Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaverimiehen omituinen käytös

Vierailija
10.08.2024 |

Minulla on työkaverimies, jota tapaan harvoin, mutta puhelimitse joudun asioimaan satunnaisesti. Tällä miehellä on tapana venyttää keskusteluja, puhua ummet ja lammet ja erityisesti käydä perusteellisesti läpi tilanteet, joissa on mielestään kokenut vääryyttä. Venyttää puheluita ja minun on aina lopetettava ne, koska hän ei sitä tule tekemään.

Olen naimisissa, työkaverimiehestä en tiedä. Sormusta hän ei ainakaan käytä. Mistä tällainen käytös johtuu?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut vaan on puheliaampia. Mulla samaa yhden mies työkaverin kanssa. Hän on avoimesti homo joten ei huolta.

Vierailija
2/18 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Raskasta tuollainen ihan turha vääntäminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokee varmaan, että sinulle voi avautua. Minullakin on muutama vanhempi työkaverimies, jotka juttelisivat asian vierestä koko päivän, jos pystyisivät. Minä en pysty, pitää tehdä ne työtkin.

Vierailija
4/18 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se vapaa-aikana soita, ja kotipuhelimeen?

Loppu tuollaiselle.

Vierailija
5/18 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan sulla ap. tapana itselläsi kirjoitella palstoille ummet ja lammet, toimia energiasyöppönä ja varastaa ihmisten aikaa? Oletkohan sä joku noista vuosikymmeniä sopeutumiseläkkeellä olevista kansanedustajista, jolla on aikaa ja rahaa höpötellä ummet ja lammet keskustelupalstoilla?

Vierailija
6/18 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokee varmaan, että sinulle voi avautua. Minullakin on muutama vanhempi työkaverimies, jotka juttelisivat asian vierestä koko päivän, jos pystyisivät. Minä en pysty, pitää tehdä ne työtkin.

Tämä on suunnilleen ikäiseni, eli nelikymppinen. Tutustuin häneen, kun meillä oli yhteinen ongelma työpaikalla, joka piti ratkaista yhdessä. Hän oli hirveän avulias ja tehokas. Tuon jälkeen nämä venytetyt puhelut ja huumori.

ap

Vierailija
7/18 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan sulla ap. tapana itselläsi kirjoitella palstoille ummet ja lammet, toimia energiasyöppönä ja varastaa ihmisten aikaa? Oletkohan sä joku noista vuosikymmeniä sopeutumiseläkkeellä olevista kansanedustajista, jolla on aikaa ja rahaa höpötellä ummet ja lammet keskustelupalstoilla?

Sehän voi olla.

ap

Vierailija
8/18 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On selvästi kiinnostunut ja ilmaisee sen noin.

Vierailija
9/18 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
10/18 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko julkisella töissä?

Vierailija
11/18 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En.

Vierailija
12/18 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En.

No, seuraavat muutosneuvottelut hoitavat homman jos muut kokevat samoin.

Vierailija
13/18 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää täsmälleen sama teksti, joka on tässä aloituksena, oli toisessa keskustelussa keskellä ketjua.

Vierailija
14/18 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää täsmälleen sama teksti, joka on tässä aloituksena, oli toisessa keskustelussa keskellä ketjua.

Kyllä, lähes. Eikö saisi? Sain siitä ketjusta idean tästä ketjusta. 

ap

Vierailija
15/18 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on suunnilleen ikäiseni, eli nelikymppinen. Tutustuin häneen, kun meillä oli yhteinen ongelma työpaikalla, joka piti ratkaista yhdessä. Hän oli hirveän avulias ja tehokas. Tuon jälkeen nämä venytetyt puhelut ja huumori.

ap

Ei kai se ikä sinänsä vaikuta. Jos et pidä hänen kanssaan puhumisesta niin lopetat puhelut ja vetoat kiireisiin, kyllä se tajuaa lopettaa lörpettelyn. Jos haluat jutella niin juttelet, mitä sillä on väliä miksi hän puhuu sinulle. Jos mietit onko mies ihastunut niin onko silläkään väliä, jos sinä et ole. Tee selväksi, että olet onnellisesti naimisissa ja suhtaudu häneen mukavana työkaverina/aikasyöppönä siitä riippuen kumpi hän sinulle on.

Vierailija
16/18 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hyvä kysymys,meillä oli yks tyyppi,joka soitteli kaikille ja kun lähti pois,jatkaa edelleen soittelua.

Vierailija
17/18 |
10.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot hyvä kuuntelija

Vierailija
18/18 |
11.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ei kai se ikä sinänsä vaikuta. Jos et pidä hänen kanssaan puhumisesta niin lopetat puhelut ja vetoat kiireisiin, kyllä se tajuaa lopettaa lörpettelyn. Jos haluat jutella niin juttelet, mitä sillä on väliä miksi hän puhuu sinulle. Jos mietit onko mies ihastunut niin onko silläkään väliä, jos sinä et ole. Tee selväksi, että olet onnellisesti naimisissa ja suhtaudu

Olen lopettanut puhelut tähänkin asti suht lyhyeen, koska oikeasti muutakin tekemistä kuin tämän miehen kokemien maailman epäkohtien ruotiminen. Lisäksi tuntuu epäammattimaiselta, lapselliseltakin ko.  keskustelu.

Olen kiinnostunut miehen motiiveista. Tavallaan henkilö on hyvinkin ujon introvertin oloinen, mutta sitten pitkän vaitiolon jälkeen saattaa tulla paljonkin asiaa vähän kuin odottamatta. Itsekin olen ujo, mutta en mielestäni noin paljon, enkä tuollaisella salamyhkäisellä tavalla kuin hän.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan