Eräs huippuälykäs mies on kiinnostunut minusta
Se imartelee minua kieltämättä aika paljon, etenkin kun olen itse 4-kymppinen enkä siis mikään nuoruuden hehkua loistava bimbo.
Kommentit (21)
Nimen omaan, millä perusteella älykäs? Nimittäin jos nainen kirjoittaa asiasta av-palstalle...
En tiedä mitä tarkoitat huippuälykkäällä ja minkä ikäinen mies itse on, mutta mulla on huippuälykäs mies. Mieheni kuuluu Mensaan ja on perusmensalaisiakin älykkäämmäksi testattu. Ihan tavallinen mies se silti on. En minäkään ole missi tai kakskymppinen blondi. Ei sillä iällä ole oikeasti mitään merkitystä, eikä juurikaan sillä älyllä. Kunhan on edes suunnilleen samalla aaltopituudella. Ja mikä tärkeintä, kemiat kohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Nimen omaan, millä perusteella älykäs? Nimittäin jos nainen kirjoittaa asiasta av-palstalle...
Kaikki ei trollaile ja älykötkin hengailee täällä.
Hän on ammatissa, jossa täytyy olla älykäs. Ja käsitykseni mukaan täällä av:lla liikkuu aika paljon porukkaa laidasta laitaan, mihin kai tämän palstan suosiokin perustuu.
Kyllä tiedän, että älykkyyttä on kaikenlaista ja niin edespäin, eikä se että joku fiksu on minusta kiinnostunut tee itsestäni fiksua tai mielenkiintoista henkilöä. Mutta silti :)
ap
No se vasta olisi tosi älykästä, jos huippuälykäs mies (ilmeisesti ei ihan nuori itsekään?) olisi kiinnostunut nuoruuden hehkua loistavista bimboista :D Eli ihan loogista että on kiinnostunut sinusta. Kiva juttu, ota fiiliksestä ilo irti!
Vierailija kirjoitti:
Hän on ammatissa, jossa täytyy olla älykäs. Ja käsitykseni mukaan täällä av:lla liikkuu aika paljon porukkaa laidasta laitaan, mihin kai tämän palstan suosiokin perustuu.
Kyllä tiedän, että älykkyyttä on kaikenlaista ja niin edespäin, eikä se että joku fiksu on minusta kiinnostunut tee itsestäni fiksua tai mielenkiintoista henkilöä. Mutta silti :)
ap
Yksi naikkonen piti huippuälykkäänä humanistimiestä sillä perusteella että on korkeasti koulutettu - aivan kuin sellaisia tutkintoja ei voisi hankkia kuka tahansa.Joku korkean matematiikan koulutus on eri juttu.
Taas joku joka pitää kaikkia diplomi-insinöörejä huippuälykkäinä.
Huippuälykkyys ei juuri korreloi parinvalinnan kanssa, tämä on monesti nähty.
No hyvä toki, jos ei ollut ihan huippuälytön...
Ei ole perusmaisteri tai -tohtori. On lisäksi tosi kiva!
ap
Se älykkyyskin on niin suhteellista. Itseemmehän jokainen vertaamme, vai mitä ap ?
Vierailija kirjoitti:
Se älykkyyskin on niin suhteellista. Itseemmehän jokainen vertaamme, vai mitä ap ?
Hahaa, kiitos tästä, nauratti ihan.
Ja kyllä, jopa minuun itseeni verrattuna tämä mies on huippuälykäs. ;)
ap
Kuulostat teiniltä ap. Onhan sekin tapa tietty aloittaa parisuhde, että katsot miestä ylöspäin. Mutta voi olla, että jossain vaiheessa sun alemmuudentuntosi alkaa vaivata sinua.
En ole alkamassa parisuhteeseen tämän miehen kanssa. Kunhan sanoin, että imartelee.
ap
En minä noin vanhoista ole kiinnostunut. 25 on nainen parhaassa iässä.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
Ymmärrän mitä tarkoitat. Siksipä se imarteleekin.
ap
Vierailija kirjoitti:
En ole alkamassa parisuhteeseen tämän miehen kanssa. Kunhan sanoin, että imartelee.
ap
Ei sitten muuten kiinnostava. Ehkä äly ja asema lohduttavat miestä.
muista lisätä tuo myös ansioluetteloosi!
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies
Tässähän puhutaankin älykkäistä miehistä, ei sinusta.
Millä perusteella huippu- tai edes älykäs?