Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten saan nuoren miehen seksikumppaniksi?

Vierailija
02.01.2018 |

Olen hiljattain eronnut 42-vuotias nainen ja haluaisin sänkyyni parikymppisen komistuksen. Kuntosalillani niitä on paljon ja en tiedä miksi he ovat alkaneet sytyttää niin paljon yhtäkkiä. Niille ei kehtaa siellä alkaa juttelemaan, ja baareissakaan en tykkää yhtään käydä. Mistä sellaisen asiallisesti käyttäytyvän fiksun nuoren miehen voisi löytää?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi tulla näin paljon vastauksia? Miettikää jos yli nelikymppinen mies kyselisi, että mistä löytäisi parikymppisen naisen, hän saisi varmaan vain haukkuja.

Vierailija
22/41 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Kuusamossa. Pari vuotta nuorempi olen ja hyvin varustettu. Ainoastaan sutinaan kiinnostusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
03.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asun Kuusamossa. Pari vuotta nuorempi olen ja hyvin varustettu. Ainoastaan sutinaan kiinnostusta.

"Olen hiljattain eronnut 42-vuotias nainen ja haluaisin sänkyyni parikymppisen komistuksen."

Joku ei nyt täsmää...

Vierailija
24/41 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.deitti.net/profiili/247445

Tampereella olis tarjolla jolleki nuori kolli

Vierailija
25/41 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoret miehet on aivan ihania, itsekin olen eronnut yli 40v. nainen ja välillä yökerhosta tarttuu mukaan joku kiva sporttinen kundi.

Annatko myös syödä pyllyä ja ottaa kalua sinne?

M20

Vierailija
26/41 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kuule, luot alastomaan suomeen profiilin itellesi. Kuvaan parhaat puolesi näkyville. Liityt siellä klubeihin tyyliin kuumatpuumat, vanehmmat naiset jotka himoitsevat nuoremoia miehiä ym. ja sitten odottelet. Veikkaan että menee 3 minuuttia kun ensimmäiset nuoret kollit alkavat viestitellä. Ja niitä tulee! nimim. viikon ollut profiili ja satoja ehdotuksia kohdertyhmältä.

Vierailija
27/41 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oispa 20 vuotta sitten ollut tinderi kun olin kokematon opiskelijapoika. Vieläkin ajatus ikäerosta kuumottaa.

Vierailija
28/41 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein profiilin Alaston Suomeen. Sieltä olen löytänyt parikin nuorta miestä. 

Vierailija
29/41 |
08.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, täällähän olisi yksi, mutta kuten joku sanoi, katsele itse ilmoituksia ja valitse fiksuimman oloinen niistä johon vastaat. Lupaan, että s-postisi täyttyy roskasta ja hyvinkin röyhkeistä vastauksista jos itse laitat ilmoituksen. Mullakin näkyy tuolla seksitreffit sivulla olevan ilmoitus, joten rohkeasti sinne vaan etsimään mieluisesi. 

T. Naapuri-maakunta

Vierailija
30/41 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voi tulla näin paljon vastauksia? Miettikää jos yli nelikymppinen mies kyselisi, että mistä löytäisi parikymppisen naisen, hän saisi varmaan vain haukkuja.

strong independent woman

Vierailija
31/41 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi24

Vierailija
32/41 |
09.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

strong independent woman

week bitter man

Vierailija
33/41 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä löytää. Siinä esimerkiksi yksi asiallinen ilmoitus alueeltasi:

seksitreffit

Vierailija
34/41 |
20.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hiljattain eronnut 42-vuotias nainen ja haluaisin sänkyyni parikymppisen komistuksen. Kuntosalillani niitä on paljon ja en tiedä miksi he ovat alkaneet sytyttää niin paljon yhtäkkiä. Niille ei kehtaa siellä alkaa juttelemaan, ja baareissakaan en tykkää yhtään käydä. Mistä sellaisen asiallisesti käyttäytyvän fiksun nuoren miehen voisi löytää?

Just samaa ittekin ihmettelen! Varsinkin kun kattelen heitä kuntosalin pukkarissa, ja joskus suihkussakin.

M43

Vierailija
35/41 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka! Jos olet vielä hollilla 42v (tällä hetkellä todennäköisesti 43v) nainen niin olen 21vuotias mies Jyväskylästä. Olen rento ja sympaattinen kaveri ja olisin seuraa vailla minäkin. Vaikutat mukavalta naiselta :)

Vierailija
36/41 |
26.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysy anne kukkohovilta se tietää

Vierailija
37/41 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisenahan saat seksiseuraa netistä mistä vaan pelkällä ilmoituksella. Koitappa saada miehenä vanhempi nainen seksipartneriksi paljon hankalampi homma. Täällä 27 v mies joskin ei ihan parikymppinen. Hakusessa ois rempseä ja rento vanhempi vakituinen leikkikaveri. Nelikymppiset naiset on ihania sängyssä ja rennompia kuin omaikäiset :)). Tahtovat vaan olla kaikki varattuja tai ei moni ota tällaisen nuoremman lähestymistä tosissaan vaan " vitsillä "

Vierailija
38/41 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

N34 kirjoitti:

Hei kuule, luot alastomaan suomeen profiilin itellesi. Kuvaan parhaat puolesi näkyville. Liityt siellä klubeihin tyyliin kuumatpuumat, vanehmmat naiset jotka himoitsevat nuoremoia miehiä ym. ja sitten odottelet. Veikkaan että menee 3 minuuttia kun ensimmäiset nuoret kollit alkavat viestitellä. Ja niitä tulee! nimim. viikon ollut profiili ja satoja ehdotuksia kohdertyhmältä.

Joopajoo nimimerkillä tiedätkö miten vaikeaa on saada vastauksia naisilta siellä. Ihan paska sivu koko alastonsuomi miehen käytössä. Kaikkien naisten sivut spämmitään kokoajan kaikilla paskakommenteilla joten et saa itse kunnon keskustelua aikaan sadan muun kilpailijan takia. Tajuaisko nää seksiseuran saamista ihmettelevät naiset joskus kuinka paljon vaikeampaa se miehenä on jos luulet että on " vaikeaa". Vanhempaa naista varsinkin vielä vaikeampi löytää joka ottaisi tosissaan

-poju

Vierailija
39/41 |
29.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee profiili AlastonSuomeen, sieltä olen löytänyt innokkaista nuoria miehiä, jotka tykkäävät vanhemmista naisista.

Vierailija
40/41 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin epäreilua miten helppoa naisilla on saada vastauksia ja seksiseuraa netin lautta. Tulee oikein jono ehdokkaita mistä saa valita