaikainen poikaystävä kärähti pettämisestä, annoin anteeksi ja jatkoimme. Kärysi uudestaan ja halusin sitten erota. Pettämiskumppaneita oli huhujen mukaan ollut useampia. Kävin sukupuolitautitesteissä ja kauhukseni sain kuulla että olen saanut klamydian "tuliaisena". Lääkäri sanoi, että satunnaissuhteissa tulisi aina käyttää kondomia. Olin hyvännäköinen nuori nainen, eli oletti että olen hankkinut sen ihan itse. Räjähdin vastaanotolla ja sanoin että mulla ei ole satunnaissuhteita ollut, tämä on ihan pitkäaikaiselta kumppanilta saatu. Lääkäri ei pyytänyt edes anteeksi, oli vaan nolo ja mumisi jotain  "aahah.

No tämä oli kyllä lääkäriltä ihan asiallisesti toimittu, itse teit vaan itsestäsi täyden pellen. Iso osa sukupuolitaudeista tulee satunnaiskontakteissa ja kondomin käytön korostaminen on tärkeä osa seksitauteja hoitavan henkilökunnan työtä. Ei ne mitään meedioita ole.

Itse en ymmärrä aikuisia ihmisiä, jotka alkavat huutaa tuntemattomille ihmisille jotka yrittävät vaan tehdä työtään. Sen paremmin kaupassa, ravintolassa kuin terveyskeskuksessakaan. Todella keskenkasvuisen ihmisen merkki.

Vierailija
717/996 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitat kai, että raskautesi päättyi keskenmenoon? Keskeytynyt keskenmeno antaisi ymmärtää, että raskaus jatkui, sillä keskenmeno keskeytyi.

Keskeytynyt keskenmeno = sikiö kuolee mutta kaikki raskausmateriaali ei tule itsestään ulos. Pitää tyhjentää joko lääkkeillä tai kaapimalla, ei sitä sinne kohtuun jätetä muumioitumaan.

Vierailija
718/996 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sanoin kerran psykiatri ole, että haluaisin elää terveellisemmin. Psykiatri kysyi "millä tavalla terveellisemmin", johon minä vastasin, että riittävästi unta, ruokavalio kuntoon, lisää liikuntaa ja tupakka pois. Psykiatri heitti päätään taaksepäin, nauroi ja sanoi "Ei kannata asettaa liian korkeita tavoitteita, ettei pety".

Vierailija
719/996 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä sanoin kerran psykiatri ole, että haluaisin elää terveellisemmin. Psykiatri kysyi "millä tavalla terveellisemmin", johon minä vastasin, että riittävästi unta, ruokavalio kuntoon, lisää liikuntaa ja tupakka pois. Psykiatri heitti päätään taaksepäin, nauroi ja sanoi "Ei kannata asettaa liian korkeita tavoitteita, ettei pety".

Siis "psykiatrille" eikä "psykiatri ole", hitsi tätä autocorrectia.

Vierailija
720/996 |
09.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sillätavalla lähinnä että ennenkuin diagnoosi oli kuvauksissa varmistunut, niin lääkäri oli jo ehtinyt olettaa että painoni oli minulta löytymätöntä nivelrikkoa pahentanut. Ja sen kirjasi epikriisiin myös. Lääkärin oman olemuksen mainitsin ainoastaan siksi että olisi luullut hänen olevan vähemmän ennakkoasenteellinen. En väitä etteikö ylipaino voisi nivelrikkoa pahentaa, kunhan ensin on se nivelrikko. 😉

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan