Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Seksi
Miten saan nuoren miehen seksikumppaniksi?
02.01.2018 |
Olen hiljattain eronnut 42-vuotias nainen ja haluaisin sänkyyni parikymppisen komistuksen. Kuntosalillani niitä on paljon ja en tiedä miksi he ovat alkaneet sytyttää niin paljon yhtäkkiä. Niille ei kehtaa siellä alkaa juttelemaan, ja baareissakaan en tykkää yhtään käydä. Mistä sellaisen asiallisesti käyttäytyvän fiksun nuoren miehen voisi löytää?
Kommentit (41)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Seksi
Kun nyt noin yleistät, niin sehän on kyllä teidän miesten vika. Tehän niitä vastauksia lähetätte. Tosin moni panisi vaikka reikää seinässä.
Naisille, jotka etsitte: laittakaa ilmoitus johonkin deittisivustolle tai AS:een.
Olin hetken AS:ssa ja vaikken etsinyt seuraa, ehdotuksia tulvi. Nuoret miehet hakevat innolla vanhempaa naista panokaveriksi. Todella moni vain kaipaa alistamista tai äiti-poika-leikkejä. Jos ne eivät kiinnosta, valikoituu ainakin puolet pois.
Varautukaa siihen, että viestejä tulee kirjaimellisesti satoja. Käytte sitten vain mahdolliset läpi ja tapaatte lupaavimmat. Aikaa siinä menee, kun yrittää erottaa mahdolliset tapaukset kaiken moskan seasta. Turha luulla, että kukaan lukee esittelytekstiänne: jos sanot, että etsit 25-vuotiasta PKS, saat siitä huolimatta tarjouksia päälle viisikymppisiltä Savosta, jne.
Itse en syty kaksikymppisistä, he ovat silmissäni aivan lapsia. Yhteydenottoja kyllä tulee aivan joka kautta, myös omalla nimellä ja kasvoilla esim. Facebookin kautta, eli kysyntää olisi. Jos olette vapaita niin siitä vain, jos huvittaa. Suojatkaa itsenne ja pitäkää hauskaa.